rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bump
ik ben terug begonnen, op het palumbo dieet, dit is ondertussen dag drie Na het opstaan der juist ff gewogen -2kg (vocht) 95.9kg. Benieuwd hoelang ik het deze keer kan volhouden.
Ik heb mezelf alvast gewapend tegen de eentonigheid, als ik na een week of drie het beu ben kan ik op mijn noten gebaseerde keto schema terugvallen voor een paar weekjes.
Hadden jullie ook vaak zin in carbs tijdens keto/palumbo/ of gewone cut? Veronderstel van wel, hoe hielden jullie dat vol?
Ik vind veel info over hoe je moet eten,trainen,aas,... maar nergens die je omgaat met zelfdiscipline nl weerstaan aan de drang. Mss daar wat tips voor![]()
Ik viel ook terug na mijn eerste junkdag, heb er maar gelijk een 1,5 junkweek van gemaakt.
En sinds maandag opnieuw begonnen met diëten. Ik denk dat het op een gegeven moment vanzelf makkelijker gaat, als je afgekickt bent van de carbs en helemaal in de no/low carb groove zit.bump
ik ben terug begonnen, op het palumbo dieet, dit is ondertussen dag drie Na het opstaan der juist ff gewogen -2kg (vocht) 95.9kg. Benieuwd hoelang ik het deze keer kan volhouden.
Ik heb mezelf alvast gewapend tegen de eentonigheid, als ik na een week of drie het beu ben kan ik op mijn noten gebaseerde keto schema terugvallen voor een paar weekjes.
Hadden jullie ook vaak zin in carbs tijdens keto/palumbo/ of gewone cut? Veronderstel van wel, hoe hielden jullie dat vol?
Ik vind veel info over hoe je moet eten,trainen,aas,... maar nergens die je omgaat met zelfdiscipline nl weerstaan aan de drang. Mss daar wat tips voor![]()
af en toe opvliegers warm en koud maar dat was het wel. 's avonds slaap ik ook goed. heb zelf nog maar een enkele keer gehad dat ik craving carb syntomen had
bijna zak m&m's pinda op maar toch niet gedaan. ik denk gewoon dat dingen als zelfdiscipline echt in je hoofd zit je als je het echt wilt volhouden dan lukt dat gewoon. en anders gewoon doen
?
Zelfdiscipline sucks.Ik viel ook terug na mijn eerste junkdag, heb er maar gelijk een 1,5 junkweek van gemaakt.
En sinds maandag opnieuw begonnen met diëten. Ik denk dat het op een gegeven moment vanzelf makkelijker gaat, als je afgekickt bent van de carbs en helemaal in de no/low carb groove zit.
Ik heb bijna nooit zin in carbs, en laad 2x per week met 50% high gi/50% low gi schone carbs. Dextrose/Nutrix bv.
1x in de 6week een lekkere junkavond...
Tof dat je nog steeds doorgaat, zie je niet veel.
Tja, ik eet elke dag rond de 4500kcal. En doe het niet om te cutten. Gisteravond nog 30.000kcal aan slagroom gehaald![]()
. Dat komt er van als je de diepvriezer eens opentrekt. ok, terug on topic
Dag 4 ondertussen het gaat nog.
Ik was net aan het kijken wat op het menu staat vandaag, het wordt kip en spruiten. Gedurfde combinatie. Dat komt er van als je de diepvriezer eens opentrekt.
Ik zie nog champignons en ook nog een halve zak garnaalstaarten. Mogen champignons tijdens keto?
als je het volgens die logica doet, zou je tomaten ook mogen eten

een vraag wat is een fagelijks tip die jij mij kan geven okm af te vallen ik sport cardio elke dag,,en wil nu wel van 75 terug naar 65 wat kan jij zeggen ,,zeg maar 10 punten inclusief wat ik eten kan per dag,,groetjes just me,,,,
Gegroet allemaal,
ik post hier niet vaak..ook lees ik niet vaak hier
was net wat dingen in het zoek gedeelte aan het zoeken..en tot mijn verbasing
dat er zeer weining mensen over het ketosis dieet weten (keto diet)
ik zit er al zins 7 april t/m vandaag en ik ben behoooooooorlijk veel afgevallen
als er 1 dieet is die ik lief heb is het het keto diet
hierbij eet je MAX 20gr koolhydraten per dag (ik zit meestal tussen 5 en 10gr)
maar de rest haal je dan uit vet.. jah je hoort het alleen maar vet en proteine eten
het keto regel is dan ook meteen 65%vet 30% proteine en 5% carb
ik weet behoorlijk veel over deze dieet en hou ook een voedingslog bij (die ik nogsteeds aan het verwerken ben in exel) ik hou letterlijk elk grammetje bij die ik eet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
7 maart = 7 april
dat is 1 maand en 3 weken en 4 dagen
EINDE KETO RESULTAAT 3.5 maanden 29 juni
1 maand na keto..normaal koolhydraat dieet 29juli 2008
![]()
rug 30juli 2008
![]()
25aug 2008 57 dagen na keto!!
![]()
Na mijn refeed dag...dus er is wel een vocht toename!!
weet nog niet hoe je goed moet posen..dat komt nog wel
EINDE CUT!!!! (denk ik)
Wie zegt dat veel vet (keto) slecht is voor je =)
(en dan bedoel ik de eerste paar negatieve comments hier beneden)
5 dagen off -->bulk
zit nu 5 dagen in de bulk.. heb bijna elkedag gejunk (ja wat verwacht je na maanden te cutten
wil je ook wel eens weer junken) Merk wel dat me lichaam meer vocht vasthoud nu.
3 weeks after the cut!!
![]()
EDIT!!
alle tekst verwijdert..na aanleiding van alle PM's die ik krijg over het ketosis dieet heb ik besloten een bestaand artikel uit 2002 gedeeltelijk te herschrijven (want er zijn wat dingentjes verandert met de loop van jaren)
zodra hij af is..post ik hem.. hij is nu al 4 a4tjes =)