- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 is nog te vet... hoe droog denk jij dan dat die jongens op het podium staan zijn![]()
lekker die overhead press! duurt voor mij ook niet lang meer hopelijk

Ik volg je Wel leuk om te zien hoe iemand naar zn wedstrijd toe gaat. Ik wil in de toekomst (als ik ooit het gevoel heb dat ik er klaar voor ben) ook wel een wedstrijd doen. Wel ziek hoeveel % jij dropt in minder dan 1 week. Ik ben van 26,6% naar 17-18% gegaan in 4 maanden xD Ben benieuwd hoe je erbij staat
Wow lol Ging t maar zo snel bij mij. Vind jij 1% bodyfat voor een rare snijboon als ik haalbaar denk je per week? Ook nog vrij sterk terwijl je cut

Thanks!
Nice die t-bar, die zal wel goed gevoelt hebben. Ja ik heb dit met cardio altijd de eerste paar keer of eerste paar weken als ik het een tijdje niet gedaan heb. Dat ik denk : moet ik deze kutzooi nou iedere week gaan doen. Maar het word dan vanzelf makkelijker.Althans dit is mijn ervaring, ik weet niet Hoe lang je al cardio doet?
Impressive overhead press... can't wait to get there.![]()
WelkomIk kom hier ook maar eens koekeloeren. Alleen je avatar is al een reden om je te volgen(american psycho ftw).

WelkomIk kom hier ook maar eens koekeloeren. Alleen je avatar is al een reden om je te volgen(american psycho ftw).

Dikke tbar rows man, ik moet die ook nog steeds een keer doen, nog nooit gedaan![]()
Ja is een lekkere oefening, ik zie er wel echt veel falen op deze oefening.. ook vaak op de barbell row. Staan bijne rechtop en halen 90% uit de benen.

Loop je nou Ronnie te dissen?http://www.youtube.com/watch?v=N9m4KcmwwDE
Train van vanmorgen
Benchpress
10x60
5x80
8x100 lag er niet goed onder
11x100 nu wel
5x110
6x110
8x100
Incline db press
12/12/10 x 32
Incline db fly: weinig rust
3x10x18
Pecdeck
aantal setjes, vooral focus op super slow negatives
Barbell curl
8x30
10x50
8x50
7x50
Single arm hammer curl (rope)
3x8x15
Concentration curl
3x10x16
Gister geen cardio gedaan, ik weet niet wat het was maar ik was bekaf 's avonds. No big deal, mag hier 2 rustdagen in hebben.
Vanavond weer cardio, moe of niet moe.. so hardcore
Vrijdag gaat er T3 in, wellicht gear iets verhogen want blijkt nog wel eens spiertjes weg te vreten.. (oeii)
---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------
hahah lol.
ook pro's trainen vaak kut.
ronny is sowieso een pipo, lightweight! yeahh babyy... malloot
ronnie een malloot wat ga eens gauw je mond spoelen

Net gedaan, hielp niet.. ik vind hem nog steeds een malloot![]()