MuscleMeat

Sheiko cutlog

Sjaako! Loopt alles nog een beetje? Hou je je een beetje aan de template?

Het Cut idee vind ik maar een k*t idee maargoed, je moet doen waar je je lekker bij voelt. Als jij je lekker voelt bij ingevallen wangetjes moet je dat gewoon doen.

• Topic Starter Topic Starter
Sjaako! Loopt alles nog een beetje? Hou je je een beetje aan de template?

Het Cut idee vind ik maar een k*t idee maargoed, je moet doen waar je je lekker bij voelt. Als jij je lekker voelt bij ingevallen wangetjes moet je dat gewoon doen.

Laatste trainingen keurig sheiko nageleefd. Mbt cutten. Tsja ik mat vanochtend 76 cm bij de waist en mn buik begint nu echt platter te worden. Afgezien van het feit dat ik sinds de cut massa gegaind heb, is generally speaking massa behoorlijk afwezig. Aan de andere kant ben ik blij dat ik niet zo vettig meer ben. Als ik meteen doorgeknald was, dan had ik een maand later door de bomen het bos niet meer kunnen zien. De centimeters die ik er nu af jas zie ik ook als marge voor een eventuele bulk.

Wat betreft trainen. Er komt misschien een change of plans. Een goede maat van me wil ook beginnen en ik wil/denk dat ik samen met hem moet/wil gaan trainen, omdat er anders niks van zijn trainingen terecht komt. We gaan morgen samen een training doen en dan weet hij vast wel of hij ook lid wil worden. Ik weet niet zeker of hij de commitment op zou kunnen brengen; er is immers een reden waarom hij op 22 procent staat.
Het zou dus kunnen dat ik vanaf morgen een ordinaire fullbody ga volgen. beetje doen waar ik zin in heb met 1x in de week beetje wsb style maxen op de grote drie, om het het niet te saai te laten worden.

Hoe bevalt WSB? Ik weet inmiddels hoe frustrerend het soms kan zijn om vaste schema's te volgen.
Kom je aan je kcal? Je komt geloof ik telkens 1 pakje slagroom tekort.

Laatst bewerkt:
Hmm, is misschien niet heel motiverend om met iemand te trainen die op alle fronten slapper is. Maargoed, ben benieuwd. Wel veel centimeter van je waist iig, ben je netter gaan eten of eet je nog steeds hetzelfde?

En ja ik vind WSB nog steeds erg tof alleen moet ik een dag schrappen ivm studie, werk en het vrouw. Lukt me niet meer. Daarnaast is een pakje slagroom een correcte omschrijving van wat ik mis. Probeer wel een maaltijd extra erbij te gooien maar om elke dag met redelijk normaal voedsel aan 5000 te komen is een hele opgave vind ik. En dat lukt ook dus niet. Maar we gaan iig lekker door.

Vanochtend mat mn waist 75 en ik moet in aller eerlijkheid concluderen, terwijl ik onder de douche stond, dat ik best wel een pak droger ben geworden, nu na 8.5 week op plus minus 3000 leven.

u begrijpt het al. Het roer is om. We gaan 80 kilo worden. kcal 3800/3400, eventueel opschroeven als dit niet genoeg is.
Heb zojuist getraind met mn maat, hij gaat waarschijnlijk niet lid worden. We vinden dat het samen trainen misschien de aard van onze vriendschap kan aantasten. Verder deed hij het trouwens alleraardigst. Benchen voor de eerste maal 5x60. Bor voor de eerste maal 12x40, om maar een paar voorbeelden te noemen. Ik ben van plan wat basis massa op mijn inmiddels wat slankere physiek te klatsen.

Ik ga om de dag fullbodyen ongeveer 8 oefeningen per keer. Ik denk dat ik qua massa veruit het hardst ga op een fullbody en dat wil ik nu.

het zojuist verrichte werk,

Squat
5x60
5x70
3x90
3x95
3x100
3x105
1x110 (3x was de bedoeling, maar failde op de 2e rep)

Goodmornings
3xhigh repx60

Bank
5x30
5x50
3x75
3x80
3x85
3x90
1x95 (3x was de bedoeling, maar helaas)

Incline dumbbell press
20x16
16x16

Lat pulldown
7x77
12x67
12x57

Bor (stang naar navel)
7x70
8x60

Bor (stang naar borst)
2x50xhigh rep

Military press
6x45
5x45
7x40

side raises
2xhigh repx8
8x10

Pak chocomel

Laatst bewerkt:
Hoe kan samen trainen met een vriend je vriendschap aantasten ?

"We vinden dat het samen trainen misschien de aard van onze vriendschap kan aantasten"

:roflol:, neem je ons nou in de zeik of niet? Hebben jullie dat aan het einde van de training serieus afgesproken?

We kennen elkaar in een hele andere context. Het is gewoon raar als je elkaar op een bepaalde manier kent. En opeens zie je elkaar helemaal kapot gaan en shreeuw je"kom op, nog 1 rep" tegenelkaar.

Misschien zou je het kunnen vergelijken met Leo, die opeens met Philip (naar eigen zeggen beste vriend) gaat trainen. Ik denk dat Leo dat ook wel een beetje vreemd zou vinden.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Hmm, is misschien niet heel motiverend om met iemand te trainen die op alle fronten slapper is. Maargoed, ben benieuwd. Wel veel centimeter van je waist iig, ben je netter gaan eten of eet je nog steeds hetzelfde?

En ja ik vind WSB nog steeds erg tof alleen moet ik een dag schrappen ivm studie, werk en het vrouw. Lukt me niet meer. Daarnaast is een pakje slagroom een correcte omschrijving van wat ik mis. Probeer wel een maaltijd extra erbij te gooien maar om elke dag met redelijk normaal voedsel aan 5000 te komen is een hele opgave vind ik. En dat lukt ook dus niet. Maar we gaan iig lekker door.

5000:eek:, Als je dat nodig hebt, dat is gewoon genaaid. Sterkte. Wat studeer je nu trouwens. Een master aan de uni of hogeschool?

Grappig dat je dat voorbeeld noemt. Ik heb 3 maanden met philip getraind en onze vriendschap was meteen kapot

Hehe nee man ging prima, maar hij moest teveel werken in de keuken en had er geen tijd meer voor. Als die tijd heeft gaat die ook weer beginnen

5000:eek:, Als je dat nodig hebt, dat is gewoon genaaid. Sterkte. Wat studeer je nu trouwens. Een master aan de uni of hogeschool?

Ach, er zijn best een boel mensen die rond die cijfers zitten ben ik achter gekomen. Helemaal met zon intensief schema. Maar het blijft veel. Ik doe trouwens een premaster bussiness administration aan de VU (entrepeneurship).

Ik vraag me ook af hoe je je vriendschap beïnvloed met trainen, doe je normaal alleen scrabbellen ofzo:D

Deadlift
5x50
3x80
3x80
3x110
3x115
3x120
3x125
3x130 PR
2x130
1x130 (volgende week opbouwen naar een single)

Front squat
8x60
8x60
6x60 ( kan de positie van me voeten niet zien als ik zak. Ben steeds bang dat ik scheef sta, verder beetje lafjes, misschien kan ik beter voor een high rep leg press gaan na die zware DL's?)

Repetition effort incline bench (90 sec rust tussen sets)
veelx55
veelx55
veelx55
weiningx55 (notitieschrift vergeten:mad:)

Chins (neutral grip, iets wijder dan schouderbreedte)
8x4xbw

Yates rows
4x72.5
4x72.5 (beetje zwaar)
6x65

Bor (stang naar borst)
6x55
6x55

Military press
6x47.5 VPR:cool:
8x37.5
6x37.5
5x37.5 (Weinig rust tussen sets, dacht btw dat ik 42.5 omhoog stootte inplaats van 37.5, stomme damesstang)

skullcrushers op incline bank
10x30
8x32.5
10x32.5 (beetje raar verloop)

Facepulls
10x21
10x21

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je een beetje vreemd opbouwt met je deadlift, hoezo heb je hiervoor gekozen?

Waarvoor? Die opbouw? Ik had misschien nog 1 opwarm set moeten maken met 100 kilo.
Ik heb de max opbouw genomen van wsb4skinnyB. Waar je bij het maxen 5 opbouwende werksets van 3 tot 5 reps hebt met 1 topset.

Hoe zou jij het doen dan?

Niet met die k*tstapjes van 5 kg in ieder geval

t*ring wat een sets, boel gedaan. Hoe ziet je schema er tegenwoordig uit?

Een fullbody, die ik ooit van Leo heb gekregen. Beetje standaard patroon voor elke dag:
Squat,ham oefening, een Bench, een pulldown, Row, Shoulder compound, Triceps, shoulder iso, evt guns. Ik heb het een beetje getweaked zodat er wat low rep dagen zijn voor de grote 3. Alsnog de helft eerder klaar dan met sheiko.

Laatst bewerkt:
Gister dacht ik WSB, vandaag dacht ik: "Nee daar ben ik nog niet klaar voor". Eerst nog maar een paar weken massa verkrijgen via mijn katabole routine genaamd Sjaako.
Mijzelf zojuist onderworpen aan,

Squat
8x90 VPR
6x90
6x90
7x90

DL staand op platform
5x90
5x90
5x90
5x90

Dumbbell Row
3x8x18

Bor stang naar borst
3x6x50

Mp
3x50
6x42.5
4x42.5
5x40
5x40

Goodmornings
3x6x60

Lekker slap vandaag. Goed herstellen voor dinsdag, want dan gaat er geknald worden op de squat en bench.

Laatst bewerkt:
hoe laat ga je trainen morgen?

Terug
Naar boven