Fitness Seller

ShorTyke's Examenlog

Lekkere training man:cool:, volgende keer 70 bench?:D

• Topic Starter Topic Starter
Wie weet, wie weet!

Proficiat trouwens, gij waart mijn 100ste post in men log! :P

Spijtig da ik den topicnaam niet kan aanpassen, want de examens zijn al lang gedaan :D

Al nen uitslag gehad van de exaams?

Njah, 2 van de 7 examens waren een 9. Maar vink niet zo erg want kwilde die al opnieuw doen want ik kan daar veel beter op :) Bij u?

Kben aan het twijfelen om na dit jaarabbonement ergens anders te gaan trainen. Mss daar in Deurne waar gij nu zit :)

Ikzelf had op chemie deel1 8/20 maar op deel2 12.5/20 => cluster dus erdoor :D
Enkel ecologie 7/20, maar vind ik niet zo erg om in de zomer opnieuw te doen :P Buiten dat alles erdoor enkel nog 1 vak waarvan ik de punten nog niet heb, maar zal normaal wel goed zijn.

Zou goed zijn als je in Deurne komt trainen ;)

Nice die trainingen! Kheb uwen oude log ook is gecheckt en ge hebt idd wel progressie gemaakt. Alleen op de bench zag ik dat ge rond september ook al ergens 65 benchte. Maar die bench komt helemaal goed. Bij mij werkt het goed om opwarmvolume een beetje te verlagen om een pr te halen, dus bv. 30x5, 40x4, 50x3, 60x2, 67,5x3 en dan de week erna probeert ge hetzelfde en de laatste x5, en de week daarna gewoon alles x5 en zien of da werkt. Of iets in die aard. Met genoeg eten en rust kunt ge da dan praktisch ni misse! ;) Als ge dan voelt da ge precies de borst ni genoeg hebt aangepakt, doet ge nogis 55x8 ofzo derachter.
Btw, hoeveel weegt ge nu?

Nice die trainingen! Kheb uwen oude log ook is gecheckt en ge hebt idd wel progressie gemaakt. Alleen op de bench zag ik dat ge rond september ook al ergens 65 benchte. Maar die bench komt helemaal goed. Bij mij werkt het goed om opwarmvolume een beetje te verlagen om een pr te halen, dus bv. 30x5, 40x4, 50x3, 60x2, 67,5x3 en dan de week erna probeert ge hetzelfde en de laatste x5, en de week daarna gewoon alles x5 en zien of da werkt. Of iets in die aard. Met genoeg eten en rust kunt ge da dan praktisch ni misse! ;) Als ge dan voelt da ge precies de borst ni genoeg hebt aangepakt, doet ge nogis 55x8 ofzo derachter.
Btw, hoeveel weegt ge nu?

Njah met Bill Starr ging ik eigenlijk elke week op de Bench vooruit... Mss moet ik dat maar eens weer implementeren in men schema, zo enkel voor Bench Press ofzo. Dat ik mij gewoon strikt aan gewichten moet houden. Ik woog voor mijn skivakantie rond de 65 en dat was het meeste dat ik tot nu toe ooit gewogen had:D Dus ben eens benieuwd vanavond :) Op skiverlof was ik wel wat afgevallen maar ik hoop dat dat er ondertussen weer bij is.

Training van vandaag: Was lang en vermoeiend!

Squats: 10x40, 6x60, 5x80, 5x100, 14x60

Rotary Calf: 15x30, 15x40, 15x50, 13x55

Incline Bench Press: 8x30, 5x40, 5x50, 5x55, 8x40

Chin Ups: 3x7 (21 reps)

Deadlift: 6x40, 5x60, 5x80, 5x90

Weighted Sit-Ups: 12x, 12+5kg, 12x+10kg, 12x+10kg

Machine Pull Down: 12x50, 12x60, 8x70, 5x80 (PR)

Dips: totaal van 30x

Dumbbell Side Raises: 6x8, 6x10, 6x10 (eens nieuwe techniek, vroger arm apart en nu allebei tesamen. Ziet er wel beter uit :D)

Dumbbell Front Raises: 6x8, 6x10, 6x12

Hyper Extensions: 3 sets van 15 met +10kg

Zoals te zien relatief laag in gewicht, maar wel wat oefeningen gedaan en iets hoger in reps. Vanaf volgende week eens weer met een strak schema beginnen.

*Edit* Mij deze zondag gewogen en ik woog 64,4kg. Voor skireis woog ik 65kg en ik schat dat ik rond de 2kg was afgevallen. Dus nu weer goed op weg! Tegen eind volgende week wil ik weer 65kg wegen :)

Als je toch inees je trainingschema onder de loep neemt, doe dat dan ook inees met je voedingsschema ;)

Hm dat is het juist, ik heb niet echt een strak schema... Wel mijn bepaalde uren waarop ik een maaltijd heb en bv brinta eet e.d. maar voor de rest... Het aantal cal dat ik per week boven men behoud zit varieert sowieso ook altijd... Misschien moet ik inderdaad daar ook eens naar kijken... :)

Mooie training hoor, lekkere squats.

Squats zijn inderdaad niet verkeerd!

Today is the day dat ShorTyke weer met Bill Starr begint! :D
Kgaan wel niet de volle weken gas geven, kgaan ineens trachten te beginnen op week 3! Dus dat gaat zweten worden :D Reden is dat ik laatste tijd wat op mijn gewicht bleef hangen en het wordt toch maar eens tijd om dat weer wat op te krikken :D

Training van vandaag zal zijn:
Zaterdag 01/03/08
Squats: 5x50, 5x65, 5x80, 5x93, 3x110, 8x80

Bench Press: 5x30, 5x40, 5x47, 5x55, 3x65, 8x47

Rows: 5x30, 5x35, 5x40, 5x50, 3x60, 8x40

3 Sets Weighted Dips

3 Sets Barbell Curls 30kg

3 Sets Tricep Extensions van 10kg

Kzal nog laten weten hoe ze was :)

Laatst bewerkt:
Was wel zalige training :) Goed in't zweet gewerkt... Squats waren wel hard, bench ook... Ben eens benieuwd voor de komende weken... :)

Met week 3 beginnen, valspeler :P
Succes ermee ;)

Warom begin je niet bij week 1?

Omdat het bij hem allemaal snel vooruit moet gaan :roflol:

Succes met Bill Starr :thumb:, kan niet misgaan

Training van gisteren:
Week 4 dus eigenlijk:

Squats: 5x53, 5x70, 5x80, 5x95, 5x110

Bench Press: 5x30, 5x40, 5x50, 5x60, 5x65

Rows: 5x30, 5x40, 5x45, 5x50, 5x60

Weighted Hypers: 2 sets van 12 reps +10 kg in't vervolg wat zwaarder nemen lol.
Weighted Sit-Ups: 4 sets, 12 reps +10 kg

Comments: Enkel de rows zijn echt wel behoorlijk zwaar. Die laatste 5x60 waren echt wel hard. Nog een weekje afwachten en als het moet, dan njah moet het en zal het gewicht aangepast moeten worden... De Bench ging behoorlijk vlot en bij het squatenwas het zweten geblazen!

Grtz

Terug
Naar boven