Fitness Seller

Sigi is back

Periodiseren vriend. Zal je eens wat pdf-jes sturen om te lezen mocht je ooit eens wat tijd over hebben. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lol, ik voel me vandaag nog beroerder dan gisteren: m'n lichaam is helemaal op, zo lijkt het. :(

Vorige week vrijdagavond had ik al een dip, toen de volgende dag 5 PR's gedraaid en vervolgens ma + di ook nog op max getraind.

Maar nu betaal ik dus de prijs.

Ik kom zeker trainen bij PHD a.s. zaterdag, maar ik ben bang dat ik niet veel waard ben ...

Events @ PHD op 21-05-2011:

Farmers
60kgx40mtr
90kgx20mtr
100kgx20mtr (PR)
110kgx11mtr (PR
> Kikke, er zit nog steeds progressie in ... en ik was niet eens in topvorm. Dit is echt mijn onderdeel aan het worden. :D

Yoke
110kgx20mtr (dit kan ik nog sprinten)
150kgx20mtr
170kgx10mtr (1 drop)
190kgx10mtr (2 drops)
> Dit blijf een k*tonderdeel voor mij, misschien een kwestie van niet de juiste spanning op het lichaam. :(

Squats - chains
2x70kg - 40kg
2x70kg - 40kg
2x70kg - 40kg
2x70kg - 40kg
2x70kg - 40kg

Tire flip (285kg)
2x
> Ook niet mijn beste odd, en zeker niet als vierde ...

Het ging dus 50/50 vandaag: de yoke is niet echt mijn ding en de tire zal wel lukken als ik hem als eerste doe. Vooral blij met de farmers. ;)

Die yoke komt wel, als je er mee blijft trainen. Na mijn eerste strongmantraining ben ik, nadat ik naar huis was gereden, eerst anderhalf uur op de bank gaan liggen in Foetus-houding, omdat mijn core zo gaar was van de yoke.

Die yoke komt wel, als je er mee blijft trainen. Na mijn eerste strongmantraining ben ik, nadat ik naar huis was gereden, eerst anderhalf uur op de bank gaan liggen in Foetus-houding, omdat mijn core zo gaar was van de yoke.

Ik moet zeggen, Roy ... ik ben aardig kapot en heb al even op m'n bedje gelegen. :D

Die massage en deload volgende week zijn egt nodig.

190 - ik vind het knap hoor sig
en dan ook nog 10 mtr
waanzinnige zware oef

Terug
Naar boven