- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien al 10x aan je gevraagd.
Maar waarom plaats je dit log niet bij de contest
Kan je miss nog een leuke prijs winnen.

Er doen mensen mee die al een tijdje kuren, niet echt eerlijke competitie
Ik ben atm ook druk met examens en niet echt veel tijd, ben al blij als ik kan trainen en me voeding binnen krijg![]()

Er doen mensen mee die al een tijdje kuren, niet echt eerlijke competitie
Ik ben atm ook druk met examens en niet echt veel tijd, ben al blij als ik kan trainen en me voeding binnen krijg![]()

2 bakken koffie en suikervrije energydrank deden hun werk ook.
Denk dat ik zondag begin zodat ik maandag met me tentamen al enigsinds gewend ben aan clen

Niet zeuren over het feit dat andere contest deelnemers al kuren, jouw genen zijn gewoon 10x beter man
Maar begrijp dat je het druk hebt met school etc.
Wanneer heb je nog tentamen? Want denk niet dat je die clen al 'gewend' bent na 1 dag. De kans bestaat dat je zondag werkelijk niets kan slapen door gejaagd gevoel en zweten, dat risico zou ik persoonlijk niet willen nemen de dag voor een examen. Ben verder wel benieuwd naar je resultaten en bevindingen![]()

)lol je beweert 180 te banken en durft alleen niet zwaarder te gaan dan 1 * 140kg? Waarom trouwens zo vaak singlets op je deadlift? (en dan ook nog eens tot failure). Doe anders eens wat filmpjes van sommige lifts, ben benieuwd.
lol je beweert 180 te banken en durft alleen niet zwaarder te gaan dan 1 * 140kg? Waarom trouwens zo vaak singlets op je deadlift? (en dan ook nog eens tot failure). Doe anders eens wat filmpjes van sommige lifts, ben benieuwd.

lol je beweert 180 te banken en durft alleen niet zwaarder te gaan dan 1 * 140kg? Waarom trouwens zo vaak singlets op je deadlift? (en dan ook nog eens tot failure). Doe anders eens wat filmpjes van sommige lifts, ben benieuwd.