MuscleMeat

Shakawkaw's comeback log.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet nog dat ik daar zat in de gym toen ik daar nog vrij nieuw was, vroeg me al af of hun juicers waren, toen zag ik hem curlen met 28kg en dacht ik: nu weet ik zeker. Toen zei een gast dat ie met 50kg kon.. Hij was al klaar met trainen maar zonder opwarmen deed ie effe een setje van 8 reps per hand :o
Toch ben ik er nu van overtuigd dat ze natural zijn, ze trainen gewoon altijd zwaar.

ze allemaal zeggen zo ;) 50kg cheat curls lmao

die zijn geen curls dan maar cheat curls ;p

Aight lekker training. Wel light weight want ik doe nog rustig aan met schouders, zijn nog niet helemaal in orde.

Chest Press
12x60
8x65
10x70

Incline DB Press
10x17
10x21
10x23
:o

DB flys
10x17
10x17
10x17

Seated Shoulder Press (losse barbell)
10x40
7x50
6x50

Side Cable Raises
sets met 5kg en 10kg dubbele katrol dus 2.5kg en 5 :p
beetje last van me schouder

Overhead Tricep extension met touwtje
10-15x40
" "x50
" "x45
" "x40

V grip tricep pushdown armen naar binnen gedraait
5 sets ofzo 40-50kg

Toen nog reserve flys 4 sets van 10-15 reps met 30-35kg.

Lekker gepompt, eindelijk weer redelijk wat schouders

gewicht gaat niet vooruit.

hoelang heb je nu niet meer getraint?
en ja ik zou je even niet op de gewichten focussen maar gewoon dat musclemind-connection en dus gewoon lekker trainen, wel hard ofc!

of bedoel je bw?

hoelang heb je nu niet meer getraint?
en ja ik zou je even niet op de gewichten focussen maar gewoon dat musclemind-connection en dus gewoon lekker trainen, wel hard ofc!

of bedoel je bw?

6 maanden geen schouders/borst.
Ja gewichten van oefeningen ga ik niet meteen maximaal maar nog redelijk intens.
Ja bodyweight gaat niet vooruit maarja dat is ook nogal moeilijk nu, doe wel vet me best mja.
Ik heb zo'n zin om weer mega te bulken! :hedbang:

ik heb best wel een arnold borst trouwens, alleen bestaat mijn borst voor 80% uit vet dus moet niet gaan cutten :D

Laatst bewerkt:
Lekkere training gozer!

Waarom niet eerst DB-press en daarna machine? Wel lekkere training hoor, zit weer in de lift?

**** bodyweight:). Ga op de spiegel af. Ik heb gepiekt op 108, dus ik verschoot me ook wel toen onlangs nog maar 100 woog, ook al ben ik droger.:) Zet die weegschaal uit je hoofd, don't think shit. Zoals keun zegt; connect the mind and the muscle. Put your mind in the muscle. Train goed gecontroleerd ! Yes, we can:D.

Waarom niet eerst DB-press en daarna machine? Wel lekkere training hoor, zit weer in de lift?

Omdat DB iets gevaarlijker is voor me schouders dus warm ik me schouders op met chest press. Ja ik ga het langzamerhand opbouwen :cool:

**** bodyweight:). Ga op de spiegel af. Ik heb gepiekt op 108, dus ik verschoot me ook wel toen onlangs nog maar 100 woog, ook al ben ik droger.:) Zet die weegschaal uit je hoofd, don't think shit. Zoals keun zegt; connect the mind and the muscle. Put your mind in the muscle. Train goed gecontroleerd ! Yes, we can:D.

Ghehe nee man, bodyweight is belangrijk om progressie te zien, de spiegel verteld me toch alleen maar dat ik er shit uit zie en nooit vooruit ga.

Vroeg uit de veren :D!

ik heb een arnold-coupé, true story!

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

is echt zo! sort of

meer zoiets
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zie spoiler
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu nog zijn fysiek erbij:thumbup:

ik ben goed opweg, dit jaar ben ik namenlijk aan de creatine gegaan, belooft veel goeds!!

Terug
Naar boven