XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
die rear delts zijn toch geen db's? Dat zou ziek zijn/

Dat zijn allemaal beste gewichten zeg :bow:.
Ik begrijp trouwens niet helemaal dat je met DL last van je ellebogen krijgt, die armen zijn dan helemaal statisch toch? Zou dat met benchen eerder verwachten maar daar zet je top gewichten neer.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn allemaal beste gewichten zeg :bow:.
Ik begrijp trouwens niet helemaal dat je met DL last van je ellebogen krijgt, die armen zijn dan helemaal statisch toch? Zou dat met benchen eerder verwachten maar daar zet je top gewichten neer.

Ja ik lijk weer wat aan te sterken, benchpress liep de vorige training helaas nog wat achter.. maar dat komt ook wel goed.

Pijn in de ellebogen merk ik voor bij het vasthouden van een gewicht ( ook in gestrekte positie), met name bij halterschijven. Bij het deadliften hou je ook een gewicht beet, veel gewicht. Ik denk dat het hierdoor komt, er komt toch aardig wat druk op je ellebogen te staan, maar ik weet het niet zeker. Het is wel al een stuk beter, maar nog aanwezig.

Soortgelijk aan tennisellebogen dan, zou kunnen. Als het de goede kant op gaat: no worries :)

Flink de schouders getraind zeg! Fijn dat je niet zoveel last meer hebt van je ellebogen. Fijne dagen dude!

Gestopt met UB/LB zie ik?! Ik hoop dat je dit volume aan kan. Die schoudertraining lijkt mij in ieder geval enorm heftig :eek:.
Fijne feestdagen trouwens! :D

Gestopt met UB/LB zie ik?! Ik hoop dat je dit volume aan kan. Die schoudertraining lijkt mij in ieder geval enorm heftig :eek:.
Fijne feestdagen trouwens! :D

Ja even iets anders, UB/LB komt over enkele weekjes weer aan de beurt. Zolang mijn ellebogen de goede kant op gaan en ik geen last van andere pijntjes krijg blijf ik volume draaien.

Fijne kerstdagen buffel!

Afgelopen donderdag toch nog getraind, ik kon het niet laten.

Benchpress
10x100
8x100
7x100
7x100
5x100
12x80

Barbel row
10x60
10x80
10x90
10x90

Squats
5x100
5x120
10x140 nice
7x140
7x140

Goede squats!

En gisteren weer

Benchpress
11x100
5x110
8x100
6x100

Bent over row
10x60
10x80
10x80
10x80

Incline dumbell press
9x40
10x40
8x40

Pullups hammer grip
15/12/12

Pec fly SS machine row
3x10-12

Cable latpull wide
3x15-20

• Like
Waarderingen: Inb4
Mooi die db press ook, zwabber city ;) Het netjes neerleggen is bijna nog moeilijker dan opgooien.

Is je vriendin al zwNger?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven