MuscleMeat

Scheten laten op werk

moet kunnen, ik doe het altijd

Ik liet toen straks scheten op het werk

Mmm...

Stille killers

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu op werk een collega is ontslagen omdat ze dachten dat hij de scheten liet. Ik heb extra maatregelen genomen en laat me scheten nu in de wc

hoe gaat het met je kuur? ondertussen 8x160 bench?

Ik zit ook al een tijdje met dit probleem Poshbrah. Sinds een tijdje ook bij een praatgroep, en het gaat steeds beter! Ik kan je eventueel ook wel introduceren in de groep. Zo lossen we gezamenlijk het probleem op.

Samen staan we sterk brah!

Ik zit ook al een tijdje met dit probleem Poshbrah. Sinds een tijdje ook bij een praatgroep, en het gaat steeds beter! Ik kan je eventueel ook wel introduceren in de groep. Zo lossen we gezamenlijk het probleem op. Samen staan we sterk brah!

Wa's da altijd met dat "brah" ?

Serieus eens een wijf gehad die me niet meer wou zien na de eerste date omdat ik er een paar had laten vliegen. :roflol: Als ik potverdomme je eten betaal en je in mijn bed slaapt, dan neem je mijn uitlaatgassen erbij. :mad:

Overtuigde mijn ex er ook eens van mij te rimmen, liet toen een ferme scheet in haar mond. :roflol:

10f5kqu.gif

Hahahah wtf :roflol:

hoe gaat het met je kuur? ondertussen 8x160 bench?

Ik zit nu op test 2000mg en tren 4200mg bench is nu 14x290

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Ik zit ook al een tijdje met dit probleem Poshbrah. Sinds een tijdje ook bij een praatgroep, en het gaat steeds beter! Ik kan je eventueel ook wel introduceren in de groep. Zo lossen we gezamenlijk het probleem op.

Samen staan we sterk brah!

Waar zit die praatgroep ik wil mij graag aanmelden dan

Blijkbaar waren mijn scheten zo erg dat collega's naar de leiding gevende waren gestapt met de melding dat er iets mis was met de airco; en dat ze dachten dat er iets gestorven in was.

yes srs

de bulk leef

Fucking smerig om scheten te laten, in de sportschool ga ik af en toe half over me nek en heb ik kotsnijgingen en dat vinden de scheetmensen een partijtje grappig.

laat meestal alles gewoon waaien, zeker als er niemand in de buurt is. maar hangt van je werk omgeving af.

tijdens wedstrijden probeer ik de catcher en de scheids ook altijd een cadeautje te geven.

Terug
Naar boven