AndroidHealthClinic

Seppie's Logje

geloof ik meteen, is een behoorlijk volume met squats... das afzien denk ik:) Maar voorlopig heb je ze maar mooi weer gedaan!

BBB moet je dan ook behoorlijk "licht" inzetten.
Als je bijv. 30%1RM pakt moet het toch wel te doen zijn als je redelijk fit bent.
Je "hoeft" de assistance (5x10) ook niet te verhogen als je het "zwaar" blijft vinden.
Je kan het zo moeilijk maken als je wilt imo.

• Topic Starter Topic Starter
Nu dat ik een keer BBB heb gedaan, heb ik veel respect voor jou dat je BBB al zo lang volhoudt, want het is echt niet te onderschatten. Vooral de deadlift dag en de squat dag volgens BBB lijken mij echt slopend. Military press en bench press lijken me wel te doen maar die andere twee dagen, dat is echt loodzwaar. Dus respect! Merk je ook zichtbare resultaten of is BBB niet het schema voor massa gains?

Voornamelijk de deadlift voor 5 sets van 10 is slopend :)
Het is voor massa en kracht, maar dat hangt gewoon puur van je voeding af en dat geld bij elk schema.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 19:58 ----------

geloof ik meteen, is een behoorlijk volume met squats... das afzien denk ik:) Maar voorlopig heb je ze maar mooi weer gedaan!

Gelukkig wel, voelde wel iets mijn knieen gisteren en nu voornamelijk spierpijn :p

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 19:59 ----------

BBB moet je dan ook behoorlijk "licht" inzetten.
Als je bijv. 30%1RM pakt moet het toch wel te doen zijn als je redelijk fit bent.
Je "hoeft" de assistance (5x10) ook niet te verhogen als je het "zwaar" blijft vinden.
Je kan het zo moeilijk maken als je wilt imo.

Ligt eraan wat je wilt, wil je echt sterker worden op de 4 mainlifts, dus vaak voor een rep out willen gaan om pr's te zetten dan zou ik hem laag inzetten ja.

je moet gewoon doen wat je leuk vind en daarbinnen keihard knallen

Ligt eraan wat je wilt, wil je echt sterker worden op de 4 mainlifts, dus vaak voor een rep out willen gaan om pr's te zetten dan zou ik hem laag inzetten ja.
Als je laag inzet kun je veel langer gebruik maken van de lineaire vooruitgang door iedere week een klein beetje te verhogen.

Bench Press

30 x 5 reps
35 x 5 reps
45 x 3 reps
52.5 x 3 reps
60 x 3 reps
67.5 x 7 reps

Ging boven verwachting goed

Incline Dumbbell Press

18 x 10 reps
18 x 10 reps
18 x 10 reps
18 x 10 reps
18 x 10 reps

Ging redelijk easy

Chest Supported Row

55 x 10 reps
55 x 10 reps
55 x 8 reps
55 x 6 reps
55 x 8 reps

Lekkerrrrrr

Vanaf vandaag doe ik de Triumvirate, oftewel de mainlift en daarna 2 lifts naar keuze.
Wel lekker eens andere oefeningen

mooie training volgende week 70benche?

Yep inderdaad 70 kilo volgende keer :)
Eindelijk weer

hoppa! bench begint de goeie kant op te gaan!

Die 80kg red je nu al:). Goed bezig Sep.:D

Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk en een leuke collega hebt.

Je squat gaat super vooruit, goed hoor dat je het allemaal kan volhouden.
En dan moet je zeker goed eten;)

Goed bezig man.

Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk en een leuke collega hebt.

Je squat gaat super vooruit, goed hoor dat je het allemaal kan volhouden.
En dan moet je zeker goed eten;)

We zijn met een leuke groep van 3, die samen de schouders eronder zetten en lol trappen :)

Ja dat eten moet wel anders ga ik zo tegen de vlakte :p

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 09:08 ----------

Het ging weer lekker Hum, en de dumbbell presses waren een aangename varandering.

He lekkere training, ga volgende week toevallig ook voor de 70 kilo bankdrukken.

Terug
Naar boven