XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Treintje van vandaag

Overhead press
20xstang
5x40
5x60
5x70
5x70
5x70
5x70
8x70

Wide upright row
15x30
15x30
10x40
10x40

Rear delt
5x12

Preacher db curl
10x14
10x18
8x18
8x18

Cable ext reverse grip
5sets

Db shrugs
4x12x38
 
Het leek er wel even op, maar op de echo bleek dat het niet goed doorgroeide.

Klote man.

Jullie blijven proberen neem ik aan?
 
Klote man.

Jullie blijven proberen neem ik aan?

Uiteraard, gelukkig was er nog geen hartslag te zien dus niet echt een emotionele klap. Gewoon vervelend en extra teleurgesteld aangezien we postieve testen hadden. En natuurlijk het gedoe dat hetgeen wat erin zit ook weer eruit moet komen, ook geen prettig proces.
 
Weer lekker volume gedraaid op de schouders zie ik! :thumb: Herstel je hier wel goed van trouwens?

Wat zonde van de valse hoop man. Ik hoop voor jullie dat het er snel van mag komen.
 
Jammer man. Sterkte voor jullie
 
Weer lekker volume gedraaid op de schouders zie ik! :thumb: Herstel je hier wel goed van trouwens?

Wat zonde van de valse hoop man. Ik hoop voor jullie dat het er snel van mag komen.

Het is in ieder geval een teken dat het wel kan, volgende keer hopelijk beter!

Kwa volume viel het vandaag eigenlijk wel mee, schouders herstellen meestal wel snel bij mij.
 
Oke, nice. Voor vele mensen is het juist een spiergroep die snel overtraind raakt! Toen ik PPL deed gingen mijn schouders ook compleet naar de tering trouwens :P.
 
Oef balen man!:sad:

Hoop voor meer geluk volgende keer!:D
 
Klopt, laat ze vaak ook iets te hard vallen ;)
Bij mij plofte er een neer in mijn kruis vlak naast een heel pijnlijk plekje... geen kracht meer in armen :(
 
Oke, nice. Voor vele mensen is het juist een spiergroep die snel overtraind raakt! Toen ik PPL deed gingen mijn schouders ook compleet naar de tering trouwens :P.

Gelukkig niet, ik krijg alleen last van de schouders als ik bij het banken een langere periode heel laag in reps ga. Gek genoeg altijd aan de rechterkant.
 
Nog even de laatste 3 trainingen

1

Benchpress
11x100
5x110
8x100
6x100

Bent over row
10x60
3x10x80

Incline dumbell press
9x40
10x40
8x40

Pullups hammer grip
15/12/12

Pec fly ss machine row
3x10-12

Cable latpull wide grip
3x15-20


2

Squatten
8x140
6x150
5x155

ging lekker!

Prone leg curl
4sets

Calves
6sets

Abs
5sets

3

Overhead press
3x10x60

Side raise
5x12x12

Cable rear delt
12x11
12x18
12x25
18x18

Incline frontraise, spanning erop houden
3x12x15

Wide upright row
15x30
12x40
12x40

Barbell hammer curl
15x20
3x8x50

Close grip benchpress
12x60
8x80
8x90
5x100

Small grip seated cable curl
12x25
2x10x32

Cable rope extensions
12x32
12x32
10x32

Preacher dumbell curl
12x16
10x16
7x16
 
Je doet wel redelijk hoog volume met alles zie ik. Of wisselt dat af met periodes hoog gewicht?
 
Ga deze ook volgen! Oude bekende van BN. Hoeist ermee GI?

Deze log even snel doorgelezen en damn wat een quads heb jij. En jij wou eerst nog wel MAP doen :P
 
Ga deze ook volgen! Oude bekende van BN. Hoeist ermee GI?

Deze log even snel doorgelezen en damn wat een quads heb jij. En jij wou eerst nog wel MAP doen :P

Kerel :) Long time no see!

MAP was voor mij geen logische keuze, heb er het fysiek ook niet voor. Hiernaast vind ik het poseren bij map niet bij mij passen en het gedoe met verplicht lachen, mooie haartjes etc is niets voor mij. Spiermassa en hardheid moeten voor zich spreken, ik train niet voor een mooi kapsel. MAP wou ik destijds gaan doen omdat ik bang was om on stage te staan, vooral de persoonlijke routine zag ik niet zitten. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, ik was uiteindelijk meer bezig met staan blijven (ontzettend duizelig en energieloos) dan met zenuwen. Voor mijn gevoel ging het ook waardeloos, ik had niet eens in de gaten dat ik bij de first call out zat.

Hoe is het met jou, ga je nog voor enercup 2016? Of heb je andere plannen?
 
Gelukkig niet, ik krijg alleen last van de schouders als ik bij het banken een langere periode heel laag in reps ga. Gek genoeg altijd aan de rechterkant.

Periodes met high-rep en low-rep werk afwisselen dus!
Mooie trainingen weer trouwens :thumb:. Is er trouwens een reden dat je op benen de high-volume lijn niet doortrekt? Ik had een stuk meer sets/oefeningen verwacht!
 
Kerel :) Long time no see!

MAP was voor mij geen logische keuze, heb er het fysiek ook niet voor. Hiernaast vind ik het poseren bij map niet bij mij passen en het gedoe met verplicht lachen, mooie haartjes etc is niets voor mij. Spiermassa en hardheid moeten voor zich spreken, ik train niet voor een mooi kapsel. MAP wou ik destijds gaan doen omdat ik bang was om on stage te staan, vooral de persoonlijke routine zag ik niet zitten. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, ik was uiteindelijk meer bezig met staan blijven (ontzettend duizelig en energieloos) dan met zenuwen. Voor mijn gevoel ging het ook waardeloos, ik had niet eens in de gaten dat ik bij de first call out zat.

Hoe is het met jou, ga je nog voor enercup 2016? Of heb je andere plannen?
Had al je log al eventjes gelezen en zag die duizeligheid indd voorbij komen. Mooi kut dat je daar zo last van hebt gehad maar aan de andere kant heeft het er wel voor gezorgd dat je niet aan die mensen massa dacht.

Wel balen dat je zo'n van de eerste callout dan mist. Werd je door je buurman aangetikt van ga naar voren jij? of was het nog niet zo?

Ja we gaan ons best doen om de enercup 2016 te pakken. Ik ga MAP of classic doen zijn we nog niet over uit. En mijn teamgenoot gaat Classic of -80 doen waarschijnlijk. Nog steeds bij dezelfde coach en gaat lekker, af en toe even met pilz ouwehoeren in die gym. Rug is echt sterk verbeterd en bovenkant borst begint nu ook meer vorm te krijgen.
 
Nou, had het even flink te pakken. Een goede griep, afgelopen zaterdag pas weer kunnen trainen.. gisteren de 2de training gehad. Gewicht is gelijk gebleven maar ik zag er wel een stuk meer puffy uit.
Besloten dat het tijd word om rustig te gaan cutten. Sinds gisteren begonnen met 3200 kcals strict. Geen cardio voor het moment, dat voeg ik toe zodra er te weinig gebeurd en dit zal ook minimaal zijn. Ik heb geen haast en ik gebruik geen gear dus wil ook geen gekke dingen gaan doen. Ik ben niet van plan om heel diep te gaan cutten, iets onder de 8/9% is voor mij voldoende. En safe ;) Misschien laat ik er over enkele weken nog wat anavar en turinabol bij lopen maar dat zie ik dan wel weer.

Squats
20xbw
8x60
5x80
6x100
5x120
8x140
5x150

Leg extensions
4/5 sets

Prone leg curl
4/5 sets

Standing calf raises
4/5 sets

Standing cable prayers
4 sets
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven