seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit te denken aan t volgende om te doen:
Squat 531
Leg Press 5 x 10
Sit ups-side bends 5 sets
Deadlift 531
Goodmorning 5 x 10
Sit ups-side bends 5 sets
De rest laat ik hetzelfde dan denk ik, dit spookt nu door mijn koppie
Ik zeg niet dat het niet mag, maar als je het niet nodig hebt moet je het toch niet gebruiken?Er zijn zat heel sterke mannen die aanraden een riem te gebruiken vanaf zo'n 60 a 70% van je 1RM.
Als je hem kan gebruiken om wat voor reden dan ook, zou je wel stom zijn om het niet te doen en je training er minder effectief door laten zijn.
Kan ook man ... beetje a la Triumvate
Geen leg raises of abwheel dan?
Er zijn zat heel sterke mannen die aanraden een riem te gebruiken vanaf zo'n 60 a 70% van je 1RM.
Als je hem kan gebruiken om wat voor reden dan ook, zou je wel stom zijn om het niet te doen en je training er minder effectief door laten zijn.

Een "ab wheel" met een motortje..?!Ja dat klopt, het spookt ook nog door mijn hoofd.
Maar die is wel heavy hoor.
---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 12:45 ----------
Ja een beetje wel, maar kan het ook eerst proberen met een riem om.
Ab wheel is geen optie, ze hebben wel zo'n ding maar dan met een motortje erin daar wordt het te gemakkelijk door.
Leg raises is ook een mooie optie ja.

Als je hem niet nodig hebt niet nee.Ik zeg niet dat het niet mag, maar als je het niet nodig hebt moet je het toch niet gebruiken?
Je traint je rug meer mee zonder riem, dus ik ben gewoon een tegenstander van de belt voor gewone sets. In je laatste set of bij je 1RM kan ik het wel begrijpen.

Ja een beetje wel, maar kan het ook eerst proberen met een riem om.
Ab wheel is geen optie, ze hebben wel zo'n ding maar dan met een motortje erin daar wordt het te gemakkelijk door.
Leg raises is ook een mooie optie ja
Kan je thuis ook aan de slag 
Een "ab wheel" met een motortje..?!
Misschien is het wel wat voor je Seppe..?
Want het lijkt er een beetje op dat je wegvlucht voor de "boring but big" maatje!![]()

Als je herstel je in de weg gaat zitten kun je ook je template aanpassen natuurlijk.Kon het vanmorgen wel merken hoor, dat mijn onderrug er nog niet helemaal klaar voor was.
De riemen hangen naast t rack![]()
Ik zeg niet dat het niet mag, maar als je het niet nodig hebt moet je het toch niet gebruiken?
Je traint je rug meer mee zonder riem, dus ik ben gewoon een tegenstander van de belt voor gewone sets. In je laatste set of bij je 1RM kan ik het wel begrijpen.

Ik wil ook een veer die "het terugkomen" vergemakkelijkt!

Ik wil ook een veer die "het terugkomen" vergemakkelijkt!![]()

Een "ab wheel" met een motortje..?!
Misschien is het wel wat voor je Seppe..?
Want het lijkt er een beetje op dat je wegvlucht voor de "boring but big" maatje!![]()

Mijn moeder ging vanmiddag toch nog samen met mijn schoonmoeder naar het centrum.
Kan ik gelijk vragen of ze even langs de apotheek willen gaan om ze mee te nemen.
Hoe heten die pilletjes..?
Ik heb er nu al zin in man!
Thanks!![]()