MuscleMeat

''Sixteen and ecto''

Maandag 29 april 2013
77,6kg
Taille 77,7cm

Vrijdag 17 mei 2013
78,7kg
Taille 80cm
Biceps rechts 35,5 links 35

Ik kom veel te snel vet aan.. Straks dus weer bij begin af aan gvd..

Ik ga nu dus 0,0 meer cheaten want dat komt er dus meteen aan.

Verder gingen de trainingen wel goed, veel spierpijn gekregen, ik doe nu weer fullbody. Zit komende week boog in m'n examens, daarna klaar.

Ga op rustdagen -10 a -20% onder onderhoud eten: verlaag alleen je carbs. Zal je minder vet aanzetten.

• Topic Starter Topic Starter
Ga op rustdagen -10 a -20% onder onderhoud eten: verlaag alleen je carbs. Zal je minder vet aanzetten.

Okey zal ik doen. Gister thuis getraint, gym was dicht, zie foto xD

IMG-20130520-WA0042.jpg

Okey zal ik doen. Gister thuis getraint, gym was dicht, zie foto xD
Haha epic had ik ook gedaan op zondag, gym was closed maar **** it I hit my own gym :D Overigens wel lekker hard aangepakt me schouders, traps wat minder maar wel weer veel reps voor burning sensation :) Nog genoten van die biertjes na afloop ? haha Succes met gainen!

Amstel..... dat is dan wel weer een beetje een tegenvaller :P

Haha epic had ik ook gedaan op zondag, gym was closed maar **** it I hit my own gym :D Overigens wel lekker hard aangepakt me schouders, traps wat minder maar wel weer veel reps voor burning sensation :) Nog genoten van die biertjes na afloop ? haha Succes met gainen!

Ja schouders kon ik er erg goed mee pakken vooral. Voor de rest natuurlijk BW oefeningen. Nee niks gedronken na afloop blijf nu strikt hehe.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 00:14 ----------

Amstel..... dat is dan wel weer een beetje een tegenvaller :P

Ben zelf ook niet zo voor Amstel, maarja. Crisis hé?

Morgen weer lekker trainen, fullbody. Probeer ook handstand te leren, iemand tips naast veel proberen? (schijnt niet te werken voor mij).

Stats van maandag:
79,6kg (dus 1kg aangekomen in tien dagen)
Biceps links 35,1 d rechts 35,6
Taille 80,5cm (dus halve cm erbij)
Bovenbeen midden ongeveer 54cm

Ik kom dus nog steeds te snel aan, ik probeer gas terug te nemen.

Morgen weer lekker trainen, fullbody. Probeer ook handstand te leren, iemand tips naast veel proberen? (schijnt niet te werken voor mij).
Haha heb ik zelf ook moeite mee, ik doe het wel om mijn schouders te trainen maar dan zie ik er wel lomp uit ik doe het gewoon via de muur.. :p Je weet wel eerst je benen en dan steeds hoger totdat je recht staat en dan beginnen met soort van schouder pushup..

Een tip zou kunnen zijn dat je met iemand anders als hulp iedere keer je zelf de lucht in gooit vanuit je armen dus benen in de lucht en dat hij/zij ze dan opvangt als het niet lukt, wel op een mat ofzo :p

Haha heb ik zelf ook moeite mee, ik doe het wel om mijn schouders te trainen maar dan zie ik er wel lomp uit ik doe het gewoon via de muur.. :p Je weet wel eerst je benen en dan steeds hoger totdat je recht staat en dan beginnen met soort van schouder pushup..

Een tip zou kunnen zijn dat je met iemand anders als hulp iedere keer je zelf de lucht in gooit vanuit je armen dus benen in de lucht en dat hij/zij ze dan opvangt als het niet lukt, wel op een mat ofzo :p

Heb laatste dagen veel YouTube gekeken. Goeie tl tip vond ik gewoon tegen de muur, maar dan proberen zonder de muur te gaan, dus alleen er tegenaan als je je evenwicht kwijt raakt.

Gister een ghetto workout gedaan bij de speeltuin van het strand. Ziek Chill.
Heel veel Pullups en dips en leg raises gedaan, ook pushups.

Pullups weet ik niet. Denk iets van negen sets van vijf ofzo of meer zelfs XD
Pushups 3x20 normaal en 3x12 onderhands op stangen.
leg raises ook iets van negen sets van 12
Dips 4x15.

Lekker getraint!! Eerste redelijke muscle-ups voor mijn doen, tien keer met rust totaal.
dumbbell press 28kg 10X, 9X, 9X
Pullups 6x5 ofzo
Incline dumbbell press 22kg 12X, 24kg 10X, 10X
Hanging leg raises 3x10 tot de helft dus horizontaal
Pistol squats 2x6 per been
Dips 15X
EZ-bar skullcrushers superset met EZ curls 3 sets 20kg

En een foto tijdens taekwondo gister.

Laatst bewerkt:
Update: half rode band net behaald met taekwon-do!

heb ik nog steeds moeite met clean eten, vervang bijvoorbeeld stuk fruit (suikers) na de training graag door een glas fris ofzo.. Weet niet of dit erg slecht is.

Dinsdag 18 juni
gewicht 78,7
Taille 79,5
Biceps rechts 35,7 links 35
bovenbeen 54,5

Dinsdag 25 juni
Gewicht 79,1
Taille 79,5
Biceps rechts 35,9/36 links 35
Bovenbeen 55

Denk toch ook wat vet gegaint misschien

Terug