AndroidHealthClinic

Shredded Waterpoloer :)

tijdje 95 gewogen, zit nu weer op de 99 kg met zichtbare abs dus mag niet klagen. Heb me laten meten qua lengte, dacht altijd dat ik 1,85/1,86 was maar ben blijkbaar maar 1.80..:o

Volgende keer clen doe ik 2 dagen wel 2 dagen niet, door clen word je gek in je kop en depri. Maar werken doet het wel ;)

nu door naar de 105+

Oke dan, maar wel nog een "volgende keer" hehe, succes naar de 105 gaat je vast lukken :thumbs:.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rug :D zo alleen geen dl, beetje last van me onderrug.

Planning echt kuur wil ik in de winter gaan doen (begin december), laat een vriend de eerste 2 zetten zodat ik weet hoe het werkt:) Hoop dat ik dan ook een aantal pr's kan verbreken, blijf echt een beetje hangen nu. het plan is eigenlijk om nu zo zwaar mogelijk te worden en als de kuur klaar is het er af te halen met clen en natuurlijk veel cardio, weeg nu rond de 99/100 dus ben benieuwd wat ik begin december en eind van me kuur weeg.

Tot die tijd clean bulken!:D

Laatst bewerkt:
je weet dat het nooit bij 1 blijft? :D

Goed fysiek

Gewoon zoveel mogelijk AAS in 1 kuurtje proppen

nothin' but a peanut

t gaat nu zonder aas ook goed atm, ben aardig aan het bulken, armen zijn gegroeid doordat ik ze al een paar maanden wat beter aanpak. Maar de kuur gaat er sws komen.

Hoop dat ik voor de kuur 105-12% ben en na de kuur zelfde bf bij 112/115kg

Volgens mij gaat dit nog wat worden :)

Het gaat zonder al lekker, dus als je nog een beetje goed respond erop...
Who knows what will happen :)

Volgens mij gaat dit nog wat worden :)

Het gaat zonder al lekker, dus als je nog een beetje goed respond erop...
Who knows what will happen :)

Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer opmerkingen van roids, alleen maar grappig en weet ik dat ik goed bezig ben :p

Heb wel zin in de kuur moet ik zeggen, lijkt me apart om on te zijn en te groeien als kool. Maar natuurlijk ook verslavend om die reden..maargoed we shall see:p

Van de week ff goede foto's maken, deze had een vriend laatst gemaakt dan kunnen jullie ongeveer zien hoe ik er bij sta. Ja i know, klote kwaliteit/foto maarja

Laatst bewerkt:
Wat heb jij een lang boven lijf en korte pootjes...

Wel buff!

Buff, maar je bf lijkt hier vrij hoog.

klopt ben alweer tijdje bulken en wat voller, ook hoger in carbs en op deze foto hou ik wat vocht vast. Maar abs zijn er nog;)

Waterpolo jij wel eens?

moet persoonlijk zeggen, dat je er vol bijstaat, hoop daar ook te komen, het doel blijft relatief. vind het persoonlijk moeilijk om een fatsoenlijke cut in te zetten. teveel gedoe en een neerwaardse spiral als het gaat om toewijding op het cutten, wordt er ongelukkiG van....ik blijf trouw, maar het duurt een week en dan ben ik er klaar mee.dan vormt zich ineens een junkdag, deugden van het leven wat je mist, mijn mening dan he haha
nogmaals mijns inziens sta je er goed bij

Terug
Naar boven