XXL Nutrition

Setje van mij op de bankdruk

ja en nu heb je ons 2en alleen gezien, we zijn met zn 5en in totaal.

Waarvan 1 er clean 150 kilo heeft gedrukt!!!!!!

o dat had ik niet goed begrepen dan

het is een hele club jongens die samen trainen af en toe?

clean 150kg? wow hoe groot zwaar is hij?

treenen meestal samen.

hij was toen 182 cm en 95 kilo ongeveer

• Topic Starter Topic Starter
op zn top was hij 97 kilo en deed setjes 120 en alleen creatine gebruikt, hij si nu ca 84 kg geloof ik en doet nog steeds setjes 110

en hoe oud?
ik moet me schamen heb ook eens creatine gebruikt en druk nog net 70kg ;-)

voor het geval je het gaat vragen ben 180 en 75kg

damn mag je best wel ff wat meer gaan drukken vriend.....
Maarja sommige hebben die power en andere zullen nooit veel drukken. Of je meot ff die spuit tot je nemen, hehehe

gwizzard zei:
damn mag je best wel ff wat meer gaan drukken vriend.....
Maarja sommige hebben die power en andere zullen nooit veel drukken. Of je meot ff die spuit tot je nemen, hehehe
nee dat zal niet gebeuren
net als jij ben ik clean !

en niet verkeerd voor dope maar als ik zou mogen kiezen zie ik er liever zo uit als jij dan die brede gast!:o

18fitie zei:

die is oud en vergeten

gwizzard zei:
treenen meestal samen.
hij was toen 182 cm en 95 kilo ongeveer

mijn god! 182 en 95kg

johndope zei:
op zn top was hij 97 kilo en deed setjes 120 en alleen creatine gebruikt, hij si nu ca 84 kg geloof ik en doet nog steeds setjes 110

pffff

nou wil ik graag dat ik ook daar woon kan ik mee doen! zou goed zijn voor mijn vooruitgang!

maar wil er nog wel ff bij vermelden dat dopa niet egt een ongelooflijk chemical brother is. Hij is van nature al heel sterk

ik blijf clean en ga voor de perfecte proporties (bovenlichaam) hehe. Als ik setjes 110 kilo bandruk ben ik tevreden, dan gaat mij t alleen maar om t hele lichaam. Heb hier nog wel ff grappig filmpie. Wij posen altijd nog ff voor de lol. Die andere gozer op t filmpie die drukte 150.

[Link niet meer beschikbaar]

Nette prestatie dope. Doe je trouwens nog iets van een warming up voordat je met die 4 zware sets begint en zo ja, hoe?

Grt Ruff-E

gwizzard zei:
ik blijf clean en ga voor de perfecte proporties (bovenlichaam) hehe. Als ik setjes 110 kilo bandruk ben ik tevreden, dan gaat mij t alleen maar om t hele lichaam. Heb hier nog wel ff grappig filmpie. Wij posen altijd nog ff voor de lol. Die andere gozer op t filmpie die drukte 150.
[Link niet meer beschikbaar]
:D :D

mijn god jongens haal die er vluch vanaf ahahahahahah

wat een stelletje gekken man hahahahhah

leuk man echt lachen

zo makkelijk als hij dit drukt moet ik 90 doen haha . max 2 110 @ 74 kg nu 2 110 @ 79.5 . beestachtig sterk:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ruff-E zei:
Nette prestatie dope. Doe je trouwens nog iets van een warming up voordat je met die 4 zware sets begint en zo ja, hoe?
Grt Ruff-E

ik warm op met 100 of 120 ff 8 keer en dan gelijk ad gewichten

Ik twijfel er niet aan dat je een goede spotter bent. Anders zou dope niet zo met je trainen.

Het maakt niet uit hoe groot je spotter is als er maar vertrouwen is en wanneer hij/zij weet wat te doen.

Knap setje trouwens met die 165 kg ziet er echt easy uit. Als ik ooit is 165 kg mag drukken ben ik al een gelukkig man :P. Ik zou persoonlijk wel wat meer opwarmen om blessures te voorkomen.

Wat een attitudes hier man, na 23 posts al zo cool. Dope hoor.

Terug
Naar boven