MuscleMeat

Sheiko cutlog

Begint het al te dagen waarom je die maxes conservatief moest invullen? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ja daar begin ik nu achter te komen. Ik kan het allemaal nog wel net bolwerken. Die bank op max 100 is geen probleem. Over een weekje wil eens gaan kijken of ik die 100 nu ook daadwerkelijk kan drukken. Dit was trouwens de 1ste training van de 4e week.

He jonge, ik zie je log nu pas. Ik ga hem ook bijhouden.

En te hoge getallen invoeren gaat je idd de kop kosten. Don't **** with Boris!

Trainingen zien er goed uit. Maar ik ben benieuwd wat je gaat eten als je bulkt. Als je nu al een halve liter choco met 100 gr brinta als ontbijt eet:D

Ja het moet allemaal wat schoner inderdaad. Daar zou ik aan moeten werken.

Hey sjaako ga je vanmiddag nog knallen? Ik ben dr rond 4-5

Ik denk dat ik even rust neem vandaag. Morgen kan je me zien deadliften. Ben je er dan ook rond diezelfde tijd?

Laatst bewerkt:
Zojuist geschied,

Squat
5x60
4x75
2x3x85
6x3x95 (naar mijn gevoel echt vooruit gegaan op deze oefening. Zowel techniek als kracht)

Bank
6x50
5x60
2x4x70
2x3x80
2x2x85
2x3x80
4x70
6x60
8x50
(Somebody help me)

Flies vervangen voor incline bench, wil vanavond namelijk nog wat rug doen en wil biceps niet nu al belasten
8x50
8x50
8x50
6x50

Dips wederom repetition effort van gemaakt
21xbw
10xbw
8xbw ( heb het gevoel eeuwig door te kunnen gaan, maar me linker schouder vond het allemaal niet zo geweldig meer)

Goodmornings vervangen voor pullthroughs
5 sets gedaan, beetje onwenning was 1ste keer, maar wel lachen oefening. Je staat er ook goed voor lul mee, want het kabelstation waaraan je deze moet doen. staat in het midden van de zaal aan het einde van een lang pad, waardoor iedereen die de gym binnenwandelt jou bezig ziet.

Zo Klaar, laaaaaaaaaang bezig

Laatst bewerkt:
Squats gaan goed man, weet niet hoe diep je nu zit? En als je flies goed doet gebruik je geen biceps toch.

Pullthroughs waren goed, als je straks een middenrug hebt waar je een pak chocomel tussen kan klemmen lach jij het laatst.

Ik denk tot parrellel, en in de geslaagdere reps net eronder. als je flies goed uitvoert, zal je idd maximaal borst pakken en minimaal bicep. Maar toch neem je je onderarmen en biceps in mijn ervaring altijd mee. Die pullthroughs das juist mooi, maken die meisjes die alleen op buikspiermatjes liggen ook nog eens wat mee.

Wat een gigantische stud ben je ook

ik denk ook dat ik ze eerder wegjaag dan aantrek. Maar dat is mooi want dan kunnen wij eindelijk eens die matjes gebruiken.

Ohwja inderdaad, goed idee man!! Eindelijk eventjes die core aanpakken

Oninteressant rug werk. Beetje ingezet op high rep, hoog volume ivm de cut.

Chins (ging niet zo geweldig, beetje afgewisseld tussen wide en neutral grip)
5x6xBW

Lat pulldown
5x8x57

Yates Rows (stang naar navel trekken)
2x5x70
14x45

Bor (schouders naar achter, stang richting borst trekken)
8x45
8x45
6x45

Korte training, heb geen side raises gedaan, omdat voorkant schouders overuren maakt.

Zojuist,

Bank (aangezien ik toch al niet zo trouw ben aan de 29 template, kon ik het niet laten om te maxen.
5x50
3x70
1x80
1x90 (spotter erbij gehaald)
0x100 (spotter grijpt in out of the blue, hij helpt mij de bar naar boven tillen. "ik heb je 5 gram geholpen" luidt het commentaar. Ok, nog een keer proberen en nu met afspraak dat spotter pas ingrijpt als ik nee brul.
1x100 (zonder problemen, 1 doel behaald dat is mooi)
0x105 (lag in de verwachtingen)

Deadlift
3x60
3x72
2x3x84
2x3x96
3x2x102
3x2x96
(techniek gaat naar gevoel beter)

Bank
5x50
5x60
4x5x70

Flies
5x10

Wil opvolgen met de 37 template. Ben van plan me wat nauwgezetter het schema aan te houden. Ga Mn maxes verhogen naar squat 130 Dl 130 en Bench 110.
Ben blij verrast door dit programma, een maand geleden failde ik de 90k nog op de bank. Nu het voornaamste doel droger worden, nog verwezenlijken. Dat wil namelijk niet zo vlotten. Voel me een dikke man. Niet bevordelijk voor mn ego. Misschien toch maar een dietist lastigvallen voor vp metingen.

Vandaag gebeurd,

Bank
5x55
2x4x65
2x3x77.5
5x3x82.5 (Doorheen geraasd alsof er 40k aan zat)

Squat
5x65
2x5x79
5x5x91 (de grote uitdaging van de de dag, bijna failen op telkens de 5e rep)

Bank
6x55
2x6x65
4x6x72.5

flies
5x10

Goodmornings
5x5 (beetje onwennig heen en weer)

Laatst bewerkt:
Potverdorie, dat is wel netjes op de bank hoor.

Maar.. Zie ik nu dat je weer je max (bench) te hoog invoert? Je moet het zelf weten uiteraard maar als je een 105 failt die er heeeeeeel misschien op een goede dag inzit en je hanteert als max een 110... tsja.

Squat 130 kan ik wel inkomen maar ook aan de hoge kant. Ik zou aan de veilige kant van het inschatten blijven. Daar ben ik ook meerdere malen de mist mee ingegaan.

Then again, it's all you.

Wise words from a skinny man

Voordat ik de nieuwe maxes heb ingevoerd heb ik uiteraard de rest van het programma al vluchtig doorspit. De squat gaat tot 80 procent, oftewel 104 kilo en dan iets van 6x2. De bench gaat op 1 dag naar 85 procent, dus 93.5 kilo en dan 2x2. Als dit bijvoorbeeld 4x5 zou zijn, dan was er geen beginnen aan geweest. Verder ga ik op bijna alle dagen met squat en bench maar tot 70 of 75 procent. Vandaar dat ik die maxes wat omhoog gegooid heb. De eerste maand heb ik ook hoog ingezet en overleefd en heb het gevoel dat ik daardoor ook echt hogere maxes heb.
We gaan zien. Misschien heb je gelijk en moet ik ze naar beneden bijstellen.
Ik las trouwens in je log dat je andere dingen doet dan Leo. Ik neig ernaar core ook altijd te skippen.

Laatst bewerkt:
DL dag net afgehandeld,

DL (Sta nu standaard Sumo)
5x65
2x5x79
2x4x91
4x3x101

Incline bank
4x60
4x60
4x60
4x60
4x60
4x60

Dips (voelde niet lekker aan linkerschouder, MP gedaan)
3x50 PR
5x40
5x40

DL van verhoging
5x65
2x5x79
2x4x91
4x3x106

Lunges 4x8x60 (heb 1 set geskipt, was te kapot)

abs 3x10 situps (volgende keer verzwaren)

Zware training. Die Main lifts zijn leuk. Maar op een dag als deze, bestaat meer dan de helft van het schema uit assists en die beginnen dan heel irritant te worden. Heb ook 't gevoel dat nu ik Sumo sta bij de DL ik echt veel meer kan pullen. Ik denk dat ik me DL max wat omhoog ga gooien.

Laatst bewerkt:
Sheiko keert zich om in zijn graf.

Terug
Naar boven