- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het leek er wel even op, maar op de echo bleek dat het niet goed doorgroeide.
Weer lekker volume gedraaid op de schouders zie ik!Herstel je hier wel goed van trouwens?
Wat zonde van de valse hoop man. Ik hoop voor jullie dat het er snel van mag komen.
Bij mij plofte er een neer in mijn kruis vlak naast een heel pijnlijk plekje... geen kracht meer in armen

Oke, nice. Voor vele mensen is het juist een spiergroep die snel overtraind raakt! Toen ik PPL deed gingen mijn schouders ook compleet naar de t*ring trouwens.
Je doet wel redelijk hoog volume met alles zie ik. Of wisselt dat af met periodes hoog gewicht?

Ga deze ook volgen! Oude bekende van BN. Hoeist ermee GI?
Deze log even snel doorgelezen en damn wat een quads heb jij. En jij wou eerst nog wel MAP doen![]()
Long time no see!Gelukkig niet, ik krijg alleen last van de schouders als ik bij het banken een langere periode heel laag in reps ga. Gek genoeg altijd aan de rechterkant.
Had al je log al eventjes gelezen en zag die duizeligheid indd voorbij komen. Mooi kut dat je daar zo last van hebt gehad maar aan de andere kant heeft het er wel voor gezorgd dat je niet aan die mensen massa dacht.KerelLong time no see!
MAP was voor mij geen logische keuze, heb er het fysiek ook niet voor. Hiernaast vind ik het poseren bij map niet bij mij passen en het gedoe met verplicht lachen, mooie haartjes etc is niets voor mij. Spiermassa en hardheid moeten voor zich spreken, ik train niet voor een mooi kapsel. MAP wou ik destijds gaan doen omdat ik bang was om on stage te staan, vooral de persoonlijke routine zag ik niet zitten. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, ik was uiteindelijk meer bezig met staan blijven (ontzettend duizelig en energieloos) dan met zenuwen. Voor mijn gevoel ging het ook waardeloos, ik had niet eens in de gaten dat ik bij de first call out zat.
Hoe is het met jou, ga je nog voor enercup 2016? Of heb je andere plannen?
Misschien laat ik er over enkele weken nog wat anavar en turinabol bij lopen maar dat zie ik dan wel weer.