MuscleMeat

schouders trainen moeilijker dan de rest

ja dat klopt, maar wat wil je daarmee zeggen? dat als arnold ze hoog doet ze niet voor trapezius zijn, want dat beweerde je...

ja dat klopt, maar wat wil je daarmee zeggen? dat als arnold ze hoog doet ze niet voor trapezius zijn, want dat beweerde je...

hoe hoger hoe meer je trapezius meewerkt.
Beter lezen voordat je iets roept, ik heb gezegd 'front raises is ook niet voor je traps maar voor je shoulders'.
Je traint er niet je traps mee maar natuurlijk geeft het wel een beetje beweging daarin, dat is logisch

ja maar waar diende het filmpje voor?

Waar blijven de filmpjes / fotos ?

:oud::duh:

met shrugs oefeningen kun je bijna altijd meer tillen dan bijvoorbeeld side/front raises. dus als hij al uitgeput is met shrugs dan moet hij minder gewicht gaan gebruiken.
en shrugs is een schouderoefening voor het geval je nog aan het slapen bent

ok schouder maar als je erover nadenkt en gwn kijkt en ik spiegel ziet naar shrugs zou het ook niet een groot deel rug zijn?
ik doe het altijd met rug als ik het al doe.....

hoe hoger hoe meer je trapezius meewerkt.
Beter lezen voordat je iets roept, ik heb gezegd 'front raises is ook niet voor je traps maar voor je shoulders'.
Je traint er niet je traps mee maar natuurlijk geeft het wel een beetje beweging daarin, dat is logisch

Hey infinite alles goed?
Waar blijft je filmpje van je 180kg shoulder press?

a.s. maandag laatste tentamen...daarna heb ik wat meer speling met videos maken:p haha

coming soon ;)

na dit allemaal gelezen te hebben, wil ik doe shoulderpress ook wel zien, XD 10 keer 180 kilooooo XD ik moet erom lachen, want geloof er geen bal van, ik ben dan 18 maar 10 keer 180 kilo goed uitgevoerd dan ook nog jonge dat wil ik op een filmpje zien :) als je dat kan dan moet jij wel echte dikke schouderkoppen hebben ,ben benieuwd

haha HELL NO !!! TRAINING LIKE A FREAK!!

ok weet je wat?we beginnen vanaf boven..ik laat dan eerst dumbbellpress zien..elke hand 48 kilo filmpje goed?
fotos of video?

dumbbell press is niet zo bijzonder, we willen de benchpress en shoulderpress zien.

Nee geen foto's, bewegende beelden natuurlijk!! :lifter:

:wl: ben beniewd naar 180 kg shoulder press!
:D dan ben je echt een sterk beest :cool:

ben de video nu aan het uploaden van de shoulderpress...komt eraan

dat is een apparaat
en ook nog eens halfe reps
zo kan ik het ook en 60% van alle DBBers

leuk voor je jonge, probeer jij maar eerst je schouders te verzuren en daarna een video te maken met 180K
eerst zien dan geloven

Terug
Naar boven