Fitness Seller

Schouders trainen met Roelly Winklaar

de trainingen van willem jonkman en sibil zijn gewoon goed... hoge intensiteit, tempo hoog, supersets enz... zo bouw je ook een goede conditie op en je traint automatisch met minder gewicht zdat je de oefeningen beter controleert maar toch je spieren tot het uiterste drijft, en de kans op blessures is ook een stuk minder. de wereld beroemde dvd heet niet voor niks PUMPING IRON.... pompen moeten we!!!

Inderdaad! Ook ik train tijdens mij voorbereiding hoge intensiteit, supersets, licht gewicht etc.. Zelfs in mijn off periode wissel ik zware trainingen met dit soort trainingen af.. Ik zeg niet dat het voor iedereen werkt, maar voor veel wedstrijdatleten werkt deze manier wel. Je zou het moeten proberen voor jezelf om er daarna een conclusie uit te kunnen trekken.

aimee wat heb je toch een mooi lijf, je rug is sexyyy

Inderdaad! Ook ik train tijdens mij voorbereiding hoge intensiteit, supersets, licht gewicht etc.. Zelfs in mijn off periode wissel ik zware trainingen met dit soort trainingen af.. Ik zeg niet dat het voor iedereen werkt, maar voor veel wedstrijdatleten werkt deze manier wel. Je zou het moeten proberen voor jezelf om er daarna een conclusie uit te kunnen trekken.

Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb vaak het idee dat de atleten, die op een lagere intensiteit trainen, softer overkomen op het podium.. En dat de atleten die met een hoge intensiteit trainen keihard ogen.

BEeestige intensiteit trouwes hip hip hoeraa voor Roelly Winklaar want hij heefd de anrold classic gewonnen heb ik 3 dagen gelden op bvn nog gezien.

korte training, maar intensief.

Terug
Naar boven