Fitness Seller

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

de criminele autochtonen brengen echter de maatschappij de meeste financiele schade toe, aangezien witte-boorden-criminaliteit oververtegenwoordigd wordt door autochtonen, en deze goed is voor 95% van alle financiele schade voortvloeiend uit crimineel handelen

witte-boorden criminaliteit??

Waarom wordt dit een autochtonen vs allochtonen topic??? Ik zie toch echt dat autochtonen en allochtonen samen die mevrouw te hulp schieten.

Cod : dit topic heeft niks met allochtonen te maken.Anderen beginnen hierover en dan geef ik mijn mening dus zit niet te zeiken over een ban.Een ban moeten ze geven aan mensen die de criminelen allochtonen verdedigen en goedpraten.Ik heb al gezegd ontopic dus ik haal dit allochtonen gelul niet naar boven in dit topic maar voel me verplicht mijn mening erover te geven als hun erover beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom wordt dit een autochtonen vs allochtonen topic??? Ik zie toch echt dat autochtonen en allochtonen samen die mevrouw te hulp schieten.

Ach waarschijnlijk lukt het sommigen nog om een 'binnenkant borst' discussie die richting op te sturen. De frustratie zit diep bij sommigen.

Wel stoere verhalen maar als iemand stijf staat van de drugs zal je met een schop niet iemand meteen ko krijgen.

Vaak genoeg gezien politie die met wapen stoken vol liepen te slaan op een junk die stijf stond van de speed en de hele tijd weer op stond.

Denk dat je de wet altijd mag overtreden als de dood dreigt, Mr. Lawyer.

:roflol:

Denk je nu werkelijk dat je in zo'n geval het leven van iemand anders in gevaar mag brengen om het leven van een ander te redden ? Er zijn nog genoeg andere mogelijkheden om die vrouw te redden, zonder het leven van de dader in gevaar te brengen. (bijvoorbeeld zoals Big-T al aangaf, hem van achter overmeesteren.)

Ik verwacht althans dat je toch wel dik in de problemen komt als je met een baksteen op die gast zijn kop begint te meppen.

het zijn wel allochtonen die in actie schieten terwijl de autochtonen pas in beeld komen om die mocro's tegen te houden om die gast verrot te trappen :rolleyes:

het zijn wel allochtonen die in actie schieten terwijl de autochtonen pas in beeld komen om die mocro's tegen te houden om die gast verrot te trappen :rolleyes:

Wat wil je hiermee nu zeggen?

Van mij hadden ze z'n kop eraf mogen trappen. Net als dat de politie ook wel wat harder in mag grijpen.

Wel stoere verhalen maar als iemand stijf staat van de drugs zal je met een schop niet iemand meteen ko krijgen.

Vaak genoeg gezien politie die met wapen stoken vol liepen te slaan op een junk die stijf stond van de speed en de hele tijd weer op stond.

was dat terminator niet?;)

Hij geeft mij antwoord al zo te zien :D zo is het en niet anders.

daar doelde ik neit op, het ging mij om constitutionele grondbeginselen en daaruit voortvloeiende gedachte dat binnen een rechtstaat iedereen gelijk is voor de wet ,autochtoon/allochtoon, gedetineerde/vrij man en ieder recht heeft op tegengeluid (verdediging) zij het in het parlement dan wel in de publieke opinie, maar ik denk dat een dergelijke discussie met Herr Arnold een brug te ver is, aangezien jij net zoals je avatarhero blijft steken in populistische oneliners

daar doelde ik neit op, het ging mij om constitutionele grondbeginselen en daaruit voortvloeiende gedachte dat binnen een rechtstaat iedereen gelijk is voor de wet ,autochtoon/allochtoon, gedetineerde/vrij man en ieder recht heeft op tegengeluid zij het in het parlement dan wel in de publieke opinie, maar ik denk dat een dergelijke discussie met Herr Arnold een brug te ver is, aangezien jij net zoals je avatarhero blijft steken in populistische oneliners

Leuk stukje tekst weten mensen als jou toch altijd neer te zetten maar het ging mij erom dat een criminelen allochtoon niet goed te praten valt.Ook een criminele nederlander niet.

Terug
Naar boven