XXL Nutrition

Seppie's Logje

• Topic Starter Topic Starter
Zit te denken aan t volgende om te doen:

Squat 531
Leg Press 5 x 10
Sit ups-side bends 5 sets

Deadlift 531
Goodmorning 5 x 10

De rest laat ik hetzelfde dan denk ik, dit spookt nu door mijn koppie

Je deed toch het BBB-template?

Zit te denken aan t volgende om te doen:

Squat 531
Leg Press 5 x 10

Deadlift 531
Goodmorning 5 x 10

De rest laat ik hetzelfde dan denk ik, dit spookt nu door mijn koppie

Kan ook man ... beetje a la Triumvate

Geen leg raises of abwheel dan?

Er zijn zat heel sterke mannen die aanraden een riem te gebruiken vanaf zo'n 60 a 70% van je 1RM.
Als je hem kan gebruiken om wat voor reden dan ook, zou je wel stom zijn om het niet te doen en je training er minder effectief door laten zijn.

Mooie squat sessie mate

Er zijn zat heel sterke mannen die aanraden een riem te gebruiken vanaf zo'n 60 a 70% van je 1RM.
Als je hem kan gebruiken om wat voor reden dan ook, zou je wel stom zijn om het niet te doen en je training er minder effectief door laten zijn.
Ik zeg niet dat het niet mag, maar als je het niet nodig hebt moet je het toch niet gebruiken?
Je traint je rug meer mee zonder riem, dus ik ben gewoon een tegenstander van de belt voor gewone sets. In je laatste set of bij je 1RM kan ik het wel begrijpen.

Je deed toch het BBB-template?

Ja dat klopt, het spookt ook nog door mijn hoofd.
Maar die is wel heavy hoor.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 12:45 ----------

Kan ook man ... beetje a la Triumvate

Geen leg raises of abwheel dan?

Ja een beetje wel, maar kan het ook eerst proberen met een riem om.
Ab wheel is geen optie, ze hebben wel zo'n ding maar dan met een motortje erin daar wordt het te gemakkelijk door.
Leg raises is ook een mooie optie ja.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 12:46 ----------

Kon het vanmorgen wel merken hoor, dat mijn onderrug er nog niet helemaal klaar voor was.
De riemen hangen naast t rack :D

Ja dat klopt, het spookt ook nog door mijn hoofd.
Maar die is wel heavy hoor.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 12:45 ----------

Ab wheel is geen optie, ze hebben wel zo'n ding maar dan met een motortje erin daar wordt het te gemakkelijk door.
Leg raises is ook een mooie optie ja.
Een "ab wheel" met een motortje..?!
Misschien is het wel wat voor je Seppe..?
Want het lijkt er een beetje op dat je wegvlucht voor de "boring but big" maatje! ;)

Ik zeg niet dat het niet mag, maar als je het niet nodig hebt moet je het toch niet gebruiken?
Je traint je rug meer mee zonder riem, dus ik ben gewoon een tegenstander van de belt voor gewone sets. In je laatste set of bij je 1RM kan ik het wel begrijpen.
Als je hem niet nodig hebt niet nee.
Maar dat was nu juist heel het punt lijkt me. ;)

Leg raises is ook een mooie optie ja

Tja moet je zelf even aanvoelen. Het is een beetje zoals Hummer zegt. En ik
snap ook niet waarom je je onderrug of core iedere training zou moeten trainen.
Je doet per slot van rekening ook al abs apart, MPs en Deads.

Abwheel: 13 euro man, kan je niet voor laten liggen ;) Kan je thuis ook aan de slag ;)

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p1202_Everlast-Duo-Wheel.html

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 12:49 ----------

Een "ab wheel" met een motortje..?!
Misschien is het wel wat voor je Seppe..?
Want het lijkt er een beetje op dat je wegvlucht voor de "boring but big" maatje! ;)

Mijn vrouw heeft zo'n abwheel totdat ze sterk genoeg is voor een regular :)

Zit een veer in die het terugkomen vergemakkelijkt

Kon het vanmorgen wel merken hoor, dat mijn onderrug er nog niet helemaal klaar voor was.
De riemen hangen naast t rack :D
Als je herstel je in de weg gaat zitten kun je ook je template aanpassen natuurlijk.
Creatief blijven denken.
Als je onderrug altijd meer rust nodig heeft dan je template toestaat, kun je de template aanpassen daaraan.

Op zich geef ik je gelijk, maar die downsets zijn echt slopend.
En ik laat mijn ego niet in de weg staan (niet meer) om zo mijn rug te verkloten.
Voorkomen is beter dan genezen ;)

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 12:51 ----------

Thanks het ging wel lekker, bewust geen rep out gedaan ivm vrijdag de deadlift weer.

Echt..?!!!! :eek:

Mijn moeder ging vanmiddag toch nog samen met mijn schoonmoeder naar het centrum.
Kan ik gelijk vragen of ze even langs de apotheek willen gaan om ze mee te nemen.
Hoe heten die pilletjes..?
Ik heb er nu al zin in man!
Thanks! :D

Inderdaad. ;)
En je ging net zo lekker! :D

Terug
Naar boven