XXL Nutrition

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice, ik moet wel zeggen dat ik nog niet lang squat en deadlift, dus daar ligt wel een grote groeimarge. Squatten moet ik nu in smith doen, binnenkort weer mogelijkheid tot los, maar ik denk dat ik het bij de smith ga houden, mijn houding is veel beter, ik heb niet zo'n goeie squattechniek en ik heb een hele holle rug van nature waardoor ik steeds te veel mijn rug "eronder" zet bij het uitduwen bij los squatten.

Qua rowen zit ik ergens halweg tussen echt BO en Yates:p. Maar goed die 160 DL, 140 shrugs en 120 row zijn mijn nieuw doel, als ik piramidesystemen ergens in mijn schema verwerkt krijg:p. Anders een doel voor op lange termijn, I'll keep you posted;)

fijn dat je mij als doel ziet man :cool:
ik heb alles met losse gewichten gedaan en een simpel drukbankje
soms wou ik dat ik ook eens de luxe had om in een smith te squatten ;)

ik ga deze log met plezier opvolgen bro', en ondertussen ga ik als jij 160 haalt op dl alles doen om de 200 aantetikken :cool:

• Topic Starter Topic Starter
fijn dat je mij als doel ziet man :cool:
ik heb alles met losse gewichten gedaan en een simpel drukbankje
soms wou ik dat ik ook eens de luxe had om in een smith te squatten ;)

ik ga deze log met plezier opvolgen bro', en ondertussen ga ik als jij 160 haalt op dl alles doen om de 200 aantetikken :cool:

Mijn deadlifts gaan snel vooruitgaan denk ik, het is de eerste keer dat ik gedeadlift heb in maanden, ik doe het nog maar sinds dit jaar en heb het nog maar een keer of 5 gedaan, ga het meer doen vanaf nu, wel sumosT, dat bevalt me beter. De 135 kg benchpress is in zicht bij mij en bij jou?:D
(no offense, gewoon beetje gezonde competitiedrift aanwakkeren, een bokser kan daar wel tegen toch?;))

Nette deadlift na al die maanden 'niks gedaan' te hebben!

Mijn deadlifts gaan snel vooruitgaan denk ik, het is de eerste keer dat ik gedeadlift heb in maanden, ik doe het nog maar sinds dit jaar en heb het nog maar een keer of 5 gedaan, ga het meer doen vanaf nu, wel sumosT, dat bevalt me beter. De 135 kg benchpress is in zicht bij mij en bij jou?:D
(no offense, gewoon beetje gezonde competitiedrift aanwakkeren, een bokser kan daar wel tegen toch?;))

i love a lil' bit competition :D

damn, ik ben al blij 100 te kunnen benchen, maar je motiveerd me om naar de 135 te gaan :D

een beetje afkijken hoe jij het aanpakt dan

i love a lil' bit competition :D

damn, ik ben al blij 100 te kunnen benchen, maar je motiveerd me om naar de 135 te gaan :D

een beetje afkijken hoe jij het aanpakt dan

Wel ik train normaal in een vrij kleine gym, de enige in de directe omgeving, waar squatten en deadliften nauwelijks of niet gedaan worden door de rest van de leden, (zijn er maar een handvol, echt kleine gym). Daardoor kreeg benchen een groot aanzien:) en ontstond er een "competitie".

Sinds ik veel vertoef op DBB, ben officieel wel al geregistreed sinds 2004, maar ben nog maar een klein jaar echt actief op het forum, heb ik veel bijgeleerd en ben ik met regelmaat mijn benen beginnen trainen en deadliften en op mijn voeding beginnen letten, wat mij veel gains heeft opgebracht, ook wel wat vet, maar gaat er snel wel weer af.

Soit, wat ik zeggen wou is dat daardoor mijn bench zo hoog ligt i.v.m. squat en deadlift.

Bench press
15 x 70 kg
6 x 90 kg
1 x 110 kg
1 x 130 kg
1 x 135 kg failure, net niet
8 x 100 kg

Dit is een voorbeeld uit mijn log, maar vaak doe ik wel meer voor ik naar 130 ga. Nu train ik ergens anders in de zomer, doe daar bp met olympische stang, na de vakantie ga ik weer in mijn gemeente trainen, daar is het zonder olympische barbell, denk dat ik daar wel iets sterker op ben.

Training van deze avond

Smith squats
16 x 30 kg (fullsquats)
10 x 50 kg (fullsquats)
6 x 70 kg (parallel)
Opmerking: Wat vind ik squatten toch een hatelijke oefening, doe liever leg presses.

Seated military press (niet in smith machine dus)
12 x 50 kg
8 x 70 kg pr (nipt gehaald)
10 x 60 kg

Chins
10 x BW
8 x BW (heel breed)
6 x BW (heel breed)

BOR
12 x 60 kg
10 x 80 kg
4 x 100 kg (Yates row hier, heel kleine motion range, niet tevreden over, volgende keer 90 kg)

One arm standing side raises (vasthouden met vrije arm en mijn lichaam zijwaarts laten hangen)
3 x 10 x 12 kg

(wil bollere schouders, daarom deze extra gedaan)

Incline dumbbell press
3 x 10 x 34 kg (dumbbells gaan niet hoger en smith was bezet, ietsje te licht)

Daarna nog buik getraind en 5 minuten HIIT op een fiets.

Algemene opmerking: na de BOR's een misselijk gevoel, heb ik wel vaker, denk door de NO Xplode.

Overall: Goede training op squats na, denk over te schakelen op leg presses.

nette training man, mooie pr op zit.militarypress, daar ben ik ook naartoe aan't werken :D

ik zie staan dat je NO-explode gebruikt, wat vind je van de bsn produkten? ik twijfel om ze te proberen...

Zittend doe ik zuiver voor mijn rug btw. Was wel leeg na de training.

Te duur naar mijn mening, de eiwitten zijn wel van goede kwaliteit denk ik. Het is mijn eerste keer dat ik NO-Xplode gebruik of iets van BSN.
NO-Xplode vind ik nu niet direct zo bijzonder, kan er moeilijk van slapen en heb vaak een kotsgevoel tijdens/na het trainen. Kracht is wel beetje toegenomen, maar ik heb het een tijdje samen met een testosteronbooster genomen en dat is wel een goede combinatie, so I've heard. Ik zal een beter beeld kunnen schetsen van de NO-Xplode als ik hem niet meer gebruik denk ik.
Ik neem momenteel eiwitten (Optimum Nutrition, Gold Whey Standard, heel tevreden van) NO-Xplode en soms dextrose na mijn training. L-Glutamine is op komst.
Ik denk dat er betere NO-producten zijn of preworkouts.
In elk geval, ze zijn vrij duur BSN, deels omdat ze Coleman hebben, denk ik.

Zittend doe ik zuiver voor mijn rug btw. Was wel leeg na de training.

Te duur naar mijn mening, de eiwitten zijn wel van goede kwaliteit denk ik. Het is mijn eerste keer dat ik NO-Xplode gebruik of iets van BSN.
NO-Xplode vind ik nu niet direct zo bijzonder, kan er moeilijk van slapen en heb vaak een kotsgevoel tijdens/na het trainen. Kracht is wel beetje toegenomen, maar ik heb het een tijdje samen met een testosteronbooster genomen en dat is wel een goede combinatie, so I've heard. Ik zal een beter beeld kunnen schetsen van de NO-Xplode als ik hem niet meer gebruik denk ik.
Ik neem momenteel eiwitten (Optimum Nutrition, Gold Whey Standard, heel tevreden van) NO-Xplode en soms dextrose na mijn training. L-Glutamine is op komst.
Ik denk dat er betere NO-producten zijn of preworkouts.
In elk geval, ze zijn vrij duur BSN, deels omdat ze Coleman hebben, denk ik.

daar vreesde ik al voor ;)

ik heb eens een sample gehad van hun eiwitten en die was gewoon heerlijk :lick:

Cellmass, Dessert of Syntha-6?

syntha-6 (ik kwam er niet meteen op;))

RETEDUUR:D, Optimum Nutrition al eens geprobeerd? Zeer goed, lekkere smaak, erg tevreden over.

Hehe, whey is basis vind ik. Wat neem jij nu allemaal?

Hehe, whey is basis vind ik. Wat neem jij nu allemaal?

whey, amino's en soms extra bcaa's zijn voor mij ook de basis hoor ;)

momenteel pak ik ook supradyn energie multi's en nano-vapor (bijna leeg:() erbij
ben juist uit een cycle JW en BAM en ben nu op de 2de aan't wachten

ik heb ook net een bestelling gedaan bij sportfood voor die nytric+kre-alklyn stack

Een hele verzameling dus:D, topic gelezen over testosteron na Alri producten?
Ik neem hoofdzakelijk whey en als ik wat over heb eens iets extra, ben nog student dus ja, mijn geld gaat bijna integraal naar uitgaan:D

Een hele verzameling dus:D, topic gelezen over testosteron na Alri producten?
Ik neem hoofdzakelijk whey en als ik wat over heb eens iets extra, ben nog student dus ja, mijn geld gaat bijna integraal naar uitgaan:D

het uitgaan ligt al een tijdje achter mij dus ik kan nu lekker experimenteren met het geld dat ik uitspaar

topic heb ik gemist denk ik :scratch:

Training van vandaag:

Standing neck press
16 x 35 kg
10 x 55 kg
8 x 65 kg (pr)

One arm side raises
8 x 12 kg
10 x 12 kg
12 x 12 kg

Chins (wide grip)
10 x BW
8 x BW
6 x BW

Bench press
12 x 70 kg
12 x 90 kg (zo breed mogelijke grip)
10 x 90 kg (idem)
8 x 90 kg (gewone grip)

Cross over cable
2 x 12 x 60 kg (6 x beneden, 6 x boven)
10 x 80 kg (5 boven, 5 beneden)

Skullcrusher
12 x 35 kg
2 x 8 x 40 kg
7 x 40 kg

Barbell curl
12 x 25 kg
2 x 8 x 35 kg

Daarna nog een buikparcours en 5 minuutjes HIIT (afgekeken van KaLe:p)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven