- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Oops... Ik bedoelde proteine en vetten. Heb het nu aangepast.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
415kg (er staat 445 maar dat is fout)
http://www.youtube.com/watch?v=nGe1qjLabzo
dit was mijn 9e set
Mag ik vragen waarom je geen full rom doet?
9e set met dit gewicht of?
Succes.
GRT Friso

Ik ken Sakura van een ander forum, maar na het lezen van dit logje heb ik er wel wat zin om het ook eens te volgen. Heb een veel te hoog bf% (25 namelijk, stats: 95kg 180cm).
Planning om te beginnen is begin 2009nee totaal 9 sets gedaan.. vanaf de 7e set ging mijn full rom moeilijkMag ik vragen waarom je geen full rom doet?
9e set met dit gewicht of?
Succes.
GRT Friso
Ik heb kracht in me benen (niet dat ik ga opscheppen ofzo) maar me doel is gewoon de 450 halen. Heb nog een filmpje van een leg extension die ik deed meteen na de 9e set van mijn leg press.. gewicht gewoon op max
als je wilt post ik die ook anders moet je ff op me tube checken.
Dit op het ketosis dieet.
Ja prima, post maar.
Bedankt voor je uitleg.
Succes!
GRT Friso
Bedankt.http://www.youtube.com/watch?v=dEFrz4JHBcQ&feature=related
niet al te best gefilmd maar heb wel 12 reps kunnen doen met een fullbar na een superset van legpress
Zelf ook aan het bulken op keto, resultaat is boven verwachtingen.

mijn max squat is 5reps full squat op 210kg
maar dat is al bijna 7 maanden terug. Heb zins dien niet meer behoorlijk kunnen squatten. Smith machine is al een paar maanden stuk (als je voorbij 90grade gaat komt hij niet meer omhoog) en een powerrack hebben we niet.
Dus als vervaningen moet ik een andere soort squat apparaat gebruiken ff de naam vergeten... maar daar haal ik makkelijk 12 reps op 195kg
dat is meer dan 7 maanden terug... about the legpress lees me post hierbovenFilmpje van die squat or it didn't happen. Legpress = 1/4 rom.
dat is meer dan 7 maanden terug... about the legpress lees me post hierboven
nogmaals
HET GAAT EROM DAT SOMMIGE MENSEN ZEGGEN DAT JE OP KETO GEEN KRACHT HEBT...
en ja ik heb 210 op de smitch machine gesquat..omadt we geen losse stang hebben
@mr.mike
als ik die ooit weer doe sure

Waarom film je je laatste set dan? Slaat ook nergens op. Als je een punt wilt maken moet je hem ook goed maken.

ik was nieteens vanplan het te filmen...and even so if it not full rom... zou eens willen zien wie het na kan doen op desnoods 1/4 rom (dat is ook weer overdreven 1/4 rom btw)
maar ik hoor nog niemand b**chen over de leg press s/s leg extension combi (sorry dat ik zo praat net van trainen..heb honger was vergeten te koken =( )