Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Markywannabee zei:het was denk ik maar een grapje hoor van hem!;-)
wat wel opvalt je hebt deze brede gast die bank drukt en dan die ecto die hem helpt!

nee dat zal niet gebeurengwizzard zei:damn mag je best wel ff wat meer gaan drukken vriend.....
Maarja sommige hebben die power en andere zullen nooit veel drukken. Of je meot ff die spuit tot je nemen, hehehe

18fitie zei:
gwizzard zei:treenen meestal samen.
hij was toen 182 cm en 95 kilo ongeveer
johndope zei:op zn top was hij 97 kilo en deed setjes 120 en alleen creatine gebruikt, hij si nu ca 84 kg geloof ik en doet nog steeds setjes 110
gwizzard zei:maar wil er nog wel ff bij vermelden dat dopa niet egt een ongelooflijk chemical brother is. Hij is van nature al heel sterk
gwizzard zei:
gwizzard zei:ik blijf clean en ga voor de perfecte proporties (bovenlichaam) hehe. Als ik setjes 110 kilo bandruk ben ik tevreden, dan gaat mij t alleen maar om t hele lichaam. Heb hier nog wel ff grappig filmpie. Wij posen altijd nog ff voor de lol. Die andere gozer op t filmpie die drukte 150.
[Link niet meer beschikbaar]
gwizzard zei:ja goed benen train ik niet, is ook tijdverspilling joh![]()

Ruff-E zei:Nette prestatie dope. Doe je trouwens nog iets van een warming up voordat je met die 4 zware sets begint en zo ja, hoe?
Grt Ruff-E
. Ik zou persoonlijk wel wat meer opwarmen om blessures te voorkomen.