MuscleMeat

Schouders trainen met Roelly Winklaar

Irritante spotter die meteen z'n poten erbij zet, zou ik gek worden.
Leuke methode voor schouders deed ik vroeger ook veel en brand goed.

ja ik wou het net zeggen, die gast gaat meteen al erbij.
Maar hij traint niet elke keer op deze manier denk ik, is goed voor afwisseling thats it

Je bent een echte kenner :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=258048.0

Hij ziet er goed uit en kan in de toekomst nogal wat bereiken als hij pro wordt.

Hij moet alleen niet van die belachelijk claims maken zoals de Nederlands kampieonschappen winnen met slechts 1 maand van voorbereiding na een auto ongeluk en met alleen een beetje deca.

Hij moet alleen niet van die belachelijk claims maken zoals de Nederlands kampieonschappen winnen met slechts 1 maand van voorbereiding na een auto ongeluk en met alleen een beetje deca.

Je hebt de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt....en dus kom je met zo'n onzin verhaal. Hij heeft dit nooit beweerd.

Wat dan wel?

leuk filmpje van de partial rep polo brigade!!wel dikke fysiek!

HE is one ugley mofo!!

maar damn wat een gruwelijk fysiek!!!!!!!! Hoe oud is hij dan?? Had echt nog nooit van em gehoord!

Beestachtig fysiek idd.. echt geweldig.

gewoon een beest

Hij moet alleen niet van die belachelijk claims maken zoals de Nederlands kampieonschappen winnen met slechts 1 maand van voorbereiding na een auto ongeluk en met alleen een beetje deca.[/QUOTE]

Hij heeft toen inderdaad een auto ongeluk gehad en hoe het precies zit weet ik niet, maar wel dat het verdomd knap is !

Zo'n brutale foto dit he?? Die buitenste kop van zijn triceps zijn zelfs groter dan het aangespannen armpje van dat jochie :D

IMO gaat deze jongen, mits er uiteraard niks verkeerd gaat, het heeel ver schoppen. Begin echt een fan van hem te worden.

maar traint die ''oma'' nou echt die grote gasten? sibil ofzo heet ze

Jup!

Roelly = FREAK!

sibil begeleid hun ja

niks vet aan dat filmpje.Je ziet toch niks van zijn fysiek.
Maar het is wel een gigantisch beest idd,prachtfysiek

@ borfoli is wel een vet filmpje, probeer jij maar op die intensiteit met zulke gewichten te trainen.

Terug
Naar boven