Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Infinite, ik draag vele jaren ervaring in sportzalen mee, want heb jaren op redelijk niveau gevechtsport gedaan. Ik ben bekende Belgische body builders en powerlifters tegenkomen, maar ik heb nog nooit een persoon van vlees en bloed gezien die 180 kg shoulderpress doet voor 12 keer, en dat in een volledige beweging. Ik weet niet wat anderen daarvan zeggen, maar ik beweer dat het niet kan. Aan jou om een filmpje op de site te brengen waarin duidelijk het tegendeel wordt bewezen.
Trouwens de shoulders press met dumbbells (48 kg per hand) staat dan helemaal niet in verhouding met die utopische 180 kg x 12. 48 kg is realistisch, maar 180 helemaal niet.
Nog even een voorbeeld geven van een prof zijn max, Quincy Taylor (Mr. Olympia deelnemer met 130 kg wedstrijdgewicht) geeft in een interview aan dat zijn max op de shoulder press 315 pounds (= 143 kg) x 15 is. Dit gaat hem dus om een professionele builder van 130 kg, ga jij zeggen dat je 180 x 12 voor volle reps doet. Think again mate!
Trouwens de shoulders press met dumbbells (48 kg per hand) staat dan helemaal niet in verhouding met die utopische 180 kg x 12. 48 kg is realistisch, maar 180 helemaal niet.
Nog even een voorbeeld geven van een prof zijn max, Quincy Taylor (Mr. Olympia deelnemer met 130 kg wedstrijdgewicht) geeft in een interview aan dat zijn max op de shoulder press 315 pounds (= 143 kg) x 15 is. Dit gaat hem dus om een professionele builder van 130 kg, ga jij zeggen dat je 180 x 12 voor volle reps doet. Think again mate!
Laatst bewerkt:

(relax body foto)