AndroidHealthClinic

Shakawkaw's comeback log.

Ho jo man, je bent wel erg onstabiel bezig :/
Ik zou eerst eens dat maagprobleem aanpakken.
Probeer ook eens minder te slapen; eerste week is het lastig om eruit te geraken en ben je wrs moe, maar daarna wordt je het gewoon en ga je meer kwalitatief slapen.
Ga ook niet zo fluctueren met je kcal man, bouw het eens rustig op, want je geeft je lichaam de kans niet om zich aan te passen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ben dat maagprobleem al heel lang aan het aanpakken maar zonder succes. Dat slapen gaat nu zo slecht door de roaccutane, lig echt verlamd in bed pas na 12uur slapen kan ik eruit. Ja met dat kcal, ik wil zo min mogelijk verliezen. Maar nu ben ik juist gaan cutten en verlies ik alsnog geen vet.
Gewoon een k*ttijd dit, als het nog lang duurt stop ik er helemaal mee.

Niet zo emotioneel reageren. Voor alles is een rationele verklaring. Onderzoek wat er fout loop, zoek de oorzaken op en probeer niet gewoon de symptomen aan te pakken.

Je denkt dat ik dat nog niet gedaan heb?

blijkbaar niet goed genoeg. De aanhouder wint!;)

Nou lang niet altijd, dat heten chronische ziekten. Veel van die darm problemen zijn gewoon permanent. Tot nu toe heb ik een echo en gastroscopie gehad. Verder vele malen naar een kinesist geweest, ook accunpunctuur heb ik gehad. Nog een afspraak met een osteopaat gemaakt en ga nog naar een homeopaat en verder weet ik niet meer zoveel.

:( Blijven proberen.

Laatst bewerkt:
En hoe valt melk dan ? Anders kun je altijd nog GOMAD doen :P

Wheyinfuus :P

Terug
Naar boven