seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
8x red ik nu never nooit niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het ging lekker, alleen die chins zijn heavy, voel me rug en andere spieren behoorlijk.

,hou ze er mooi een tijdje in eens kijken wat het doet.waarom doe je eigenlijk een 2e serie ohp
en niet bijv side raises om maar eens wat te zeggen

Pas wel goed op hoor.
Ik ga je geen advies geven want ik ben zelf "King Hurt"...
http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
Zo mooi!
Van dit soort training moet je gewoon sterker worden, kan niet anders! Ik neem aan dat je het ook doet om sterker te worden, PL / Strongman shizzel....

Mag ik deze nog even quoten? Wat een onvoorstelbare plaat is dat toch, echt Cash' zwanenzang als je t mij vraagt, ook al is het origineel niet van hem. Dit nummer kan je ook niet luisteren zonder de videoclip erbij, zo mooi, met June Carter er ook in. Een paar weken na de opnames hiervan is ie overleden.
OT: goeie trainingen hier man.

Om eerlijk te zijn zo is het programma geschreven, en me niet teveel oefeningen op de hals wil halen.
Uhm daarbij heb ik geen bb doel einden, maar wil ik graag gewoon lekker trainen en wat sterker worden op de basisoefeningen.
En side raises als 2de oefening te doen vind ik persoonlijk zelf niet noodzakelijk, omdat bij de overhead press de side delts ook goed worden aangepakt. (alle 3 de koppen eigenlijk)
Dus even kort door de bocht vind ik side raises een beetje nutteloos (persoonlijk)
Tot nu toe heb ik geen klagen, dus op dit moment vind ik het geen noodzaak om ze doen, misschien later eens.
Zelfde heb ik met de biceps, train ze bijna nooit maar ze komen lekker mee.
Dat wil niet zeggen dat ik ze nutteloos vind, maar ik probeer nu gewoon meer te halen uit minder oefeningen en dat werkt tot nu toe lekker.
Ik ken mezelf nu een beetje, als ik weer 5 tot 7 oefeningen ga doen dan ben ik de motivatie zo kwijt, en dan ga ik weer hoppen van het ene naar het andere.
Of simpel gezegd het bevalt me goed zo, sterker nog ik vind dat sommigen eigenlijk veels te veel oefeningen doen voor alles.
Maar goed hoe dat later uitpakt zie ik dan wel weer.![]()

als je idd geen bb aspiraties dan kan ik me er ook iets bij voorstellen , maar t.av je aanhechtingen trainen kan het denk ik geen kwaad - ik heb die aspiraties ook niet maar ik probeer wel alles te trainen om gewoon ook het lichaam een beetje in balans te houden
![]()

Lekker die incline sprints en goodmorning altijd goed. Lekker bezig Seppe.![]()