Het is een x geen filmpje van jou en het is niet goed he.![]()
grow up
,ik mag toch wel mijn mening erover hebben zeker?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een x geen filmpje van jou en het is niet goed he.![]()
,ik mag toch wel mijn mening erover hebben zeker?ja weet je soms heb ik me twijfels over de beslissingen van de jury. Bijv. Ronny Rockel eindigd op de 14e plaats op de Olympia en als ik hem naast Dexter of Phil zet zie ik niet zo overdreven verschil.
Ik denk dat als hij een Amerikaan was wel degelijk hoegere klasseringenhad gehaald. Maar misschien komt hte ook door dat hij amper engels kent en zich zelf niet echt kan promoten. Maar daar mag je als jury niet iemand vor straffen.
Aande andere kant was Wolf 4e terwijl Freeman er zeker wel veel beter uitzag. Maar goed, Wolf is ook heel populair dus zal wel dat de jury dat in hun beslissingen mee nemen.
roelli is gewoon een natuur talent en heeft genen waar wij allen over mogen dromen, en ik heb hem 3 maanden voor de nk gezien die hij heeft gowonnen hij was net hersteld van zijn ongeluk en zag er klein uit , 3mnd later staat er gewoon een stier op het podium ik ken hem persoonlijk en ik weet menig mensen met vele niveaus lager gebruiken meer , hij is een talent en word zeker prof
De stats waarmee roelly naar de AC is gegaan was met zijn 1.74m en 109kg 3-3.5% BF Roelly en Sibil hebben super hun best gedaanKijk maar voor meer filmpies op youtube van roelly hoe die bost en triceps aanpakt
![]()