XXL Nutrition

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

vind ik niet, vrijheid van meningsuiting.. ben het trouwens ook 9 van de 10 keer eens met hem.

IK vind zijn posts gewoon racistisch overkomen. (en over het algemeen behoorlijk dom)

Maar ja, dat jij het 9 van de 10 keer eens bent met hem zegt uiteraard ook wel weer genoeg over jou, mijns inziens.

Ben er even niet tegoei van. K*t, wat een mong**l.

Waarom wordt dit een autochtonen vs allochtonen topic??? Ik zie toch echt dat autochtonen en allochtonen samen die mevrouw te hulp schieten.

Omdat er tegenwoordig veel gefrustreerde simpelen zijn op dbb.com die denken dat ze hier op stormfront zitten... helaas is dit de trend geworden op dbb.com..

IK vind zijn posts gewoon racistisch overkomen. (en over het algemeen behoorlijk dom)

Maar ja, dat jij het 9 van de 10 keer eens bent met hem zegt uiteraard ook wel weer genoeg over jou, mijns inziens.

jouw inziens zal mij worst zijn..

dat jij nou oogkleppen op hebt, kan ik niks aan doen ;)

Ik zie mij deze nederlander ( die met mes vrouw stak ) al goedpraten zoals jullie dat bij de allochtonen altijd doen :roflol: de man had niks te doen of had problemen thuis of dit of dat.

Het is zo dat je als Nederlander verplicht ben de hulbehoevende te helpen.

Ook is het wettelijk geregeld dat je het strafbare feit, de poging tot moord/doodslag, mag/moet doen stoppen (Zie een paar pagina's terug). Als dit alleen maar kan door hem zijn kaak te breken oid dan zal de rechter jou nooit veroordelen. Het is anders als hij 1 keer steekt, waarna het strafbare feit stopt, je hem dan nog aanvalt. In dit geval ben jij wel strafbaar.
Dit is gewoon zo'n extreem geval dat er erg veel geoorloofd is. Mocht de politie in de buurt zijn dan had hij waarschijnlijk de kogel gehad of een boze Mechelse herder in zjin nek.

Cod : dit topic heeft niks met allochtonen te maken.Anderen beginnen hierover en dan geef ik mijn mening dus zit niet te zeiken over een ban.Een ban moeten ze geven aan mensen die de criminelen allochtonen verdedigen en goedpraten.Ik heb al gezegd ontopic dus ik haal dit allochtonen gelul niet naar boven in dit topic maar voel me verplicht mijn mening erover te geven als hun erover beginnen.

Al jouw posts hebben voornamelijk betrekking tot allochtonen. En ze zijn doorgaans ook zeer negatief over allochtonen.

Je hebt gelijk dat er genoeg rotte appels tussen zitten, dat hoor je mij ook niet ontkennen. Maar iemand die alleen maar zo'n posts maakt valt bij mij wel onder de noemer (domme)racist.

Ik geef mijn mening zonder scheldwoorden te gebruiken.Mijn posts kunnen in jou ogen dom overkomen.Bij mensen als jullie komen ze pas goed over als ik denk zoals jullie denken.Dan zou nederland nu helemaal naar de klote zijn geweest.Vind het ook heel zielig dat iemand meteen voor dom uit word gemaakt als zijn mening niet aanstaat.Tip voor jou : lees mijn posts niet als je je er zo aan ergert.

Mocht de politie in de buurt zijn dan had hij waarschijnlijk de kogel gehad of een boze Mechelse herder in zjin nek.
Geloof er niets van, zelfs in VS lijkt me dat sterk. Ik denk dat politie echt gewoon erop af gaat en hem tegenhoudt. Politie wil elke dode voorkomen, lijkt me logisch. Alleen als hij zelf een schietwapen zou hebben kunnen ze uit zelfverdediging schieten als hij het op hen richt en bevelen negeerd.

Al jouw posts hebben voornamelijk betrekking tot allochtonen. En ze zijn doorgaans ook zeer negatief over allochtonen.

Je hebt gelijk dat er genoeg rotte appels tussen zitten, dat hoor je mij ook niet ontkennen. Maar iemand die alleen maar zo'n posts maakt valt bij mij wel onder de noemer (domme)racist.

Wat heb ik net gezegd over de allochtonen die ingrepen dan ?

nee serieus die kerel met zen zwabber...
respect maat
het bloed is nog ni droog en hij staat al klaar om het op te kuisen

...
echt
...
respect

anyways om over het feit van ingrijpen te spreken
veeeeeel marginaal bloed, kun je mss AIDS krijgen, of hepatitis of zo
je kunt ook zelf neergestoken worden
of je kunt die kerel de kop in slaan en heel je hebben en houden verkopen en het geld aan hem geven
al eens op gedacht??
ik denk ook wel 2 keer na om in te grijpen hoor
jammer voor die vrouw maar ik heb het wetboek niet geschreven hé

Terug
Naar boven