Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dacht er vandaag nog aan om m te maken..eenmaal aangekomen was ik het vergeten. Komt nog wel...ben druk met tentamens komende 2 weken.
hoe zit het met Front Dumbbell Raises , tot welke hoogte moet j precies gaan? ooghoogte blijft er toch meer spanning of boven je hoofd
oog hoogte lijkt meer hoog genoeg (hoger belast meer je traps)hoe zit het met Front Dumbbell Raises , tot welke hoogte moet j precies gaan? ooghoogte blijft er toch meer spanning of boven je hoofd

ik denk dat we lang moeten wachten

je tilt meer met schouders dan met squat en deadliftDL: pyramide: 150 (zonder stang bijgerekend) 8 tot 12 x
SQ: 180 (soms wat meer als mn spieren het aankunnen, ligt aan de intensiteit van de training)

LEES!!: Pyramide vorm dus ik begin met veel reps, laag gewicht en dan steeds zwaarder, 4/5 setjes..je tilt meer met schouders dan met squat en deadlift![]()
ja maar tog, squat en deadlift hoor je makkelijk2 x meer te tillen dan een schoulder press

http://www.youtube.com/watch?v=my6IroYcyEI
arnold deed het namelijk ook...
ZIE 1:28 sec. in het filmpje
hé pokemon loverwat een argument van infinite. als arnold front raises heel hoog doet, wordt de kracht opeens niet meer vanuit je traps geleverd...

hé pokemon lover
front raises is ook niet voor je traps maar voor je shoulders
persoonlijk doe ik nét boven ooghoogte, werkt gewoon het best

very soon! k*t tentamenweek van 2 wekenbegreep je wel wat hij bedoelde
btw waar blijven die picas/filmpies met die brutal weights nou![]()

echt klote...ik zal je dan op de hoogte houden!
promissvery soon! k*t tentamenweek van 2 wekenecht klote...ik zal je dan op de hoogte houden!
promiss

begreep je wel wat hij bedoelde
btw waar blijven die picas/filmpies met die brutal weights nou![]()