XXL Nutrition

Serie: Hannibal

• Topic Starter Topic Starter
k*tamerikanen. ****ing pussies

De serie is renewed voor nog een seizoen :).

Aflevering 11 kijken, ben benieuwd :D

vind die stukjes over de achtergrond van hannibal wel gaaf om te horen/leren

wat bedoelde hannibal nu te zeggen met dat ''im not statisfied when it doesnt come back together again.. some day perhaps, a cup will come together'' ?

vind die stukjes over de achtergrond van hannibal wel gaaf om te horen/leren

wat bedoelde hannibal nu te zeggen met dat ''im not statisfied when it doesnt come back together again.. some day perhaps, a cup will come together'' ?

Ik vraag me af of zijn achtergrond gaat overeenkomen met de film "Hannibal Rising". Ik vond het in ieder geval al wel leuk dat zijn zusje ter sprake kwam.

Ik vraag me af of zijn achtergrond gaat overeenkomen met de film "Hannibal Rising". Ik vond het in ieder geval al wel leuk dat zijn zusje ter sprake kwam.

denk ik wel, heb al een aantal hints gehoord. Over dat dat meisje in seizoen 1 (naam ff kwijt, stom) niet anders kon dan doodgemaakt worden/opgegeten. Hij heeft ook van zn zusje gegeten.

1 of 2 afleveringen geleden hoorde je er ook iets over

Goede afl. pepper your angus :).

Ja seizoen 2, nummer 12 online? Vanavond eens kijken :D

****kk wat een einde weer.. nasty xD

bruuuuuuute aflevering

Interessante season finale. Zag het niet aankomen, nu maar wachten op S3

Wow zeker een droom, wedde :eek:

Zou me nogal straf lijken moest Graham dromen over hoe Hannibal in een vliegtuig zit met die ex-psychiater van hem. Ik denk eerlijk gezegd dat we toch minstens één hoofdpersonage zullen verliezen. Het zou ook nogal flauw zijn om op die manier een seizoenseinde te maken.

Spoiler voor mensen die de oude films over Hannibal niet hebben gekeken:
Will Graham overleefde in de films een confrontatie met Hannibal, waarbij zijn buik ook opengehaald werd. Dat is het begin van de film "Red Dragon", waarbij Will Graham een andere seriemoordenaar opspoort.

Ik denk dat Alana Bloom de enige zal zijn die echt dood is.

wtf @ finale. De t*ring zeg...

Al meer bekend over seizoen 3?

Terug
Naar boven