MuscleMeat

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren getraind:

Smith Squat
15 x 20 kg
8 x 60 kg
7 x 70 kg

BOR
Als opwarmsetje 15 x BW row
10 x 70 kg
10 x 70 kg
9 x 80 kg

Bench press
20 x 50 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg

Standing calf raises
3 x 15-17 x 120 kg (machine gaat niet verder)
Vertical toe presses
110 kg tot einde
110 kg tot einde

Barbell curl
16 x 25 kg
7 + 1 x 45 kg

Dat zal het geweest zijn denk ik, triceps heb ik er vantussen gelaten omdat die nog heel stijf waren van de maandag en ik kan mij niet meer herinneren of ik nu wel of niet een oefening voor de schouders gedaan heb.

Kuiten trainen is echt hatelijk want ik moet telkens de dag erop voetballen en dan zijn die massa's stijf. (maandag KT, dinsdag voetbal, woensdag KT, donderdag voetbal...)

ik zou toch wat meer aan mijn benen werken.

Ja, ik ga het opvoeren naar 1 opwarmset en 4 werksets. Ik denk erover om de maandag fulbody te doen, woensdag lowerbody en de vrijdag upperbody. Dan heb ik een dag om mij volledig op mijn benen te focussen wat geen slechte zet zou zijn.

Edit: Als je (of iemand anders) iets leuks weet voor op de lowerbody dag, post het gerust:)

squat is lager dan bench ? :D

Maximum bij squatten (niet in smith dan) is 1 x 125 kg, benchen 1 x 130:o

Gisteren getraind, niet lang/veel omdat ik 's avonds naar een feestje moest en ik heb een beter idee vond wat minder te trainen aangezien ik toch strontzat naar huis ging gaan.

Standing neck press
16 x 35 kg
11 x 55 kg
10 x 55 kg

Chins
11 x BW
8 x BW
6 x BW

Bench press
15 x 70 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg
9 x 90 kg

Dat was het dan. Na het feestje van gisteravond vond ik het nog goed bekeken van niet te veel te trainen. :klink:

Wegens tijdsgebrek kan ik niet zo vaak trainen momenteel, zal nog zo zijn tot maandag. Gisteren toch even thuis dan maar 2 oefeningen voor de schouders gedaan.

Neck press
15 x 35 kg
2 x 10 x 50 kg
9 x 50 kg

Single hand side raises
12 x 13 kg (zwaar gecheat op het einde:D)
11 x 11 kg
9 x 11 kg

Ik wou nog verder trainen, maar ik moest eten:) Vandaag ga ik toch weer "iets" doen, het moet.

Vandaag naar de gym geweest. Goeie zet!

Deadlift (ik doe hem wel sumosT, bevalt me beter)
10 x 70 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg
6 x 110 kg(pr)
1 x 120 kg(pr)

Opm.:Al voel ik zelf dat er hier nog veel meer inzit wat kracht betreft, doe ik het toch rustig aan.
Ik heb al meerdere (ik denk 3) onderrugblessures gehad door de voetbal (o.a. torsietrauma in een spier onderaan mijn rug).
Ik dacht dit weekend weer een zijgewricht verdraaid te hebben na een smerige tackle van een teamgenoot überhaupt en dan nog in de opwarming voor een match, maar na een dag was de pijn/stijfheid weg, maar ik blijf toch voorzichtig.
Ik ga meer deadliften, ik vind het wel leuk en doe het sowieso te weinig, dus ik ga hem meer doen!!!

Incline smith press
16 x 30 kg
10 x 50 kg
5 x 70 kg (pr)
6 x 70 kg (pr)

Barbell pullover
12 x 45 kg
8 x 50 kg
6 x 50 kg

Barbell shrugs
2 x 20 x 50 kg
20 x 70 kg
Opm.: Voelde weer heerlijk aan, was alweer een tijdje geleden:D.

Schouders heb ik gisteren gedaan (extra side raises gisteren omdat ik toch iets meer de "bolle, ronde" look wil)

Ik wou nog biceps doen, maar ik ondervind te veel last aan mijn pols, heb dit nu al een paar dagen, draag wel een steunband die ik nog liggen had, maar curlen ging niet.

Triceps neem ik, als er tijd is om te trainen, vrijdag mee, samen met benen.

Een oefening voor biceps en triceps gedaan vandaag thuis, ik heb ze gisteren niet meegenomen en zo was ik vandaag weer even bezig:)

French press
2 x 12 x 35 kg
2 x 8 x 45 kg

Barbell curl
3 x 10 x 35 kg (weer met smalle grip gedaan, lang geleden en vroeger gingen mijn biceps daar wel hard op)

haha leuk dat je ng eens thuis trained,je hebt eerst wel wat plaats moeten maken zeker:p
neem jij morgen mn mammoth mee(kdenk datie achter de bar staat) ge moet er maar ke naar vragen e als je tom niet ziet
succes verder

haha leuk dat je ng eens thuis trained,je hebt eerst wel wat plaats moeten maken zeker:p
neem jij morgen mn mammoth mee(kdenk datie achter de bar staat) ge moet er maar ke naar vragen e als je tom niet ziet
succes verder

ng= nog
trained= traint
mn= mijn/m'n
mammoth= Mammoth
kdenk= ik denk=
ge= je
ke= eens
e= he
tom= Tom

Zo:p dat is even rechtgezet. Sorry :roflol:

Ja ik moest inderdaad wat plaats maken:p. Ik zal hem meebrengen, moet ik hem ook bij je thuis droppen?

:roflol: Ik moet nog steeds lachen als ik denk wat ik allemaal niet uitsteek van zattigheid als ik uitga. Maar goed, deze week ga ik zelfs NIET, i.v.m. herexamens.

damn, op bijna alle oefeningen ben ik sterker dan jou, maar op de bench own je me big time :(

You've just started a battle my friend:D.
Mag ik eens je stats op:
-DL
-SQ
-BP
-Skullcrushers
-Vul maar aan...:p

Dl 160-1
sq paralel 140-5
bp 87-1
bor 120-2
shrugs 140-3
lateral side raise 30-4
incline fly's 30-6
skullcrusher 30-8
lunges 75-8

:cool:

Dl 160-1
sq paralel 140-5
bp 87-1
bor 120-2
shrugs 140-3
lateral side raise 30-4
incline fly's 30-6
skullcrusher 30-8
lunges 75-8

:cool:

Allrighty then staartmans:

sq parallel: nog nooit gedaan
fullsquat: 1 x 125kg
BP: 1 x 130 kg
DL: 1 x 120 kg (sumosT)
BOR: 9 x 80 kg, nog niet naar top gegaan, doe je yates of echt BO?
shrugs: same shit, altijd naar 20 reps toe geshrugd: 20 x 70 kg
lateral side raises: 12 x 13 kg (ga zelden lager in reps dan 8 bij deze oefening)
Incline flies: 8 x 26 kg
skullcrusher: 6 x 50 kg dacht ik
lunges: doe ik zelden, altijd walking lunges als laatste voor pomp

Allrighty then staartmans:

sq parallel: nog nooit gedaan
fullsquat: 1 x 125kg
BP: 1 x 130 kg
DL: 1 x 120 kg (sumosT)
BOR: 9 x 80 kg, nog niet naar top gegaan, doe je yates of echt BO?
shrugs: same shit, altijd naar 20 reps toe geshrugd: 20 x 70 kg
lateral side raises: 12 x 13 kg (ga zelden lager in reps dan 8 bij deze oefening)
Incline flies: 8 x 26 kg
skullcrusher: 6 x 50 kg dacht ik
lunges: doe ik zelden, altijd walking lunges als laatste voor pomp

goede stats, zeker fullsquat en bench :thumbs:

in't begint deed ik echt bo maar dat gaf een klote gevoel, dus yates
laterals doe ik 12reps met 23kg

Nice, ik moet wel zeggen dat ik nog niet lang squat en deadlift, dus daar ligt wel een grote groeimarge. Squatten moet ik nu in smith doen, binnenkort weer mogelijkheid tot los, maar ik denk dat ik het bij de smith ga houden, mijn houding is veel beter, ik heb niet zo'n goeie squattechniek en ik heb een hele holle rug van nature waardoor ik steeds te veel mijn rug "eronder" zet bij het uitduwen bij los squatten.

Qua rowen zit ik ergens halweg tussen echt BO en Yates:p. Maar goed die 160 DL, 140 shrugs en 120 row zijn mijn nieuw doel, als ik piramidesystemen ergens in mijn schema verwerkt krijg:p. Anders een doel voor op lange termijn, I'll keep you posted;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven