Fitness Seller

Schouders trainen met Roelly Winklaar

ja weet je soms heb ik me twijfels over de beslissingen van de jury. Bijv. Ronny Rockel eindigd op de 14e plaats op de Olympia en als ik hem naast Dexter of Phil zet zie ik niet zo overdreven verschil.
Ik denk dat als hij een Amerikaan was wel degelijk hoegere klasseringenhad gehaald. Maar misschien komt hte ook door dat hij amper engels kent en zich zelf niet echt kan promoten. Maar daar mag je als jury niet iemand vor straffen.

Aande andere kant was Wolf 4e terwijl Freeman er zeker wel veel beter uitzag. Maar goed, Wolf is ook heel populair dus zal wel dat de jury dat in hun beslissingen mee nemen.

Waar ze het meeste brood in zien komt als eerst lijkt het. Als ze in Wolf meer munten zien als een andere, ook al staat ie er beter bij, zullen ze daarvoor gaan.
Zo werkt het helaas in heeeeeel veel andere dingen..

luister dork ik zeg dat het FILMPJE niet VET is snap je dat dan niet ? heb ik ook maar iets gezegd over de persoon in het filmpje ? ik dacht het niet ... ga nu maar op een ander gaan zeiken pm me voor de rest van de tekst robinsssss

Laatst bewerkt:
Je kunt ook niet normaal reageren he???

Leuke triset!!! traint heftig :-)

je moeder

mooi filmpie , intensief en zwaar - goeie oef en daar gaat het om

Ik heb woensdag bij oma getraind in de ochtend en toen Roellie ook gezien. Heeft even zijn shirt uitgedaan en geposeerd en is echt een beest.

Voor degene die het zich afvroeg.. Oma doet alles.. volledige begeleiding. Ze doet vanaf volgende week ook mijn voeding etc.. en vrouwtje van 52 heeft mij volledig gesloopt woensdag. Haar dochter ken ik vrij goed en zou met haar gaan trainen maar Roellie had partner nodig voor benen (ik kon niet heb abces in mijn been dus mag benen niet trainen) en moet zeggen was enorm onder de indruk. Ze trainen daar constant met die intensiteit. Ik moest al overgeven bijna van het erna kijken haha

Voor iedereen die keer afgebeuld wil worden zou ik adviseren om keer bij Staver Gym te gaan trainen. Ik ga er zeker vaker heen is het uurtje rijden wel waard.

Laatst bewerkt:
roelli is gewoon een natuur talent en heeft genen waar wij allen over mogen dromen, en ik heb hem 3 maanden voor de nk gezien die hij heeft gowonnen hij was net hersteld van zijn ongeluk en zag er klein uit , 3mnd later staat er gewoon een stier op het podium ik ken hem persoonlijk en ik weet menig mensen met vele niveaus lager gebruiken meer , hij is een talent en word zeker prof

roelli is gewoon een natuur talent en heeft genen waar wij allen over mogen dromen, en ik heb hem 3 maanden voor de nk gezien die hij heeft gowonnen hij was net hersteld van zijn ongeluk en zag er klein uit , 3mnd later staat er gewoon een stier op het podium ik ken hem persoonlijk en ik weet menig mensen met vele niveaus lager gebruiken meer , hij is een talent en word zeker prof

ja dat bedoel ik dus, zonder die genen kan je gebruiken wat je wilt kom je gewoon niet zo ver als deze jongens..

De stats waarmee roelly naar de AC is gegaan was met zijn 1.74m en 109kg 3-3.5% BF Roelly en Sibil hebben super hun best gedaan :D Kijk maar voor meer filmpies op youtube van roelly hoe die bost en triceps aanpakt :D:D

Dammmn kk heftige training! Zou ook wel eens met die Sibil willen trainen. Gruwelijk vette gym ook!

roelly winkelaar is eerste geworden met de Arnold Classics afgelopen week:D:D

Ik moest dit vrijdag ook doen van mijn coach alleen dan dezelfde oefeningen en bent over erbij en dat dan 3setjes ik was echt helemaal kapot

dat moet pijn doen...

Geweldige atleet (waarschijnlijk het grootste Nederlandse talent sinds jaren) maar het idee achter deze traingsmethodiek ontgaat me. Met dergelijke lage gewichten en in zo'n tempo trainen bereik je mijns insziens vooral dat je de glycogeendepots leeg trekt. Dat heeft bij het depleten zijn nut maar daarvoor zou ik dezelfde traingmethode gebruiken als off-season om zo min mogelijk spiermassa tijdens het dieten te verliezen. Hoogstens 1-2 reps voor failure stoppen ivm het toegenomen blessuregevaar door het dieet.

En voor degenen die met het "can't argue with results" argument aankomen: vele bodybuilders als Dorian Yates en Ronnie Coleman trainen in de wedstrijdvoorbereiding net zo als off-season. Vetverbranden en het bereiken van definitie doen zij niet dmv krachttraining maar door cardio en dieet.

Terug
Naar boven