- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deadlift 180: damnd, nice!
Mooi artikel trouwens, gefeliciteerd ermee
Ach het was even pittig ja. Bedankt. Goed in kaart gebracht zo. Nog maar afwachten wanneer er meer resultaten zijn van dit soort onderzoeken. Zoals Lyle ook wel aangeeft en mij ook eerder was opgevallen is dat de progressie bij de 3x per week groep wel maf is verlopen. Misschien was het te standaard voor adaptatie. De atrofie is ook wel apart. Het verdelen resulteerde gauw in adaptatie.

Ik ben dan ook al 6 weken bezig. Ik denk trouwens dat ik het nog wel een aantal door trek de cut 

Sterke training heb je neergezet! Ik zal laten weten wat ik ervan vind.
Wel super natuurlijk dat je het record aantal bezichtigingen op een dag hebt verbroken
---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------
Leuk en uitgebreid beschreven artikel Martijn!
Wat ik alleen nog mis is een summary. Het is een erg lang artikel, ook door de vele tussenruimtes die tientallen alinea's creëren.
Maar overall goed geschreven en ook duidelijk voor mensen die minder kennis hebben van wetenschaplijk onderzoek, denk ik
Ik wist trouwens niet dat jij bij de top Powerlifters van Nederland behoorde?![]()