AndroidHealthClinic

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

:roflol: OMG,vraag me ook af als je een nederlander bent of je dan in staat bent zoiets te doen.

wtf is dit voor onzin gast... ik ken 1 nederlander die dit op vakantie heeft geflikt met vrijwel weinig aanleiding. woordenwisseling, en hop hij stak een stuk glas in die kerel zen hals. en in de week van afgelopen oud en nieuw is hier in mijn dorpje nog een jongen van 18 doodgestoken door een NEDERLANDER van 16...

nederlanders zijn net zo goed in staat dit soort onzin te doen

Jezus wat grof :eek:

Ik had hem ook gigantisch hard op z'n bek getrapt. Toch blijft het moeilijk te voorzien hoe je reageert als je daadwerkelijk in zo'n situatie terecht komt.

ja,natuurlijk,ik scheer ook niet iedereen over dezelfde kant ,ik haal alleen maar harde feiten naar boven,de waarheid dus .70percent vd criminaliteit gebeurt door allochtonen ,meestal op brute manier,dwz ,roofmoord,gezinsdrama's....

Mag ik vragen waar je dit "harde feit" vandaan hebt? Uit mijn hoofd ligt dat getal ergens rond de 35%. Relatief gezien nog erg hoog, maar niet zo absurd als jij het stelt.

Wel stoere verhalen maar als iemand stijf staat van de drugs zal je met een schop niet iemand meteen ko krijgen.

Vaak genoeg gezien politie die met wapen stoken vol liepen te slaan op een junk die stijf stond van de speed en de hele tijd weer op stond.

so true

wtf is dit voor onzin gast... ik ken 1 nederlander die dit op vakantie heeft geflikt met vrijwel weinig aanleiding. woordenwisseling, en hop hij stak een stuk glas in die kerel zen hals. en in de week van afgelopen oud en nieuw is hier in mijn dorpje nog een jongen van 18 doodgestoken door een NEDERLANDER van 16...

nederlanders zijn net zo goed in staat dit soort onzin te doen

Een Nederlander als Arnoldfan is zeer zeker in staat om zoiets te doen. Vooral omdat ie volgens eigen woorden gewapend op pad gaat. :rolleyes:

Wel stoere verhalen maar als iemand stijf staat van de drugs zal je met een schop niet iemand meteen ko krijgen.

Vaak genoeg gezien politie die met wapen stoken vol liepen te slaan op een junk die stijf stond van de speed en de hele tijd weer op stond.

idd
toen ik nog portier was heb ik eens een de voet van een junk uit de kom getrokken tenen wijsden de verkeerde kant uit maar hij liep gewoon weg toen ik hem losliet
niet manken hé lopen

je moet trouwens nog niet aan de drugs gezeten hebben , adrenaline maakt ook gevoelloos

de vechtsporters hier kennen het allemaal
tijdens het sparren of kampen voel je niks en 3 min erna kun je niet meer gaan

ik vind dat de dader man uitgezet moet worden!

Mag ik vragen waar je dit "harde feit" vandaan hebt? Uit mijn hoofd ligt dat getal ergens rond de 35%. Relatief gezien nog erg hoog, maar niet zo absurd als jij het stelt.

die 35% is nog voordelig voor de allochtonen, aangezien het % allochtonen in NL nog lager ligt krijg je dus een beetje vertekent beeld.

:roflol:
Ik zou echt zeer benieuwd zijn naar de hoeveelheid allochtonen op het board, en wat wel of niet een reden zou zijn voor hun om hier te blijven, stelletje stormfronters

Tja..het is maar hoe je jezelf ziet he! als je je zelf als allochtoon ziet, geef je al aan dat je niet van plan bent om volledig in te burgeren!

Ik zou echt zeer benieuwd zijn naar de hoeveelheid allochtonen op het board, en wat wel of niet een reden zou zijn voor hun om hier te blijven, stelletje stormfronters

Jij doet toch eigenlijk precies hetzelfde, alleen dan vanaf de andere kant. :D

Ik was zo gek als een deur geworden en in één schop zijn hoofd eraf getrapt..

Offtopic: FrederX wanneer komen er nieuwe pics van je fysiek? Die foto uit 2005 is echt super bruut man!:thumbs: Ben benieuwd hoe je er nu bij staat.

Terug
Naar boven