- Waardering
- 34.342
thanks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strong, zeker op 80 kg!Dat is lekker! Heb niet alles gelezen, maar geen problemen gehad met je voeding en gewicht onder controle krijgen na de wedstrijd?thanks! ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn progressie.. ik blijf kracht pakken.
Dat is lekker! Heb niet alles gelezen, maar geen problemen gehad met je voeding en gewicht onder controle krijgen na de wedstrijd?
Kan me voorstellen dat je alles opvreet wat los en vast zit als je jezelf zo uitgemergeld hebt. Maar goed dat het normale patroon weer terug is! En de spullen die je erbij gepakt hebt? Gaan die terug naar 0 of blijf je wel onderhouds doses nemen?
4x4x80 ohp is toch Nice man.
Train je trouwens ook bij een basic fit?

vandaag en morgen sowieso rust, wellicht dat ik zondag ook rust pak.
ellebogen beginnen goed te irriteren, vanaf kerst ook met elleboogsleeves trainen.
rechterschouder zit ook een irritatie, kan je prima mee trainen maar het zit er wel.
morgen ben ik op de sapcup, sta ik bij een stand en loop ik af en toe door de zaal heen,. misschien kom ik wel een van jullie hommels tegen..![]()

als je een vieze vuile vetklep ziet met het hoofd op mijn avatar zeg dan even hoi dan lach ik wss even schaapachtig terug en loop dan verder![]()

heb geen idee hoe je eruitziet en zo'n beetje iedereen daar is buff dus zal sws lastig worden om je te herkennen

Hmmz heb alleen diaephi herkend, had je vandaag al wedstrijd of morgen pas?als je een vieze vuile vetklep ziet met het hoofd op mijn avatar zeg dan even hoi dan lach ik wss even schaapachtig terug en loop dan verder![]()
Ik lift niet. Ben er morgen welHmmz heb alleen diaephi herkend, had je vandaag al wedstrijd of morgen pas?