seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
klasse training weer, overhead gaat idd de goeie kant op
Inderdaad bedankt maatje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klasse training weer, overhead gaat idd de goeie kant op

Nee man, morgenvroeg doe ik de training van vandaag.
Beetje een k*tdag vandaag![]()
Had zelf geen k*tdag, maar meer een drukke dag.Nee man, morgenvroeg doe ik de training van vandaag.
Beetje een k*tdag vandaag![]()
Overhead Press (3reps)
20 x 5 reps
25 x 5 reps
25 x 3 reps
32,5 x 3 reps
37,5 x 3 reps
42,5 x 6 reps
Heel mooi
Overhead Press ss BW Pull ups
25 x 10 reps - BW x 4 reps
25 x 10 reps - BW x 3 reps
25 x 10 reps - BW x 3 reps
Lekkere combo
Latt Pulldown front ss BW Dips
40 x 10 reps - BW x 6 reps
40 x 10 reps - BW x 7 reps
Heerlijke combo, fijne pomp door die dips
Lekker hard door geknald vandaag.
Dan morgen lekker knallehhh.Had zelf geen k*tdag, maar meer een drukke dag.

ziet er goed uit , maar als je x bw kunt optrekken waarom hou je dan die pull down zo laag ?

k*tdag is k*t !
vandaag gaat het weer allemaal beter![]()

Persoonlijk vind ik dat mijn lowerback beterMisschien toch eens over denkenPersoonlijk vind ik dat mijn lowerback beter
hersteld als ik met een belt squat. (rug trainen doe ik wel zonder belt)
Waarom raad je mensen aan om een belt te gebruiken als het goed lukt zonder belt?Misschien toch eens over denkenPersoonlijk vind ik dat mijn lowerback beter
hersteld als ik met een belt squat. (rug trainen doe ik wel zonder belt)
Waarom raad je mensen aan om een belt te gebruiken als het goed lukt zonder belt?
Een belt is niet altijd goed. Het is in mijn ogen enkel goed als je voor je 1RM gaat. Maar voor gewoon reps is het niet goed, want je traint je rug minder. Enkel bij je laatste (en dus zwaarste) set of bij het proberen van een 1RM zie ik het nut ervan in.

Waarom zou je niet kunnen trainen met spierpijn. Stijve spieren zijn geen teken om niet te trainen.Waarom zou je tijdens je benen training je rug willen trainen als je nog spierpijn
hebt van je rugtrainen? Ik geef gewoon een optie zodat zijn rug beter kan herstellen![]()
in deze situatie dan. Een belt kan misschien wel handig zijn in een andere situatie, maar niet voor spierpijn.Waarom zou je niet kunnen trainen met spierpijn. Stijve spieren zijn geen teken om niet te trainen.
Als de pijn anders is dan stijve spieren dan moet je niet trainen want dan zit je met een blessure.
Heb al zoveel met stijve spieren getraind. En weet je wat er helpt bij stijve spieren? Ze trainen, dan worden ze opnieuw doorbloed en kunnen ze gemakkelijker herstellen. Dus je advies was niet echt nodigin deze situatie dan. Een belt kan misschien wel handig zijn in een andere situatie, maar niet voor spierpijn.
Je moet de spierpijn oplossen en niet wegsteken.