AndroidHealthClinic

Shredded Waterpoloer :)

Not serious bro.
Sta er gewoon keer op keer van te kijken welke stats je hebt voor je leeftijd, en hoe hard/veel je kan trainen. Keep up the good work ;)

:o

Strong jaloezie is strong.

Nette training, wat voor bijwerkingen had je?

• Topic Starter Topic Starter
Nette training, wat voor bijwerkingen had je?

Ik had straks het gevoel alsof ik nokkie zou gaan, naar en licht in me kop. Moest ff gaan staan anders ging t niet goed:p
Op het begin had ik savonds het gevoel dat ik een hartaanval zou krijgen, komt omdat je op je hartslag gaat letten waardoor je een halve paniekaanval krijgt. Ik weet hoe ik er mee om moet gaan, heb dat gelukkig maar 1x gehad

Ik had straks het gevoel alsof ik nokkie zou gaan, naar en licht in me kop. Moest ff gaan staan anders ging t niet goed:p
Op het begin had ik savonds het gevoel dat ik een hartaanval zou krijgen, komt omdat je op je hartslag gaat letten waardoor je een halve paniekaanval krijgt. Ik weet hoe ik er mee om moet gaan, heb dat gelukkig maar 1x gehad

Herkenbaar... Agressie, trillen en zweten als een bunzing kan ook nog komen.

Jah is het wel waard? zulke shit om af te vallen..

125 mcg?
Wees blij dat je blijkbaar geen echt goeie clen hebt anders had je srs een probleem gehad.;)

Vette trainingen btw brah, nice!:)

Vandaag refeed/cheat, ff eten wat ik wil en carbs loaden ;)
morgen weer 100%

dagje rust kan geen kwaad. Als ik eenmaal op me gewenste bf zit wil ik beginnen met boksen/mma om toch een leuke vorm van cardio er bij te kunnen doen. Heb er namelijk een schijt hekel aan, behalve zwemmen :)

Laatst bewerkt:
Gisteren rug getraind, geen tijd voor om op te schrijven :p nog iets meer dan een week bikkelen voor school en dan eindelijk vakantie! tot nu toe maar 2 herkansingen van de 11 tentamens die ik had:)

afgelopen dagen gecheat, niet zo heel blij mee..zit hele dagen op school van 9 tot 5 en moet thuis alles zelf doen, moest net gewoon gaan liggen omdat ik niet meer kon, ben aardig oververmoeid.

Vandaag vroeg slapen en morgen avond trainen, rustig weekendje houden

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven