Lol @ iedereen die in rep en roer is.
Hij is wat anders gaan proberen/doen dan rest-pause, omdat hij dingen blijft uitproberen en waarschijnlijk wat anders wou (de switch was vnl. vanwege eigen voorkeur). Vervolgens stelt hij een nieuw schema samen, een P/P/L omdat hij dit soort schema's het fijnste vindt. Vervolgens maakt hij drie varianten, beginner/intermediate/advanced, en deelt hij dit nieuwe schema.
Nergens zegt hij dat dit nieuwe schema beter is, dat de ''nieuwe'' manier van trainen beter is dan rest-pause, etc. Gewoon een nieuw schema naar eigen voorkeur dat hij deelt.
Waar maakt iedereen zich in godsnaam zo druk over? Stelletje bekrompen geesten
Mensen volgen hem omdat hij dingen logisch benadert, beredeneert, uitlegt. Omdat zijn filosofie, mits daadwerkelijk toegepast, heel goed werkt. Dat sommige van jullie hem nou niet kunnen volgen omdat jullie waarschijnlijk gewoon te dom zijn, maakt niet dat je zijn ideeën zo kan verwerpen.
En nee ik probeer niet Kelei koste wat het kost te verdedigen oid, ik lees soms ook uitleggen van hem waarvan ik denk, ja daar maak je jezelf wel makkelijk vanaf. Of dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben. Maar die posts hier weer, man man man