AndroidHealthClinic

schouders trainen moeilijker dan de rest

hoe zit het met Front Dumbbell Raises , tot welke hoogte moet j precies gaan? ooghoogte blijft er toch meer spanning of boven je hoofd

hoe zit het met Front Dumbbell Raises , tot welke hoogte moet j precies gaan? ooghoogte blijft er toch meer spanning of boven je hoofd
oog hoogte lijkt meer hoog genoeg (hoger belast meer je traps)
je vroeg het zeker niet aan mij:D

boven je hoofd en dan rustig laten zakken

je tilt meer met schouders dan met squat en deadlift???
LEES!!: Pyramide vorm dus ik begin met veel reps, laag gewicht en dan steeds zwaarder, 4/5 setjes..
Als ik die als begin oefening beoefen til ik uiteraard meer... hangt puur van de intensiteit van de oefeningen/aantal oefeningen ervoor en mn spieren

ja maar tog, squat en deadlift hoor je makkelijk2 x meer te tillen dan een schoulder press

wat een argument van infinite. als arnold front raises heel hoog doet, wordt de kracht opeens niet meer vanuit je traps geleverd...

wat een argument van infinite. als arnold front raises heel hoog doet, wordt de kracht opeens niet meer vanuit je traps geleverd...
hé pokemon lover
front raises is ook niet voor je traps maar voor je shoulders:duh:
persoonlijk doe ik nét boven ooghoogte, werkt gewoon het best

begreep je wel wat hij bedoelde:rolleyes:
btw waar blijven die picas/filmpies met die brutal weights nou:rolleyes:

ik denk het niet, hij geeft een fout argument. iemand zei dat als je front raises hoger doet dat ze meer traps aanspreken. toen gaf onze infinite het filmpje, maar dat filmpje zegt toch niet dat ze geen traps aanspreken....

je trapezius ''assisteert'' als het ware om de beweging te kunnen maken, maar je traint daarmee je deltoid anterior

Terug
Naar boven