XXL Nutrition

Seppie's Logje

Kijk mooie training sep toppie

Sinds je BBB'ed maak je... ;)

Die 5 x 10 zit je al 5 kilo hoger dan even teurg hé? Nice !

• Topic Starter Topic Starter
Kijk mooie training sep toppie

Bedankt maatje, het ging wel lekker vond ik zelf :)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 06:25 ----------

Gains ;)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 06:28 ----------

Die 5 x 10 zit je al 5 kilo hoger dan even teurg hé? Nice !

Ja dat klopt, komt ook door de calculator die rond alleen af op 5 kilo.
Eerst baalde ik daarvan maar eigenlijk bevalt dat wel zo.

flink los gegaan met die overheads :) Worden de trainingen nog niet saai?

Goed bezig. Lekkere OH press, maar net als bart vroeg ik me ook af of deze manier van veel sets met 1 oef maken niet erg gaat vervelen?:)

Sissy fitness zaal gedachten die leiden/lijden tot "fitness begeleiders shema's" met belachelijke niet effectieve oefeningen die geen resultaat zullen opleveren behalve dat je je nooit verveeld tijdens de trainingen. :D

Sissy fitness zaal gedachten die leiden/lijden tot "fitness begeleiders shema's" met belachelijke niet effectieve oefeningen die geen resultaat zullen opleveren behalve dat je je nooit verveeld tijdens de trainingen. :D

Ben ik het niet mee eens, want ik heb zelf ook 3 oefeningen per training moeten doen, bv: dag 1:Sq 10 sets BP 5 sets Bor 5 sets
dag 2: MP 5 sets DL 10 sets en dit dan herhalen...verveelde me kapot.;)
maar ja, toen had ik een coach die de schema's maakte.:D

Die coach had er verstand van. ;)

Die coach had er verstand van. ;)

Zeker. Ben na 2 weken ermee gestopt, omdat ik geen zin meer had in krachttraining en een coach. Nee, eigen schema''s maken werkt het beste, omdat je precies weet wat je eigen lichaam aan kan en een coach niet. Zulke PL schema's leveren alleen blessures op als je lichaam zoiets niet aan kan. Ik ben een echt volumemens, maar als het voor jou (Seppe) werkt ga er dan vooral mee door.:) Bij mij werkte het iig niet.;)

Squat

30 x 5 reps
40 x 5 reps
45 x 3 reps
55 x 3 reps
62.5 x 3 reps
72.5 x 6 reps

Ging vandaag maar moeizaam, maar goed heb mijn doel weer gehaald.

Squat

45 x 10 reps
45 x 10 reps
45 x 10 reps
45 x 10 reps
45 x 10 reps

Deze ging wel lekker

Goodmorning

35 x 10 reps
35 x 10 reps
35 x 10 reps
35 x 10 reps
35 x 10 reps

Toch lekker getraind vandaag, denk binnenkort maar eens wat oefeningen te veranderen voor de fun.
De BBB template is echt bruut maar soms ook saai :D

als je nog 6reps haalt waar je er 3moest kan je tevreden zijn man! mooi workout! hoe bevalt werk? hoe eet je nu op een dag?

BBB lijkt mij inderdaad saai..:)

flink los gegaan met die overheads :) Worden de trainingen nog niet saai?

Soms wel en soms niet, op de presses is het kicken, maar op de squat en deadlift is het soms wel minder ja

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 21:01 ----------

Goed bezig. Lekkere OH press, maar net als bart vroeg ik me ook af of deze manier van veel sets met 1 oef maken niet erg gaat vervelen?:)

Zie antwoord net ;)
Ga binnenkort wel veranderen.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 21:07 ----------

als je nog 6reps haalt waar je er 3moest kan je tevreden zijn man! mooi workout! hoe bevalt werk? hoe eet je nu op een dag?

Ben ik ook wel :)
Het werk bevalt goed, leuke collega's 1 ervan heeft er ook 20 jaar getraind dus dat levert wel gespreksstof op :p
In de ochtend of left overs van de vorige avond met een halve liter melk, of een bord brinta met een halve liter melk.

Dan neem ik acht tot tien bolletjes mee, waar ik kaas of pindakaas of ham of hagelslag op pleur dan pak ik 2 flessen van elk 1 liter die gooi ik vol met melk en die gaan ook mee.
Verder pak ik 2 blikjes energie drink die gaan ook mee, en dan eet ik en drink ik gewoon tussendoor alles op.
En van de mensen waar ik werk(klanten) krijgen we soms koffie met een koekje erbij of zoiets.

Dan thuis avond eten, kan van alles zijn, maar daar neem ik een goed bord vol van met een halve liter melk, en dan voor het slapen een bak kwark.

Alles bij elkaar schommel ik nu rond de 4000 kcal per dag, en ik kan de riem strakker aantrekken sinds anderhalf week :)

Laatst bewerkt:
Gaat goed, en je vreet veel man!

Buffel.

Nu dat ik een keer BBB heb gedaan, heb ik veel respect voor jou dat je BBB al zo lang volhoudt, want het is echt niet te onderschatten. Vooral de deadlift dag en de squat dag volgens BBB lijken mij echt slopend. Military press en bench press lijken me wel te doen maar die andere twee dagen, dat is echt loodzwaar. Dus respect! Merk je ook zichtbare resultaten of is BBB niet het schema voor massa gains?

Terug
Naar boven