MuscleMeat

Sakura's Keto Diet log

Ziet er goed uit hoor, maar je dieet --> ketodieet, heeft ook wel de naam Atkins.

Ik ken het namelijk, in mijn modellentijd ben ik hier heel veel mee afgevallen van zo'n 61 kg naar 51 kg.
Op dat moment was het echt moeilijk terug te vallen naar gewoon weer kh's eten.... het begint een gewoonte te worden.

Ik eet nu al langer dan een jaar niet meer zo, gelukkig maar. Al vermijd ik veel granen, omdat ik glutenvrij moet eten. Maar toen der tijd ging het af en toe wat verder, waardoor je zelfs kh's van groente begon te vermijden. Niet echt goed... In iedere geval ben ik nu weer lekker gezond, zit ik weer lekker op 60 kg's en ben ik lekker aan het trainen. Ben ook gekapt met modellenwerk, wil alleen nog werken als ze me accepteren zoals ik nu ben.

Maar goed ff ontopic weer; dieet klinkt het zelfde als Atkins... daar eet je dus weinig kh's en veel vetten+eiwitten en word er gelet of je in ketose komt.

Laatst bewerkt:
Als je met dit dieet stopt en wat carbs begint te snoepen, kom je dan niet ineens heel veel bij? :/

Lol fricandellen,hamburgurs, gehaktballen met een shitload mayo en een hoop groente dieet noem ik dit

Ziet er goed uit hoor, maar je dieet --> ketodieet, heeft ook wel de naam Atkins.

Ik ken het namelijk, in mijn modellentijd ben ik hier heel veel mee afgevallen van zo'n 61 kg naar 51 kg.
Op dat moment was het echt moeilijk terug te vallen naar gewoon weer kh's eten.... het begint een gewoonte te worden.

Ik eet nu al langer dan een jaar niet meer zo, gelukkig maar. Al vermijd ik veel granen, omdat ik glutenvrij moet eten. Maar toen der tijd ging het af en toe wat verder, waardoor je zelfs kh's van groente begon te vermijden. Niet echt goed... In iedere geval ben ik nu weer lekker gezond, zit ik weer lekker op 60 kg's en ben ik lekker aan het trainen. Ben ook gekapt met modellenwerk, wil alleen nog werken als ze me accepteren zoals ik nu ben.

Maar goed ff ontopic weer; dieet klinkt het zelfde als Atkins... daar eet je dus weinig kh's en veel vetten+eiwitten en word er gelet of je in ketose komt.
Ik zat ook al aan dit dieet te denken toen ik aan het lezen was. Maar kon niet op die naam komen. Inderdaad atkins. Lijkt me echt niet zo gezond. Ik moet echt wel brinta op de ochtend want anders....

• Topic Starter Topic Starter

nee dame je hebt het atkins dieet en je hebt het ketogenic dieet..mag op hetzelfde lijken maar is het totaal niet

Jah want het is een crash dieet wat je echt niet te lang moet doen vanwege je gezondheid.

je hebt 2 versies van het keto diet het CKD versie en het TKD versie
beide kun je jaar in jaar uit doen. Het persoon die me dit geleerd heeft zit nu al 7 jaren op dit dieet

Wat was je bodyweight op de 1e en 2e foto?

Plaats eens twee foto's met dezelfde lichtval. Vergelijkt beter.

Verder: ieder (crash)dieet is waardeloos. Wat je nodig hebt is een effectieve en gezonde eetgewoonte. Dieeten hebben geen toekomst.

Verder: ieder (crash)dieet is waardeloos. Wat je nodig hebt is een effectieve en gezonde eetgewoonte. Dieeten hebben geen toekomst.

gelijk heb je, maar wat is n het k*tte, het duurt ZO LANG (gevoelsmatig :P ) voordat je echt flink zichtbaar result hebt...

PLUS het feit dat ik het k*t vind als ik niet bulk, en dus geen massa maak... :(

ik was 88 kilo op foto 1

wat is een gezonde eetgewoonte?? Ter duidelijkheid.. je lichaam heeft dagelijks minimaal 35gr carbs nodig om niet in ketosis te gaan en net voldoende glucose te maken voor je spieren. en normale functie van je hersenen. Echter is dagelijs vet belangrijker voor het lichaam dan dagelijks koolhydraten (mits je weet wat je wilt doen. als je een strongman powerlifter bent heb je uiteraard veel carbs nodig...)

en op foto 2 :P

ik kan helaas niet meer terug gaan naar het begin om de foto opnieuw te maken ^^

Ik vind het eigenlijk alles behalve intressant, ik vind dit soort voedingsschema zever ? of ligt het aan mij ? :D

mongolisch

ik was 88 kilo op foto 1

wat is een gezonde eetgewoonte?? Ter duidelijkheid.. je lichaam heeft dagelijks minimaal 35gr carbs nodig om niet in ketosis te gaan en net voldoende glucose te maken voor je spieren. en normale functie van je hersenen.

Is dit niet per lichaam verschillend? Het lijkt mij dat iemand van 80 kg meer carbs nodig heeft dan iemand van pak-'m-beet 60 kg.

Terug
Naar boven