- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu dat ik een keer BBB heb gedaan, heb ik veel respect voor jou dat je BBB al zo lang volhoudt, want het is echt niet te onderschatten. Vooral de deadlift dag en de squat dag volgens BBB lijken mij echt slopend. Military press en bench press lijken me wel te doen maar die andere twee dagen, dat is echt loodzwaar. Dus respect! Merk je ook zichtbare resultaten of is BBB niet het schema voor massa gains?

geloof ik meteen, is een behoorlijk volume met squats... das afzien denk ikMaar voorlopig heb je ze maar mooi weer gedaan!

BBB moet je dan ook behoorlijk "licht" inzetten.
Als je bijv. 30%1RM pakt moet het toch wel te doen zijn als je redelijk fit bent.
Je "hoeft" de assistance (5x10) ook niet te verhogen als je het "zwaar" blijft vinden.
Je kan het zo moeilijk maken als je wilt imo.
ja maar stronglifts is mij ook bijna beuSaai maar bruut
Stronglifts is ook saai, maar het draait om de basis oefeningen, klaar.
Het is net wat je leuk vind om te doen

Soms moet je ook eens iets doen wat je niet graag doet om iets te willen bereiken!je moet gewoon doen wat je leuk vind en daarbinnen keihard knallen
Als je laag inzet kun je veel langer gebruik maken van de lineaire vooruitgang door iedere week een klein beetje te verhogen.Ligt eraan wat je wilt, wil je echt sterker worden op de 4 mainlifts, dus vaak voor een rep out willen gaan om pr's te zetten dan zou ik hem laag inzetten ja.
Soms moet je ook eens iets doen wat je niet graag doet om iets te willen bereiken!

Thanks man, begin ook weer een beetje vorm te krijgen nu

Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk en een leuke collega hebt.
Je squat gaat super vooruit, goed hoor dat je het allemaal kan volhouden.
En dan moet je zeker goed eten![]()

je moet gewoon doen wat je leuk vind en daarbinnen keihard knallen