Fitness Seller

Shredded Waterpoloer :)

Misschien al 10x aan je gevraagd.

Maar waarom plaats je dit log niet bij de contest;)
Kan je miss nog een leuke prijs winnen.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien al 10x aan je gevraagd.

Maar waarom plaats je dit log niet bij de contest;)
Kan je miss nog een leuke prijs winnen.

Er doen mensen mee die al een tijdje kuren, niet echt eerlijke competitie:p
Ik ben atm ook druk met examens en niet echt veel tijd, ben al blij als ik kan trainen en me voeding binnen krijg;)

Ik ben atm ook druk met examens en niet echt veel tijd, ben al blij als ik kan trainen en me voeding binnen krijg;)

Oke logisch.
Maar persoonlijk heb ik meer respect voor jouw dan iemand die kuurt en het zelfde gewicht hebt als jouw.

Succes met deze zware periode;)

Toch denk ik dat je een goede kans maakt om hoog te eindigen. Ikzelf kijk met stemmen ook altijd naar trainingsjaren vs fysiek en daarmee zou jij hoog scoren!

Even update, ben nogal druk met school. Clen deze week binnen en volgende week beginnen. ;)

Intredasting!
Ben benieuwd.:D

me 2, als het goed is vandaag ;)

Vandaag even rustdag, zit in de tentamen week dus hele dag leren. Geen pwo genomen voor het opstaan vandaag, het helpt wel want je bent meteen wakker maar gezond is t niet;) 2 bakken koffie en suikervrije energydrank deden hun werk ook. :p Denk dat ik zondag begin zodat ik maandag met me tentamen al enigsinds gewend ben aan clen:)

Ik ga ook minder oefeningen doen en meer concentreren op de contractie en ga alleen nog oefeningen doen waarbij ik de spier die ik wil trainen ook echt goed voel.

Even voor mezelf een lijstje gemaakt van oefeningen

Rug:
Deadift/hyperextensions
Close grip pulldown (handpalmen naar binnen)
One arm cable pulldown
Bor (in de smith)
Seated cable row met volledige stretch, zo ver mogelijk naar achteren halen.

Borst
Bp/incline bp/machine press
Underhand cable flies
Dumbbell flies met zo ver mogelijke stretch

Schouders
Smith machine shoulder press/ behind neck
side raises
Front raises

Benen:
Deep squats
Deep legg presses
Extensions negatief en stretch gericht
Legg curls negatief en stretch gericht

Kuiten:
calf raises veel HH/legg press calf raises

Triceps

Rope pushdown op het einde spreiden en 1 sec vast houden
skullcrushers
One arm cable pushdown
Cable/dumbbell extensions

Biceps

cheat curls
preacher curls

Abs: altijd circuit training max 10 mins

Gisteren rug oefening bijna 250 dl, maar was zo misselijk en zag sterretjes dat ik het niet meer geprobeerd heb. Rest van de training verliep gewoon goed

Laatst bewerkt:
Niet zeuren over het feit dat andere contest deelnemers al kuren, jouw genen zijn gewoon 10x beter man :D
Maar begrijp dat je het druk hebt met school etc.

Wanneer heb je nog tentamen? Want denk niet dat je die clen al 'gewend' bent na 1 dag. De kans bestaat dat je zondag werkelijk niets kan slapen door gejaagd gevoel en zweten, dat risico zou ik persoonlijk niet willen nemen de dag voor een examen. Ben verder wel benieuwd naar je resultaten en bevindingen :)

Niet zeuren over het feit dat andere contest deelnemers al kuren, jouw genen zijn gewoon 10x beter man :D
Maar begrijp dat je het druk hebt met school etc.

Wanneer heb je nog tentamen? Want denk niet dat je die clen al 'gewend' bent na 1 dag. De kans bestaat dat je zondag werkelijk niets kan slapen door gejaagd gevoel en zweten, dat risico zou ik persoonlijk niet willen nemen de dag voor een examen. Ben verder wel benieuwd naar je resultaten en bevindingen :)

Haha thnx, ik heb nog deze week en de week er op..dan een opdracht die een week duurt en vervolgens herkansingen.

Ik begin echt met een hele lage dosering met clen, 25mcg. Dus neem aan dat het effect nog niet zo heel erg is als dat ik meteen met 100 mcg begin :P

Morgen benen/schouders

Zondag van plan te begin ik met clen, 25 mcg, maandag 50, dinsdag 75 en woensdag 100mcg. (hoeveelheden kunnen veranderen, ligt er aan hoe ik er op reageer natuurlijk;))

Dit blijf ik doen tot 25 juni

Oja training van gisteren

Borst-armen

Benchpress

• 8x80
  • 10x100
  • 8x100
  • 1x140 (ga niet hoger geen spotter)
  • 10x100
  • 8x100
  • 12x80

Incline

• 12x80
  • 10x80 Negatief
  • 10x80 negatief
  • 10x60 zo breed mogelijk

Machines press

• 12x85
  • 10x85
  • 10x95
  • 8x85

Dumbbell press incline

• 10x36
  • 10x36
  • 10x36

Triceps pushdown

• 10x75
  • 10x75
  • 10x75

binnenkant hand naar je toe

• 10x60
  • 10x60

Rope pushdown uiterst strict

• 12x45
  • 10x45
  • 10x40
  • 10x40

Kickbacks

• 8x18
  • 8x18
  • 8x18
  • 8x18

Dips till faillure en dan er weer boven op en negatief laten zakken

• 22x
  • 15x
  • 10x
  • 4x

Preacher curls

• 12x40
  • 12x40
  • 10x40

Dumbbell curls staand

• 10x18
  • 10x18
  • 10x18
  • 8x18

Hammer curls die je naar je middel toe haalt (ff naam kwijt)

• 8x26
  • 8x26

Onderarmen/wrist curls verschillende soorten grippen

• 20x30
  • 20x30
  • 20x30
  • 20x30
Vannochtend iemand gebeld, gewoon pijn aan me biceps dat ik de telefoon af moest wisselen.. xD

Laatst bewerkt:
wacko training weer kerel, erg sterke volume/kracht combi.

lol je beweert 180 te banken en durft alleen niet zwaarder te gaan dan 1 * 140kg? Waarom trouwens zo vaak singlets op je deadlift? (en dan ook nog eens tot failure). Doe anders eens wat filmpjes van sommige lifts, ben benieuwd.

lol je beweert 180 te banken en durft alleen niet zwaarder te gaan dan 1 * 140kg? Waarom trouwens zo vaak singlets op je deadlift? (en dan ook nog eens tot failure). Doe anders eens wat filmpjes van sommige lifts, ben benieuwd.

Als je me begin post gelezen had ben ik herstellende van een blessure. Daarom ga ik ook niet hoger en met veel reps.

En tja..waarom niet..altijd op die manier getraind en ben er niet slechter op geworden. Compounds laags in reps en isolatie tussen de 8/12

no offence maar ben het hier wel mee eens, je bent echt absurd sterk, zeker voor je leeftijd. filmpje zou ook zeker mooi zijn;)

hij heeft ook een absurt fysiek voor zijn leeftijd. ik heb met hem getraind en geloof me maar dat ie ook werkelijk zo sterk is. Ik zeg niet voor niets dat ie kans maakt op de 1e plaats bij die beginners wedstrijd.

Onze waterpoloer is sterker en buffer dan 95% van de dbb leden.

Wel balen dat je net nu last hebt.
Had je dan niet beter even kunnen wachten met de kuur om alles eruit te halen?

En waarom niet meedoen met de dbb contest :p

ik heb hem nog gespot bij 1x160 bp en heb hem met eigen ogen 240 dl zien doen
:trollface:

dan zou ik serieus overwegen om je eens te interesseren in pl. met een totaal van 600+ raw ben je fuarking sterk

Srs zit niet te zeiken om filmpjes enzo.
Hij heeft het druk genoeg met tentamens en shit

Planning veranderd, vandaag begonnen. Half uurtje geleden me eerste 25 mcg genomen, merk er nog weinig van.

Vanavond trainen:)

Terug
Naar boven