AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
lkkre training weer man. Hoe gaat het kwa fysieke looks alles naar wens op schema?

Ik merk dat ik droger word, broeken zitten echt ruim.. Wel sta ik naar mening nog te hoog met slechts 7 weken te gaan. Maar goed, mijn coach heeft er vertrouwen in, het is voor mij de eerste keer dat ik zo diep ga dus ik zal op zijn ervaring moeten vertrouwen. Over ongeveer 2 weekjes pas weer een vetmeting, ik ben benieuwd...de 8% aantikken is mijn doel. Echter heb ik wel wat twijfel aan de metingen.. (altijd al gehad)

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

net geen 3x5x115 gehaald, maar zeker wel tevreden ;) die komt de volgende keer wel!

best aardig wat volume gepakt man

best aardig wat volume gepakt man

Klopt, ik train altijd zo, in de cut zal dat niet anders zijn. Ik merk wel dat ik overdag vaker zit te gapen.. maar de trainingen vallen tot zo ver nog niet tegen. Wellicht als ik wat % lager sta ook minder volume ga draaien en wat lager in reps ga zitten, is even aanvoelen.

laat anders ff een pic zien. Dan kunnen wij ook wel zien (ongeveer) of je op schema zit.

7 weeks out ben je nu?

had ik persoonlijk al 7 of lager willen staan.

2 weeks out moet je al contest ready zijn (naar mijn menning)

dan kan je 'cruisen ' naar je contest toe met alleen druk te maken om vocht/zout enzovoort en niet meer om je vp.

Maar mayb heeft je coach nog hele leuke dingen in gedachten :D

En de trein van vandaag, eigenlijk benen maar dat besefte ik pas na een aantal setjes. Komt morgen wel.

Overhead press
10xstang
5x40
3x60
7x70
7x70
6x70

Cable side raise
15x5
15x6.25
12x7.5
10x10 rechts 8x10 links

Seated dumbell press
10x32
8x32
10x32

Incline side raise
10x8
10x8
8x8

Single arm cable ext (rev grip) SS Reverse dumbell fly op incline bankje
12x10 +12x8
8x12.5+12x8
10x10 + 12x8
10x10 + 10x8, 5/7 sec rust, 5x8, 5/7 sec, 5x8, 5/7 sec, 5x8

Vandaag 87, nog wat op de weegschaal.. blijft goed zakken.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

laat anders ff een pic zien. Dan kunnen wij ook wel zien (ongeveer) of je op schema zit. 7 weeks out ben je nu? had ik persoonlijk al 7 of lager willen staan. 2 weeks out moet je al contest ready zijn (naar mijn menning) dan kan je 'cruisen ' naar je contest toe met alleen druk te maken om vocht/zout enzovoort en niet meer om je vp. Maar mayb heeft je coach nog hele leuke dingen in gedachten :D

Helemaal eens hoor, ik zit al weken te zeuren dat we harder moeten cutten. Voordat ik ging cutten had ik al meerdere keren aangegeven om al te beginnen aan mijn prep. Ook dat ik de metingen ontzettend in twijfel trok.. waar hij op een gegeven moment zelf achter kwam nadat het bijgesteld was en ik ineens een paar procentjes hoger zat. Baalde wel enorm, dat kan je toch zien of niet!

Foto heb ik nog niet, misschien dat ik vrijdag foto's ga maken.

Op schema in mijn ogen: nee
Maar zal vast goed komen (uiteindelijk) en misschien ook wel ten koste van mijn fysiek (ben ik bang voor)

Vorig jaar stond een teamgenootje op 15% 5 weken voor zijn wedstrijd... :P Wel keihard op d-day.. gekkenwerk. Het verhaal erachter ken ik niet, misschien dat hij ineens besloot om mee te doen ofzo.

1m70 was je hé?

Wordt straks 2 uur cardio per dag :p

Zit je nu low carb?

Afgetikt.. ja :p

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Wordt straks 2 uur cardio per dag :p Zit je nu low carb?

carbs die ik neem:

50 gram brinta
350 gram aardappel
en nog een beetje uit 500 gram magere kwark

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

In b4 250mcg T3 & 250mcg clen :roflol:

haha echt niet.. dat zal een flinke rebound worden na de wedstrijd

Lekker nog die carbs man.

zuivel er nog niet uit?

wat? Van 15% naar 3-4% in 5weken?

wat? Van 15% naar 3-4% in 5weken?
zal wel iets van 5% geweest zijn schat ik, maar zeker niet hoger.
en hij stond ook net onder de 80..

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Kan het zijn dat als je een keer echt diep gecut hebt, je ook (eerder) harder oogt wanneer je weer gaat cuttten? Lijkt me bs maar dat zijn toch de verhalen die ik hoor om mij heen. Ik kan hier zelf niet over mee praten aangezien ik voorheen nooit onder de 10, wat eigenlijk 12 was ging :)

Klopt.

Daarom moet je altijd goed diep cutten als je toch bezig bent ;)

Huh? 10% droppen in 5 weken? Leer mij dat eens dan?

Huh? 10% droppen in 5 weken? Leer mij dat eens dan?

Ik niet hè, teamgenootje. Zal wel op alleen eiwit/clen geleefd hebben.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Klopt. Daarom moet je altijd goed diep cutten als je toch bezig bent ;)

Oke, vandaar dat ik misschien wat minder hard oog als iemand met hetzelfde percentage.. waar we de metingen ook bij dezelfde persoon doen.

Ondervraag die n**ga es dan. Als ik op alleen eiwit zit val ik een moer af:-(

Ondervraag die n**ga es dan. Als ik op alleen eiwit zit val ik een moer af:-(

Wat ik ervan weet, zeer laag in kcals, hoog in gear, flink wat clen, beetje cardio. Ja gekkenwerk hoor.
Snap niet dat je dan het podium op wilt, ook nog op b-niveau.

Ga dat soon eens doen dan. Eerst eens een groei-fase dr in knallen :)

Skwotten
10x70
5x90
5x110
5x130
8x140
10x140
10x120 2/3 reps paused

Leg extensions
20x55
20x55
20x55

Standing leg curl, op de leg extensions
10x15
10x20
10x20
12x15

Seated leg curl
12x50
12x60
10x65

Sissy squats, paused.. Ontdekt dat ik dit op de leg extensions machine kan doen.
15x10
12x12
12x18
15x18
15x18

Vanavond nog 30-40 minuten cardio.

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Ga dat soon eens doen dan. Eerst eens een groei-fase dr in knallen :)

haha.. zonde man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven