- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks
Op rug own je me hard! Kga vanavond nog maar is terug naar de dokter, is horen voor kine.zegt die gozert tegen mij dat ik sterk ben
nee en jij dan
de frontsquats met crossgripp
super incline sas

Ik voel de frontsquat beter in men benen, de houding en dan bedoel ik het rechter naar beneden gaan vind ik prettiger. Als ik nu de oly grip helemaal onder de knie heb en dus geen pijn heb aan men polsen...word het een van men favo oefeningen heb ik de indruk!Lekker bezig Sas! Hoe ervaar je de frontsquat tov regular squat?
Paljas had overlaatst 2 goeie tips, in mijn log of in dat van Ove.Weer een nette training maatje!
Ga die FS ook eens proberen , alleen nu nog niet , pols doet wat pijn.
Is het trouwens moeilijk om je grip te behouden?
Paljas had overlaatst 2 goeie tips, in mijn log of in dat van Ove.
Als je de oly grip beheerst is het easy, cross grip is wat lastiger.

Pics?
Geen training voor vandaag
Moet men rug even sparen van de dokter.

Was nog aan het denken om training 4 te doen zonder rug, maar denk dat ik bij elke oef wel men rug zal belasten. Zaterdag en zondag ook werken dus even overslagen lijkt mij het best om verdere shit te besparen!
De indeling bevalt me eigenlijk wel! Ik ondervind er weinig last van.goede workout. Beentjes - borst - biceps, pff aardig gek. goede gewichten op SQ en BP