MuscleMeat

Sakura's Keto Diet log

hoeveel % moet je nog kwijt? en hoeveel kg is dat (heb je een target gewicht?)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een flauw idee heoveel % ik ben ik schat tussen de 9 en de 11 (minder mischien)

ik heb geen target weight..ik zie wel op wat voor gewicht ik strand
ben wel 13 kilo afgevallen in bijna 2 maanden tijd

als ik 6% kan zijn ben ik happy

sakura's 16 weken ketogenic dieet is geschiedenis nu

HAha ga maar weer koolhys vreten!

nee nee...
moet nog droger worden ben niet tevreden

ben overgestap op een wedstrijd dieet =)

Wedstrijdambities?

hahah kijk die snapt mij ^^
ik heb een denkbeeldig wedstrijd waar ik naar toe werk
een echte modellen contract die ik mag tekenen
en een belangrijk photoshoot

tjaah dan is een 12 weekse wedstrijd dieet wel van toepassing

Hey Sakura,

Ik heb zo eens vlug door je log gelezen en vroeg me af wat waar een dagelijks voedingsschema uit bestaat bij zo'n dieet?

Hoe zit het met groenten en fruit en krijg je wel genoeg vitaminen en mineralen binnen?

Mijn vriendin en ik waren ons eens gaan informeren over een eiwitdieet. (nutrifarm)
Bij dit dieet eet je in een eerste fase eiwitrijke maaltijden die verrijkt zijn met mineralen en vitaminen.
Een bepaald gamma van groenten mag je zoveel eten als je wilt.
Een pakket voor 14 dagen met 4 maaltijden per dag op max 500kcal kost wel al vlug 170euro...

Ik vind 't wel knap, dat je de ballen er van aan trekt van alles wat hier geschreven wordt. Volg 't dieët ook, en ben er ook tevreden over. Heb gewoon spijt, dat ik 't niet eerder ontdekt heb. Voel me soms wel een Hollander, als je ziet hoeveel kaas ik eet. Ik volg 't Cyclisch Ketose Dieet, dat hier eens gepost is. Maar volgens mij 't zelfde.

maar vertel eens wat mag je dan eten niet veel denk want bijna overal zitten kh in
en verder vind ik het heel knap van je en je ziet er goed uit op de foto's

maar vertel eens wat mag je dan eten niet veel denk want bijna overal zitten kh in
en verder vind ik het heel knap van je en je ziet er goed uit op de foto's

het is nu bijna 5 weken geleden dat ik laar met keto ben
heb gisteren foto's gemaakt

post ze zo snel mogelijk..

post ze binnen 15min en je krijgt karma :P

Dus in die 3 maand geen fruit en al dat vet binnen nemen,kan niet gezond zijn man!
Er zijn andere en betere manieren om "droog" te komen!

Je zegt zelf dat je het niet meer wil meemaken,en dat raad jij aan aan anderen!????

jezus bodyfteaks wat praat jij een onzin

Ik vind je op de foto van 2 juni veel beter/gespierder uitzien dan op die foto van 29 juni ...

Dus in die 3 maand geen fruit en al dat vet binnen nemen,kan niet gezond zijn man!
Er zijn andere en betere manieren om "droog" te komen!

Je zegt zelf dat je het niet meer wil meemaken,en dat raad jij aan aan anderen!????

lol lees eens goed door...elke vrijdag na me laaste workout at ik fruit bijna een dag lang hehe
tuurlijk zijn er andere manieren om droog te worden.
Al dat vet niet gezond voor je. Nee inderdaad want je gaat een verdommed hoge test productie krijgen door al dat vet(wat alleen maar positief is doh!). Verder...waarom zou het niet goed voor je zijn??
kom met bronnen aub =)
(hou rekening mee dat ik bijna 3 maanden research gedaan hebt voordat ik aan keto begon he!)

@Rah
tijdstip waarop foto's genomen zijn allemaal verschillend
meeste waren in de ochtend genomen na het plassen
maar mijn eindfoto was juist aan het einde van de middag genomen

wil hem wel overnieuw maken voor je maar is een beetje moeilijk ^^

@marc
heey you there...je bent mij nog karma verschuldig :P

marc?

jezus bodyfteaks wat praat jij een onzin

voor je verwijten naar iemand anders hoofd probeert te slingeren,zou ik eerst leren spellen !

Waarom zou ik onzin uitbrengen?Kan je niet tegen de waarheid misschien?Btw,ik praat niet maar plaats hier wel tekst neer!

Dat dieet en jou opmerkingen,dat is pas onzin mij dunkt!:D

hahahahaha omg dit ga je niet menen.

lol lees eens goed door...elke vrijdag na me laaste workout at ik fruit bijna een dag lang hehe
tuurlijk zijn er andere manieren om droog te worden.
Al dat vet niet gezond voor je. Nee inderdaad want je gaat een verdommed hoge test productie krijgen door al dat vet(wat alleen maar positief is doh!). Verder...waarom zou het niet goed voor je zijn??
kom met bronnen aub =)
(hou rekening mee dat ik bijna 3 maanden research gedaan hebt voordat ik aan keto begon he!)

@Rah
tijdstip waarop foto's genomen zijn allemaal verschillend
meeste waren in de ochtend genomen na het plassen
maar mijn eindfoto was juist aan het einde van de middag genomen

wil hem wel overnieuw maken voor je maar is een beetje moeilijk ^^

@marc
heey you there...je bent mij nog karma verschuldig :P

Dat is wat je vermelde over KD en keto:
je hersenen werken op glygogeen dat is een stof die wordt gemaakt uit glucose, glucose komt dan weer van koolhydraten (onderandere)
In keto zal je bijna geen koolhydraten eten (eenige die je zult eten is uti groene groente en da tis nog lang neit genoeg)

Een beetje verwarrend hoor!

No offense dude,maar waar zijn je spieren?
Je bent idd. een stuk droger gekomen,maar dat is het ook .
Trouwens,voor iemand van 19 hoef je zeker niet zo'n radicaal dieet te volgen hoor.
Je metabolisme werkt nog super op die leeftijd.Je kan dat met gewone gezonde voeding ook bereiken.

Terug
Naar boven