- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm, vind je krachtstats indrukwekkend, vooral deadlift, bench, facepulls. Maar de BOR, pullup en lat pulldown valt me dan n beetje tegen als ik t daarmee vergelijk ..
. Dat zijn afwerkers/massabouwers, kracht doet daar gewoon niet terzake.hmm, vind je krachtstats indrukwekkend, vooral deadlift, bench, facepulls. Maar de BOR, pullup en lat pulldown valt me dan n beetje tegen als ik t daarmee vergelijk ..

Ga maar eens flink rowe na 4 rug oefeningen, succes
lijkt me nogal logisch dat je afzwakt naar mate je training
. Tegen dan ben ik ook gewoon 1 zweetmonster
.ik vraag me af hoe jij die dips zo goed kunt.. ik small benchpress bijvoorbeeld meer als jou maar dips kan ik net 6/8kg bw.. zonder extra kgs
ik vraag me af hoe jij die dips zo goed kunt.. ik small benchpress bijvoorbeeld meer als jou maar dips kan ik net 6/8kg bw.. zonder extra kgs
en jij kuurt/kuurde bish 
Mad dips bro! Training ziet er weer verzorgt en krachtig uit!
)Omdat je verlegen zit om posts in je eigen log! xxx
Ik heb snel je hele log doorgelezen en ik wens je succes, ben benieuwd hoe je eruit ziet na de clen/ winny. Misschien heb ik eroverheen gelezen maar hoeveel kcal eet je nu ong? En wat je qua carbs? Sochtends wat en pre/ postworkout een beetje? Hoe voel je je verder, vaak een opgejaagd gevoel?
Ik hou nu iedere dag zonder clen 120 carbs aanhey succes met je doelen.
Zieke krachtstats btw!
Hoeveel weeg je nu?