MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Erg toffe pics Saik0! Je mag trots wezen op het resultaat :)

netjes hoor.

Mooie fysiek en héél verstandige vriendin!

mwoah.

Als het zijn passie is ;)

Aan de andere kant, als je een enorme lul wordt in prep is het ook sneu voor je vriendin.

Saiko, je vriendin is geen fitness chick?
Dat maakt alles stuk makkelijker :D

mwoah.

Aan de andere kant, als je een enorme lul wordt in prep is het ook sneu voor je vriendin.

Probleem is dat ie niet alleen is en het is nu eenmaal een nogal egocentrische aangelegenheid. En gebruik van al die shit die je - helaas - nodig hebt om er een zo uit te zien zal ook niet bevorderlijk zijn voor de gezondheid (nu of op de lange termijn).

Ik snap zijn vriendin dus volledig.

Heel nice! Die outsweep komt zelfs goed naar voren in je BDB:thumbs:Mooie side chest en flinke hams ook:D

Je rug wijdte mag alleen wel wat beter in verhouding..

ik zou de focus leggen op binnenkant borst

sarcasme not even once

ik geloof niet in mmc :)

sarcasme not even once

ik geloof niet in mmc :)

't Is nl heel vervelend als je tijden aan het ploeteren bent om bv de 'binnenborst' of de 'bicepspiek' te trainen om er uiteindelijk achter te komen dat dit helemaal niet kan. De vorm van je spieren, spierbuik/aanhechting is erfelijk bepaald ;)

Jammer dat je je ambities links laat liggen voor een vrouw :)

• Topic Starter Topic Starter
mwoah.

Ze traint sinds kort, maar dat maakt geen verschil. Maar het is ook prima zo, ik blijf mijn fysiek verbeteren en sta er volgend jaar gewoon weer beter bij.
Daar hoef ik geen wedstrijden voor te draaien. En als ik eerlijk moet zijn naar mezelf toe, zo'n prep maakt je ook niet echt gelukkig. Ik word gewoon gek van mezelf en ben ontzettend lusteloos, een tikje depri zelfs. Niet alleen mijn vriendin heeft hier last van maar iedereen die ik ontmoet.

Probleem is dat ie niet alleen is en het is nu eenmaal een nogal egocentrische aangelegenheid. En gebruik van al die shit die je - helaas - nodig hebt om er een zo uit te zien zal ook niet bevorderlijk zijn voor de gezondheid (nu of op de lange termijn).

Ik snap zijn vriendin dus volledig.

Ik ben ervan overtuigd dat ik in een betere shape kan komen zonder gebruik, ik ga het waarmaken ;)

• Like
Waarderingen: Inb4
Heel nice! Die outsweep komt zelfs goed naar voren in je BDB:thumbs:Mooie side chest en flinke hams ook:D

Je rug wijdte mag alleen wel wat beter in verhouding..

Idd, wijdte ga ik meer aan werken, rug word eigenlijk pas de laatste maanden echt goed getraind. Borst mag ook voller, en zijkanten schouders.

Gisteren en vandaag weer getraind. UB/LB bevalt mij prima, het schema ben ik nog aan het optimaliseren.

Even een ander dingetje. De plekken waar ik het meeste vocht verloren ben, trekken nu enorm veel vocht aan. De huid waar mijn sokken overheen zit, ligt gewoon een aantal mm dieper als de huid waar geen druk op staat. Buik zit ook vol met vocht. Absurd. V.a. vandaag let ik er goed op om minimaal 4 liter water te drinken, het zal denk ik wel wegtrekken. Ik merk het ook aan het zweten 's nachts..

De trainingen..ze gaan weer stukken beter.

UB2

Tbar
11x40
5x60
5x80
8x100
5x100
8x90

OHP
10xstang
5x60
5x70
5x75
5x75

Incline chestpress
10x80
10x100
10x100
10x100

Chinups
4x6

Incline dumbell raises SS Super wide upright row
12x8 + 12x35
12x8 + 12x35
12x8 + 12x35
12x8 + 12x35

Dippen (voorover hangen) SS Hammer curl
15xbw + 8x16
15xbw + 8x16
15xbw + 8x16
15xbw + 8x16

LB2

Squats
10x60
5x80
3x100
4x5x120

Heerlijk om weer te squatten, genoeg reps over in de tank.

Deadlift
5x60
5x100
3x120
3x140
3x140
3x140
6x140 moest eigenlijk 2x3 zijn maar zat krap in tijd en ging te makkelijk dus why not.

Ook weer lekker, op het opruimen vd schijven na. Goede pomp in de onderrug, niet gek na maanden geen deadlift.

Sissy squats
3x20x22 de één zijn set is de ander zijn rust

Standing leg curl
10/8/6 x 15 om/om dus geen rust.

Knee raises max 30 sec rust
12/12/10

Cable crunch
10x35
10x37.5
10x40

Calves op legpress
25x90
12x120
10x130
10x130
6x100 dropset

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven