BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Buiten dat alles erdoor enkel nog 1 vak waarvan ik de punten nog niet heb, maar zal normaal wel goed zijn.
Als ge dan voelt da ge precies de borst ni genoeg hebt aangepakt, doet ge nogis 55x8 ofzo derachter. Nice die trainingen! Kheb uwen oude log ook is gecheckt en ge hebt idd wel progressie gemaakt. Alleen op de bench zag ik dat ge rond september ook al ergens 65 benchte. Maar die bench komt helemaal goed. Bij mij werkt het goed om opwarmvolume een beetje te verlagen om een pr te halen, dus bv. 30x5, 40x4, 50x3, 60x2, 67,5x3 en dan de week erna probeert ge hetzelfde en de laatste x5, en de week daarna gewoon alles x5 en zien of da werkt. Of iets in die aard. Met genoeg eten en rust kunt ge da dan praktisch ni misse!Als ge dan voelt da ge precies de borst ni genoeg hebt aangepakt, doet ge nogis 55x8 ofzo derachter.
Btw, hoeveel weegt ge nu?
Dus ben eens benieuwd vanavond
Op skiverlof was ik wel wat afgevallen maar ik hoop dat dat er ondertussen weer bij is.
)

Reden is dat ik laatste tijd wat op mijn gewicht bleef hangen en het wordt toch maar eens tijd om dat weer wat op te krikken 

Geen zin om lager te gaan... Ben wel benieuwd van het resultaat... En of ik het volhoud!