AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Had al je log al eventjes gelezen en zag die duizeligheid indd voorbij komen. Mooi kut dat je daar zo last van hebt gehad maar aan de andere kant heeft het er wel voor gezorgd dat je niet aan die mensen massa dacht.

Wel balen dat je zo'n van de eerste callout dan mist. Werd je door je buurman aangetikt van ga naar voren jij? of was het nog niet zo?

Ja we gaan ons best doen om de enercup 2016 te pakken. Ik ga MAP of classic doen zijn we nog niet over uit. En mijn teamgenoot gaat Classic of -80 doen waarschijnlijk. Nog steeds bij dezelfde coach en gaat lekker, af en toe even met pilz ouwehoeren in die gym. Rug is echt sterk verbeterd en bovenkant borst begint nu ook meer vorm te krijgen.

Nee dat niet, ik wist wel dat ik naar voren moest komen maar ik dacht dat het de tweede callout was. Duizeligheid kwam ook door de stress voordat ik het podium op moest. Weinig tijd gehad om voor te bereiden, we waren de tijd vergeten. Dus het was snel oppompen, waardoor ik dus ook al buiten adem op het podium verscheen. En ik was mijn nummmer kwijt dus die moest ik ook in alle haast zien te regelen. En dan nog de zenuwen natuurlijk.. juist mijn eigen optreden waar ik zo tegen op keek ging veel relaxter.

Periodes met high-rep en low-rep werk afwisselen dus!
Mooie trainingen weer trouwens :thumb:. Is er trouwens een reden dat je op benen de high-volume lijn niet doortrekt? Ik had een stuk meer sets/oefeningen verwacht!

Ik zie je post nu pas ;)

Benen hebben niet veel aandacht nodig, lopen voor op de rest.

Huh? Nu alweer cutten?

Benen die voorlopen is een luxe probleem ;)

Cutten op 3200kcal... cry everytime

En weer niet fit, onze ketel is al aantal dagen stuk en die hebben ze vandaag pas gefixd.. meteen weer strontverkouden. Ik ben altijd heel erg gevoelig hiervoor in deze maanden, echt klote gewoon.

Balen zeg! Met griep op bed, of alleen verkouden? Hopen dat je er snel weer boven op bent in ieder geval. :thumb:

Klote man, heb ook een keer met kapotte CV ketel gezeten in de winter voor een paar dagen lang, wat een ellende is dat. Beterschap!

Beterschap man!

Kou in huis kan je aardig de nek om draaien!

Thanks guys! Het werd een flinke griep icm een keelontsteking. Inmiddels is de griep weg maar nog steeds last van keel en oren. Trainen doe ik inmiddels wel weer.
Ik ben begonnen met Wendler 531. Ik ben benieuwd wat het mij gaat brengen.

• Like
Waarderingen: Inb4

Nice :) Hou jij je aan 4 dagen per week of...?

Ik zit nu in week 2, dat betekend nog 1 week verhogen en dan een weekje deload. Deload sla ik deze cycle denk ik over.

Training van gisteren (C2)

Benchpress
3x75
3x87.5
9x97.5

Incline dumbell press
5x40
8x46
7x46

Incline dumbell fly
5x12x18

Barbell curl
10x30
10x40
8x50
4x55

Preacher curls
aantal myo reps/sets

gelukkig gaat het trainen weer goed, hoop dat ik nu een tijdje fit blijf.
merk wel krachtverlies maar ik dat komt wel weer goed, elke training voel ik me weer sterker.
voeding staat nu op 3000 kcals, ook dit was helaas wat minder tijdens mijn zieke periode.
teugels weer strak nu..

Toch wel dikke inclines en curls man! 3000kcal niet wat weinig voor jou?

Fijn dat je weer zo goed als fit bent idd!

Is je chick al zwanger?

Anders kan je bellen :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven