XXL Nutrition

Sakura's Keto Diet log

haha, oke ik dacht al :D

Mag ik vragen waarom je geen full rom doet?
9e set met dit gewicht of?
Succes.

GRT Friso

echt hé :roflol:
zelfs met de helft van het gewicht haalt hij nog geen full rom.
Hij komt zelfs nog lang niet tot op 90 graden.
Nix op tegen hoor. Kan wel goed zijn eens nog zwaarder gaan voor een nieuwe prikkel ofzo denk ik

Dat laatste filmpje is gemaakt in Klaverstede, te Schiedam?

Zelf ook aan het bulken op keto, resultaat is boven verwachtingen.

Veel heb ik al gelezen op dit forum, maar weinig gepost tot nu toe :) Ik ken Sakura van een ander forum, maar na het lezen van dit logje heb ik er wel wat zin om het ook eens te volgen. Heb een veel te hoog bf% (25 namelijk, stats: 95kg 180cm).

Moet wel eens kijken hoe ik er aan ga beginnen en hoe ik het ga volhouden :) Planning om te beginnen is begin 2009

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik vragen waarom je geen full rom doet?
9e set met dit gewicht of?
Succes.

GRT Friso
nee totaal 9 sets gedaan.. vanaf de 7e set ging mijn full rom moeilijk
bij mijn 8ste set werd ik beetje bang voelde het goed in me kneeen..maar wou tog nog proberen.. dus vandaar ik me 9e set geen full rom gedaan hebt

next time ga ik proberen wat minders sets te doen..denk max 6 en meteen zwaarder beginnen. Kijken hoever me rom komt als ik richting de 400kg ga.
Ik heb kracht in me benen (niet dat ik ga opscheppen ofzo) maar me doel is gewoon de 450 halen. Heb nog een filmpje van een leg extension die ik deed meteen na de 9e set van mijn leg press.. gewicht gewoon op max
als je wilt post ik die ook anders moet je ff op me tube checken.

Dit op het ketosis dieet.

Ik heb kracht in me benen (niet dat ik ga opscheppen ofzo) maar me doel is gewoon de 450 halen. Heb nog een filmpje van een leg extension die ik deed meteen na de 9e set van mijn leg press.. gewicht gewoon op max
als je wilt post ik die ook anders moet je ff op me tube checken.

Dit op het ketosis dieet.

Ja prima, post maar.
Bedankt voor je uitleg.

Succes!

GRT Friso

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In die tijd wat op onderhoud getrained, 2 maanden weinig ivm klussen/verhuizen, etc. Daarna 8 week low carb gebulked, nog een weekje of 6 gecut tot 77KG zo rond eind oktober. Vanaf toen vooral trial and error toegepast om van een anabolic diet meer naar een ketosis bulk dieet te gaan met twee refeeds in de week. Gewicht zit nu op 81KG.

Bedankt. :thumbs:
Hoeveel squat je eigenlijk?

mijn max squat is 5reps full squat op 210kg
maar dat is al bijna 7 maanden terug. Heb zins dien niet meer behoorlijk kunnen squatten. Smith machine is al een paar maanden stuk (als je voorbij 90grade gaat komt hij niet meer omhoog) en een powerrack hebben we niet.
Dus als vervaningen moet ik een andere soort squat apparaat gebruiken ff de naam vergeten... maar daar haal ik makkelijk 12 reps op 195kg

Filmpje van die squat or it didn't happen. Legpress = 1/4 rom.

mijn max squat is 5reps full squat op 210kg
maar dat is al bijna 7 maanden terug. Heb zins dien niet meer behoorlijk kunnen squatten. Smith machine is al een paar maanden stuk (als je voorbij 90grade gaat komt hij niet meer omhoog) en een powerrack hebben we niet.
Dus als vervaningen moet ik een andere soort squat apparaat gebruiken ff de naam vergeten... maar daar haal ik makkelijk 12 reps op 195kg

Bedoelde hij niet hoeveel je kunt squatten met een losse stang? Dat is zwaarder dan met een apparaat.

Met alle respect, maar als jij 5 reps 210 full squat pakt dan zou ik graag filmpjes willen zien.

Filmpje van die squat or it didn't happen. Legpress = 1/4 rom.
dat is meer dan 7 maanden terug... about the legpress lees me post hierboven

nogmaals
HET GAAT EROM DAT SOMMIGE MENSEN ZEGGEN DAT JE OP KETO GEEN KRACHT HEBT...

en ja ik heb 210 op de smitch machine gesquat..omadt we geen losse stang hebben

@mr.mike
als ik die ooit weer doe sure

dat is meer dan 7 maanden terug... about the legpress lees me post hierboven

nogmaals
HET GAAT EROM DAT SOMMIGE MENSEN ZEGGEN DAT JE OP KETO GEEN KRACHT HEBT...

en ja ik heb 210 op de smitch machine gesquat..omadt we geen losse stang hebben

@mr.mike
als ik die ooit weer doe sure
:roflol:

Waarom film je je laatste set dan? Slaat ook nergens op. Als je een punt wilt maken moet je hem ook goed maken.

:roflol:

Waarom film je je laatste set dan? Slaat ook nergens op. Als je een punt wilt maken moet je hem ook goed maken.

ik was nieteens vanplan het te filmen...and even so if it not full rom... zou eens willen zien wie het na kan doen op desnoods 1/4 rom (dat is ook weer overdreven 1/4 rom btw)

maar ik hoor nog niemand b**chen over de leg press s/s leg extension combi (sorry dat ik zo praat net van trainen..heb honger was vergeten te koken =( )

heej schat,laat die zeikerds,

;)

ik zit al een poos (2 weken) in ketose,,weet jij nog lekker tips om mee te eten,want ik ga gewoon door,ook door de kerst heen,
gewoon een paar goeie tips,
en laat die patsers zeg ,pff al sik zo lees kank ik nog meer af op mannen,wat een misslijke gedoe zeg,,idd b**chen...

,mrs aby

:eek::mad::(???:rolleyes::o:D
ik was nieteens vanplan het te filmen...and even so if it not full rom... zou eens willen zien wie het na kan doen op desnoods 1/4 rom (dat is ook weer overdreven 1/4 rom btw)

maar ik hoor nog niemand b**chen over de leg press s/s leg extension combi (sorry dat ik zo praat net van trainen..heb honger was vergeten te koken =( )

Terug
Naar boven