MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sterke training weer.

• Topic Starter Topic Starter
En de trein van vanmorgen

Squatten
20xbw
10x60
8x80
5x100
5x120, huh was dit 120?
10x120

Benen waren pap, ik denk door de vrij intensieve cardio van gisteravond (hoop ik)

Leg extensions
20x50
20x60
20x60
20x60

SM SLDL
20x45
10x85
10x125
10x125

SM Hacksquat: benen bijna tegen elkaar
10x45
5x85
4x105 zware oefening, en voelt ook lekker.. houden we erin

Va hier SS met standing leg curl

10x85 + 10x20
8x85 + 12x15
8x85 + 10x15

Morgen de dag beginnebn met fasted cardio, 's avonds rug/kuiten en even meten... en T3 ophalen.

Toch mooie squat... maar je bent mss al wat meer gewoon. :)

125 deadlift daar wil ik naartoe tegen januari.

Toch mooie squat... maar je bent mss al wat meer gewoon. :) 125 deadlift daar wil ik naartoe tegen januari.

Deadlift ligt wel wat hoger hoor, pr is 1x230. Maar de reguliere versie ligt er al een tijdje uit. Dit ga ik na mijn wedstrijd weer oppakken. Trainingen zullen dan ook steeds meer eruit gaan zien als PL.
Momenteel pak ik hem alleen met gestrekte benen, en dan zeker niet te zwaar...ik merk dat mijn rug het over gaat nemen als ik zwaarder ga. Ik denk zelfs dat 125 te zwaar was, de vorige x met 100 kg voelde ik hem veel beter. Benen zijn echter wel goed gestrekt en trek vanuit mijn hakken.

Deadlift ligt wel wat hoger hoor, pr is 1x230. Maar de reguliere versie ligt er al een tijdje uit. Dit ga ik na mijn wedstrijd weer oppakken. Trainingen zullen dan ook steeds meer eruit gaan zien als PL. Momenteel pak ik hem alleen met gestrekte benen, en dan zeker niet te zwaar...ik merk dat mijn rug het over gaat nemen als ik zwaarder ga. Ik denk zelfs dat 125 te zwaar was, de vorige x met 100 kg voelde ik hem veel beter. Benen zijn echter wel goed gestrekt en trek vanuit mijn hakken.
Ja de hakken zijn een basic punt in beenoefeningen heb ik ook al gemerkt. :)

Gisteren schouders/triceps/kuiten : training niet opgeschreven. In de ochtend nog fasted cardio gedaan.

Vetmeting: 10,8% op 89 kg, gewicht is dus gelijk gebleven.. en bf is iets gezakt. Had iets meer verwacht aangezien ik de cardio had opgeschroefd.

Vandaag begonnen met T3, halve tab per dag. Kreeg het geval van een goede pwo en merk dat het mijn eetlust verminderd. Verder tot nu toe geen gekke dingen. Dosis is ook nog laag (langzaam opbouwen)

Training van vandaag

T-Bar
15x20
5x40
5x60
5x80
5x100
5x90
12x80

Lat pull
2x10x65 wijd
2x10x75 smal

Single arm row machine
10x50
8x60
8x60

Straight arm pulldown
12x15
3x10x17.5

Sterke single arm row, ik ben wel intensievere trainingen van je gewend, of schat ik het verkeerd in ?

Sterke single arm row, ik ben wel intensievere trainingen van je gewend, of schat ik het verkeerd in ?

Klopt, meestal draai ik iets meer volume. En pak er vaak nog een kleine spiergroep bij. Vandaag zat ik in tijdnood :cool:

Klopt, meestal draai ik iets meer volume. En pak er vaak nog een kleine spiergroep bij. Vandaag zat ik in tijdnood :cool:

Mhhh zwakjes :cool:

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Joking

15 werksetjes voor rug is wel genoeg hoor :)

Wat is je cycle? Allemaal korte esters?

Lkkre rugsessie saik0. 10,8%@89 kilo klinkt als een streef voor mij :o

Wat is je cycle? Allemaal korte esters?

Ik zet niet veel, ace 100 eod, prop 100 eod. En nu dus begonnen met T3 (12mcg per dag), wat dus ook minimaal is op dit moment.. word wel op den duur verhoogd. Persoonlijk vind ik dat de T3 zeker nu al makkelijk naar 25/50 kan maar we luisteren braaf naar het baasje.

---------- Toegevoegd om 05:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:06 ----------

Lkkre rugsessie saik0. 10,8%@89 kilo klinkt als een streef voor mij :o

Ik moet zeggen, nog een kleine beetje vvm erbij en iets droger.. dat zou ik wel standaard willen hebben.

---------- Toegevoegd om 05:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:08 ----------

Flatbenchpress
12x50
7x70
3x90

9x110 alweer geen 10de rep, durf hem niet aan zonder spotter
3x120
7x110
5x110

Incline chestpress
12x80
7x100
7x100
10x80

Incline dumbell fly
4x12x18 weinig rust

pecdeck 3 sets slow negatives, goed knijpen

Seated alternating dumbell curl
12x12
12x14
2x10x16

Lying cable curl
12x20
4x30
9x25

Dumbell hammer curl
10x18
10x18
8x18

Aardige cheatdag gehad vandaag, je voelt je ook meteen een zwijn erna. Deze week weer volop cardio erbij doen. Viel de afgelopen week eigenlijk wat tegen.

Lekkere benchpresses! Jammer dat er geen spotter in de buurt was. Cheatdagje moet kunnen toch?

T3 op 12 mcg haalt toch niks uit man..? Ik zet t standaard op 50mcg tijdens t cutten, merk dat 100/125 mcg geen meerwaarde brengt voor me.

"Nog een klein beetje VVM erbij en iets droger" dit zeg ik ook altijd en op een of andere manier is het nooit goed haha.

Goede training wel weer man, een cheatdag moet ook weleens kunnen he.

hoe vaak in de week moet je cardio doen?

cheatdagen zijn ingepland?

"Nog een klein beetje VVM erbij en iets droger" dit zeg ik ook altijd en op een of andere manier is het nooit goed haha. Goede training wel weer man, een cheatdag moet ook weleens kunnen he.

Heej Mabruzzi (sorry Saiko voor off topic), heb je geen log ?

Heej Mabruzzi (sorry Saiko voor off topic), heb je geen log ?

Nee heb ik niet man, nooit gehad eigenlijk maar ik zit hier nog niet zo lang.
Ik ga over een week of 5-6 cutten en dan zal ik misschien een log bijhouden, ben toch iedere dag online.:p

Heb je wel eens halo gehad?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven