- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch mooie squat... maar je bent mss al wat meer gewoon.125 deadlift daar wil ik naartoe tegen januari.
Ja de hakken zijn een basic punt in beenoefeningen heb ik ook al gemerkt.Deadlift ligt wel wat hoger hoor, pr is 1x230. Maar de reguliere versie ligt er al een tijdje uit. Dit ga ik na mijn wedstrijd weer oppakken. Trainingen zullen dan ook steeds meer eruit gaan zien als PL. Momenteel pak ik hem alleen met gestrekte benen, en dan zeker niet te zwaar...ik merk dat mijn rug het over gaat nemen als ik zwaarder ga. Ik denk zelfs dat 125 te zwaar was, de vorige x met 100 kg voelde ik hem veel beter. Benen zijn echter wel goed gestrekt en trek vanuit mijn hakken.

Sterke single arm row, ik ben wel intensievere trainingen van je gewend, of schat ik het verkeerd in ?

Klopt, meestal draai ik iets meer volume. En pak er vaak nog een kleine spiergroep bij. Vandaag zat ik in tijdnood![]()

Lkkre rugsessie saik0. 10,8%@89 kilo klinkt als een streef voor mij![]()
"Nog een klein beetje VVM erbij en iets droger" dit zeg ik ook altijd en op een of andere manier is het nooit goed haha. Goede training wel weer man, een cheatdag moet ook weleens kunnen he.
Heej Mabruzzi (sorry Saiko voor off topic), heb je geen log ?