johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sjaako! Loopt alles nog een beetje? Hou je je een beetje aan de template?
Het Cut idee vind ik maar een k*t idee maargoed, je moet doen waar je je lekker bij voelt. Als jij je lekker voelt bij ingevallen wangetjes moet je dat gewoon doen.
Hmm, is misschien niet heel motiverend om met iemand te trainen die op alle fronten slapper is. Maargoed, ben benieuwd. Wel veel centimeter van je waist iig, ben je netter gaan eten of eet je nog steeds hetzelfde?
En ja ik vind WSB nog steeds erg tof alleen moet ik een dag schrappen ivm studie, werk en het vrouw. Lukt me niet meer. Daarnaast is een pakje slagroom een correcte omschrijving van wat ik mis. Probeer wel een maaltijd extra erbij te gooien maar om elke dag met redelijk normaal voedsel aan 5000 te komen is een hele opgave vind ik. En dat lukt ook dus niet. Maar we gaan iig lekker door.
, Als je dat nodig hebt, dat is gewoon genaaid. Sterkte. Wat studeer je nu trouwens. Een master aan de uni of hogeschool?Grappig dat je dat voorbeeld noemt. Ik heb 3 maanden met philip getraind en onze vriendschap was meteen kapot
5000, Als je dat nodig hebt, dat is gewoon genaaid. Sterkte. Wat studeer je nu trouwens. Een master aan de uni of hogeschool?

)