XXL Nutrition

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

In zo'n situatie lijkt mij denk ik het beste snel om te overleggen met de medestander, elkaar in de ogen aan te kijken en een plan bedenken om hem te overmeesteren. Iig zorgen dat je weet iedereen elkaar helpt.

En dan geen kopje thee en een koekje tijdens het overleggen natuurlijk.

Mjah, je hebt toch minstens 1 persoon nodig die sowieso zou ingrijpen, met mss een paar helpertjes. En zeker geen halfslachtige maatregelen nemen, anders wordt het ook maar wat naar mekaar kijken.

die kerel stond stijf van de drugs en had allene maar oog voor die vrouw.. kon makkelijk hem een schop op ze kop geven,al sta je dan in zijn gezichtsveld
Misschien, maar dan nog lukte het niet blijkbaar. Dat kan zijn omdat een schop geven toch niet zo eenvoudig/effectief was, of omdat men hem niet ernstig wilde verwonden. In beide gevallen lijkt het me handiger te werk te gaan zoals politie dat doet: aan de armen grijpen zodat hij gewoon onmiddelijk gedwongen wordt te stoppen met steken, had de vrouw wel wat messteken bespaard. Maarja het blijft makkelijk praten voor het pc scherm natuurlijk.

Tranen sprongen in m'n ogen en ik ben goed misselijk nu, ZIEK DIT.

@big-t ja,dat is wel zo,tenzij je moorddadige instincten hebt

Ja Mikki pas maar op voor je exen. You might be next.

die kerel stond stijf van de drugs en had allene maar oog voor die vrouw.. kon makkelijk hem een schop op ze kop geven,al sta je dan in zijn gezichtsveld

hoe weet je dat die alleen oog had voor de vrouw en dat ook zo steeds zou blijven hebben? stel jij schopt hem en al zijn woede keert zich tegen jou, dan schijt jij alle kleuren van de regenboog mijn beste amateurpsycholoog
jullie moeten ophouden met ik zou dit en dat doen (ten eerste je bent geen joegoslaaf), want alle rationaliteit verdwijnt bij het zien van zo iets verschrikkelijks en maakt plaats voor hevige gemoedsbewegingen, vandaar dat er in het wettelijk stelsel een waarborg hiervoor is ingebouwd in de vorm van noodweer exces ( het overschrijden van de grenzen van de nboodzakelijke verdediging)

lekker boeiend of de omstanders allochtonen zijn (of van Nederlandse afkomst) en lekker boeiend dat de dader Nederlands of allochtoon is. Het gaat erom dat er een gestoord iemand op gruwelijke en onmenselijke wijze iemand van het leven aan het beroven is.

Stel jij ligt daar..

Jah,het is NU EEN KEER een nederlander.Alleen pakt hij de verkeerde.

Gelukkig zijn het allochtonen,nu hadden ze de kans om eens te laten zien hoe goed sommige kunnen zijn en die kans hebben ze gegrepen,dit wil nog niks zeggen over alle anderen.

Jouw manier van posten vind ik doorgaans wat te ver gaan. Ik heb er geen problemen mee dat iemand rechts georiënteerd is, ben ik zelf eigenlijk ook wel. Maar jouw posts hebben doorgaans meer racistische trekjes. 't Wordt tijd voor een ban!

ok:my bad dan,maar wel onder invloed van drugs,dus hij wist niet 100percent wat hij deed .Maar al een allochtoon iemand neersteekt is het in gezonde toestand ,met rede .Allebei even erg maar ik benadruk maar enkele feiten,triestige feiten

haha
laten we zeggen dat het white trash, de rotte appelen tussen de goede zijn
en nu komt mijn punt: hetzelfde is aan de hand bij andere groepen zoals marokkkanen, ook bij hun zijn het de white trash, de rotte appelen die het verpesten voor de goede.. daarom moet je niet generaliseren en alles onder een kam scheren.. ik ben felgekant tegen het generaliseren van een bepaalde groep omdat een dergelijk denkpatroon heel gevaarlijk is zoals de woelige jaren 30 en 40 van de vorige eeuw ons hebben geleerd en meer recent de balkanoorlogen, zelfs als die groep statistiscg gezien vaker in de fout gaat

Uiteindelijk hebben ze hem er wel af gehaald en leeft die vrouw nog. Iemand even KO trappen is niet zo makkelijk als je zou denken, sommigen lijken toch aardig hard uit te halen. Ze hadden hem wel beter op zijn hoofd kunnen schoppen maar op zo'n moment denk je niet aan nauwkeurig richten.

Jouw manier van posten vind ik doorgaans wat te ver gaan. Ik heb er geen problemen mee dat iemand rechts georiënteerd is, ben ik zelf eigenlijk ook wel. Maar jouw posts hebben doorgaans meer racistische trekjes. 't Wordt tijd voor een ban!

vind ik niet, vrijheid van meningsuiting.. ben het trouwens ook 9 van de 10 keer eens met hem.

ja,natuurlijk,ik scheer ook niet iedereen over dezelfde kant ,ik haal alleen maar harde feiten naar boven,de waarheid dus .70percent vd criminaliteit gebeurt door allochtonen ,meestal op brute manier,dwz ,roofmoord,gezinsdrama's....

:roflol: OMG,vraag me ook af als je een nederlander bent of je dan in staat bent zoiets te doen.

Nee, natuurlijk niet. Wij Nederlanders zijn ten alle tijden rationeel en laten ons nimmer verleiden door drugs die onze geest zouden kunnen beinvloeden.:rolleyes:

Wat een onzin lul jij zo nu en dan zeg......

ja,natuurlijk,ik scheer ook niet iedereen over dezelfde kant ,ik haal alleen maar harde feiten naar boven,de waarheid dus .70percent vd criminaliteit gebeurt door allochtonen ,meestal op brute manier,dwz ,roofmoord,gezinsdrama's....

precies, en de statistieken liegen denk ik niet..

waarom hebben allochtonen altijd geweld nodig?? zit dit in hun aard?? zijn ze minder geovolueerd dan ons??

Boforli, zou me niks verbazen dat dat zo zou zijn maar heb je misschien een bron?

Dit heeft niks met een racistische post te maken.

Die trap je toch voluit in zun gezicht:S

de criminele autochtonen brengen echter de maatschappij de meeste financiele schade toe, aangezien witte-boorden-criminaliteit oververtegenwoordigd wordt door autochtonen, en deze goed is voor 95% van alle financiele schade voortvloeiend uit crimineel handelen

Terug
Naar boven