MuscleMeat

Seppie's Logje

vandaag geen training??

Overhead Press (3reps)

20 x 5 reps
25 x 5 reps
25 x 3 reps
32,5 x 3 reps
37,5 x 3 reps
42,5 x 6 reps

Heel mooi

Overhead Press ss BW Pull ups

25 x 10 reps - BW x 4 reps
25 x 10 reps - BW x 3 reps
25 x 10 reps - BW x 3 reps

Lekkere combo

Latt Pulldown front ss BW Dips

40 x 10 reps - BW x 6 reps
40 x 10 reps - BW x 7 reps

Heerlijke combo, fijne pomp door die dips :)

Lekker hard door geknald vandaag.

ziet er goed uit , maar als je x bw kunt optrekken waarom hou je dan die pull down zo laag ?

• Topic Starter Topic Starter
Dan morgen lekker knallehhh.:) Had zelf geen k*tdag, maar meer een drukke dag.

Tnx, druk,k*t etc etc....had graag ff gegaan knap er meestal wel van op, zat er nu niet in, morgen ga ik gewoon no matter what.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 20:42 ----------

Precies :)

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 20:44 ----------

ziet er goed uit , maar als je x bw kunt optrekken waarom hou je dan die pull down zo laag ?

Heb gekeken naar wat ik het laatst had gedaan (gewicht l.pulldown) en wou mezelf niet te hoog inschatten.

Bouw hem wel per keer op, dan zit ik binnen no time voor (mijzelf) aan de juiste gewichten :)

balen dat je een ... dag hebt:(

k*tdag is k*t !

vandaag gaat het weer allemaal beter ;)

Ik hou eigenlijk wel van een k*tdag zo af en toe. :D

• Topic Starter Topic Starter
Squat

30 × 5 reps
35 × 5 reps
45 × 3 reps
52.5 × 3 reps
60 × 3 reps
67.5 x 5 reps

Geen rep max gedaan.

Squat

45 x 10 reps
45 x 10 reps
45 x 10 reps
45 x 10 reps
45 x 10 reps

Goodmornings

32,5 x 10 reps
32,5 x 10 reps
32,5 x 10 reps
32,5 x 10 reps
32,5 x 10 reps

Lekker getraind, voelde mijn onderrug nog wel wat van de deadlift (spierpijn)

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 09:56 ----------

balen dat je een k*t dag hebt:(

Ach ja heb je soms ;)

k*tdag is k*t !

vandaag gaat het weer allemaal beter ;)

Zo is dat

Ik hou eigenlijk wel van een k*tdag zo af en toe. :D

Ha ha 3 a 4 keer per week ofzo :)

squat je trouwens met een belt?

Aardig volume zeg...

Misschien toch eens over denken ;) Persoonlijk vind ik dat mijn lowerback beter
hersteld als ik met een belt squat. (rug trainen doe ik wel zonder belt)
Waarom raad je mensen aan om een belt te gebruiken als het goed lukt zonder belt?
Een belt is niet altijd goed. Het is in mijn ogen enkel goed als je voor je 1RM gaat. Maar voor gewoon reps is het niet goed, want je traint je rug minder. Enkel bij je laatste (en dus zwaarste) set of bij het proberen van een 1RM zie ik het nut ervan in.

Waarom raad je mensen aan om een belt te gebruiken als het goed lukt zonder belt?
Een belt is niet altijd goed. Het is in mijn ogen enkel goed als je voor je 1RM gaat. Maar voor gewoon reps is het niet goed, want je traint je rug minder. Enkel bij je laatste (en dus zwaarste) set of bij het proberen van een 1RM zie ik het nut ervan in.

Waarom zou je tijdens je benen training je rug willen trainen als je nog spierpijn
hebt van je rugtrainen? Ik geef gewoon een optie zodat zijn rug beter kan herstellen ;)

Waarom zou je tijdens je benen training je rug willen trainen als je nog spierpijn
hebt van je rugtrainen? Ik geef gewoon een optie zodat zijn rug beter kan herstellen ;)
Waarom zou je niet kunnen trainen met spierpijn. Stijve spieren zijn geen teken om niet te trainen.
Als de pijn anders is dan stijve spieren dan moet je niet trainen want dan zit je met een blessure.
Heb al zoveel met stijve spieren getraind. En weet je wat er helpt bij stijve spieren? Ze trainen, dan worden ze opnieuw doorbloed en kunnen ze gemakkelijker herstellen. Dus je advies was niet echt nodig;) in deze situatie dan. Een belt kan misschien wel handig zijn in een andere situatie, maar niet voor spierpijn.
Je moet de spierpijn oplossen en niet wegsteken.

Waarom zou je niet kunnen trainen met spierpijn. Stijve spieren zijn geen teken om niet te trainen.
Als de pijn anders is dan stijve spieren dan moet je niet trainen want dan zit je met een blessure.
Heb al zoveel met stijve spieren getraind. En weet je wat er helpt bij stijve spieren? Ze trainen, dan worden ze opnieuw doorbloed en kunnen ze gemakkelijker herstellen. Dus je advies was niet echt nodig;) in deze situatie dan. Een belt kan misschien wel handig zijn in een andere situatie, maar niet voor spierpijn.
Je moet de spierpijn oplossen en niet wegsteken.

ok makker, jij weet het het best

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven