- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat je zei dat je maar 1wedstrijd zou doen en daarna nooit meer?
Wat een eindresultaat zeg. Quads om van te dromen. Gefeliciteerd met de 3e plek!
off ass bedoel je?
Hoe lang ben je on geweest dan?
al 10 kilo zwaarder?![]()
Voelt wel veel beter aan met de kleding, bovenlichaam is ook gewoon een stuk voller.Voorlopig niet, op zijn vroegst pas de Iron man november 2016.
Ik weet van mijzelf dat ik ook in de top 3 wil komen op een b-wedstrijd, en dat gaat nu nog niet lukken. En momenteel ook geen zin in een prep. Even relaxen, bouwen en investeren in mijn relatie.
Dat is wel een beetje het gevaar denk ik. Dat je de aanslag op je gezondheid, je sociale leven en relatie gaat weg redeneneren en dat het niet blijft bij 1 kuur, of 1x een derde plaats halen....

PS die quads (oa) zijn echt enorm, dat moet ook heerlijk zijn als je er zo bij staat![]()

Zit al jammer genoeg een stuk minder definitie op, aders zijn alweer gone![]()
Ik merk dat ik nu wel veel vocht vasthoud, dat zal nog wel minder worden.Dacht dat je zei dat je maar 1wedstrijd zou doen en daarna nooit meer?
Dit..Dat is wel een beetje het gevaar denk ik. Dat je de aanslag op je gezondheid, je sociale leven en relatie gaat weg redeneneren en dat het niet blijft bij 1 kuur, of 1x een derde plaats halen....
Dit..
..uiteindelijk zal het mogelijk je relatie kosten..zeker als vriendinlief niet zo in to sport is als jijzelf.
Net fysiek man! Was die nummer 26, achter jou op de eerste foto, zelfde klasse!?
Gisteren subtiel aan mijn vriendin gezegd dat ik aan Ironman 2016 zat te denken, moest er niets van weten. Dus wss blijft het hier bij.