Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Train van gisteren: LB1

Deadlif, target 3x5x190
3x5x190 pff gevoel dat je maaginhoud eruit gaat komen

Paused atg skwat, target 3x8x117.5
3x8x117.5

Leg extensions
3x20x50

Lying cable curl, paused
15x10
12x14
10x14
8x14

Cable crunch
zo'n 5 sets

Total abdominal
3 sets

Powershrugs
5 sets

Nette deads en squats hoor!!:thumbs:

thanks! ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn progressie.. ik blijf kracht pakken.
Dat is lekker! Heb niet alles gelezen, maar geen problemen gehad met je voeding en gewicht onder controle krijgen na de wedstrijd?

Dat is lekker! Heb niet alles gelezen, maar geen problemen gehad met je voeding en gewicht onder controle krijgen na de wedstrijd?

Nee het blijft nu al een tijdje stabiel. Natuurlijk sta ik er niet meer kurkdroog bij, zal ergens tussen de 10-12% liggen. Ik heb wel het idee dat ik spier aan het pakken ben. Ik zie dat de bovenkant borst voller is, en ik heb wat nieuwe striemen ontdekt op mijn benen. Voeding na de wedstrijd was wel weer even wennen. Ik raakte maar niet vol.. daar heb ik nu een stuk minder last van.

Kan me voorstellen dat je alles opvreet wat los en vast zit als je jezelf zo uitgemergeld hebt. Maar goed dat het normale patroon weer terug is! En de spullen die je erbij gepakt hebt? Gaan die terug naar 0 of blijf je wel onderhouds doses nemen?

Kan me voorstellen dat je alles opvreet wat los en vast zit als je jezelf zo uitgemergeld hebt. Maar goed dat het normale patroon weer terug is! En de spullen die je erbij gepakt hebt? Gaan die terug naar 0 of blijf je wel onderhouds doses nemen?

2 oktober laatst inject gezet, dus al een tijdje zonder middelen nu.

Gisteren UB2, weinig nachtrust gehad...merkte ik goed tijdens training. Niet alle targets gehaald, maar dat komt de volgende training wel.

Barbell row, target 4x10x80
4x10x80

Overhead press, target 4x5x80
4x4x80

Pullups, 3x max
10/8/8

Incline benchpress, 4x8x82,5
8/8/8/6

Rear delt machine 4-5 sets

Pec fly 4 sets

Nog wat bicep en tricep werk.

Nieuwe apparatuur in de gym, en de dumbells gaan nu gelukkig ook wat zwaarder (40kg). Gewichten zullen dus afwijken van normaal, ook de grote lifts zijn iets zwaarder geworden door zwaardere sluitingen.

Vanavond LB2, 4x5x155 squat op de planning staan..ben benieuwd. Ik denk dat ik vanavond er een spotter bij ga vragen voor de zekerheid.

4x4x80 ohp is toch Nice man.

Train je trouwens ook bij een basic fit?

4x4x80 ohp is toch Nice man.

Train je trouwens ook bij een basic fit?

Ja is nog 4 reps van mijn doel af (4x5x80) Maar die pak ik de volgende keer wel (hoop ik)
Ik denk dat ik vanaf dat punt verder ga werken op triples, dus 4x3x82,5 - 4x3x85 etc. tot aan de 90.

ja ben ook een beffer ;)

Treintje van gisteren LB2

Squats, target 4x5x155
6x5x140

155 zat er vandaag echt niet in

Rackpull
1x140
1x160
1x180
2x200
8x220
1x240

Squats, ATG: omdat ik nog niet tevreden was
12x100 laatste3 paused
12x100
12x100

Barbell hold
4x zo lang mogelijk 100 kg

Prone leg curl
12x45
10x54
8x54

Standing cable crunch
4 sets

Barbell rollout
3 sets

vandaag en morgen sowieso rust, wellicht dat ik zondag ook rust pak.
ellebogen beginnen goed te irriteren, vanaf kerst ook met elleboogsleeves trainen.
rechterschouder zit ook een irritatie, kan je prima mee trainen maar het zit er wel.
morgen ben ik op de sapcup, sta ik bij een stand en loop ik af en toe door de zaal heen,. misschien kom ik wel een van jullie hommels tegen.. :)

vandaag en morgen sowieso rust, wellicht dat ik zondag ook rust pak.
ellebogen beginnen goed te irriteren, vanaf kerst ook met elleboogsleeves trainen.
rechterschouder zit ook een irritatie, kan je prima mee trainen maar het zit er wel.
morgen ben ik op de sapcup, sta ik bij een stand en loop ik af en toe door de zaal heen,. misschien kom ik wel een van jullie hommels tegen.. :)

als je een vieze vuile vetklep ziet met het hoofd op mijn avatar zeg dan even hoi dan lach ik wss even schaapachtig terug en loop dan verder :)

Veel plezier op de sapcup man!

Hoezo gebruik je sluitingen?

Je bent een beffer?
Is dat geheime code?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven