XXL Nutrition

''Sixteen and ecto''

Ja ik vind het ook een lastige keuze.. Zit nu meer te denken of verder cutten zin heeft - komen die abs ooit tevoorschijn? Als het echt aan m'n massa ligt..

Kijk als ik nu in twee weken toch niet verder ga komen, dan ga ik liever bulken. Maar sowieso moet ik ook anders leren te bulken denk ik, want meestal gain ik bijna alleen maar vet.. Wil sowieso straks cleanbulken en alleen droge spiermassa gainen.

Ik heb trouwens geen antwoord op die ''refeed'' vraag.
Cleanbulken duurt langer dan massive bulking! :p

Ja klopt refeed in de cut hou je op de dede of vierde dag van je carb cycling, maar je verbrand nog vet toch? je zit niet op een plateau. maargoed. Ik zou het even een keert erop gooien, ja. Ga 1 dagje vies eten, gewoon troep. Wel aan je 2800 kcals houden en eiwitten. De rest gooi het suiker er maar in.

• Topic Starter Topic Starter
Cleanbulken duurt langer dan massive bulking! :p

Ja klopt refeed in de cut hou je op de dede of vierde dag van je carb cycling, maar je verbrand nog vet toch? je zit niet op een plateau. maargoed. Ik zou het even een keert erop gooien, ja. Ga 1 dagje vies eten, gewoon troep. Wel aan je 2800 kcals houden en eiwitten. De rest gooi het suiker er maar in.

Hehe dat klinkt wel goed.

Nee zit niet op een plateau, wordt volgende meting bevestigd. Ik wil nog wel even doorgaan misschien is het gewoon een kwestie van doorzetten, dat het echt dat pas het laatste weg gaat.

Ter voorbereiding van mijn volgende bulk een schema gemaakt, zie bijlage.
Heb er ook een nieuw topic over gestart onder voeding.

Bijlagen

Is het trouwens ook nuttig om tijdens mijn cut één dag hoog in kcals te zitten? Om metabolisme op te krikken?

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 18:48 ----------

Dat ik dat dan af en toe doe?

Net weer harde training gedaan. MFT28 arms war.

Ik moet nog bekijken hoeveel het gaat kosten en hoe ik het ga regelen, maar waarschijnlijk begin ik volgende week al met m'n cleanbulk. Dan zou ik tonijn kunnen eten met rijst op school.

De mogelijkheid om een laatste vetpercentage meting te doen was er vandaag weer niet..

Heb eigenlijk wel zijn om 1 goeie cheatdag te hebben dus die plan ik waarschijnlijk morgen o of volgende week (of beiden :D) in.

Nieuwste voedingsschema.
Volg ik morgen exact op de kipfilet en broccoli na omdat me moeder nog niet naar de supermarkt is geweest:(

Verdere updates:
- Zaterdag extreem gecheat. Heeel veel suiker etc:o
- Broccoli. eieren en vis gekocht
- Had drie blikjes van John West gehaald (in olijfolie), vond ik erg duur (2 euro+), wel goeie kwaliteit zag ik.
- Heb ook zalm van great ocean (in olijfolie), 90cent. Mooie prijs en ook meer gr dan de John West.
- Ik ga komende tijd 3x per week KT doen (ma-woe-vr) en 2x per week taekwondo (di-do)
- Het wordt een split: borst/biceps - rug/triceps - schouders/benen/buikspieren

Bijlagen

Nieuwste voedingsschema.
Volg ik morgen exact op de kipfilet en broccoli na omdat me moeder nog niet naar de supermarkt is geweest:(

Verdere updates:
- Zaterdag extreem gecheat. Heeel veel suiker etc:o
- Broccoli. eieren en vis gekocht
- Had drie blikjes van John West gehaald (in olijfolie), vond ik erg duur (2 euro+), wel goeie kwaliteit zag ik.
- Heb ook zalm van great ocean (in olijfolie), 90cent. Mooie prijs en ook meer gr dan de John West.
- Ik ga komende tijd 3x per week KT doen (ma-woe-vr) en 2x per week taekwondo (di-do)
- Het wordt een split: borst/biceps - rug/triceps - schouders/benen/buikspieren
Klinkt goed, lekkere dingen gehaald. Ga ervoor zou ik zeggen, en wat gebeurd er met die andere log nu? Ga je hier verder of daar? Ik zal je gains volgen!

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 23:32 ----------

Is het trouwens ook nuttig om tijdens mijn cut één dag hoog in kcals te zitten? Om metabolisme op te krikken?

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 18:48 ----------

Dat ik dat dan af en toe doe?
Gewoon doen. kijk naar 'the rock' lekkere gewoon cheaten met 15 pancakes of 6 pizza's haha

Klinkt goed, lekkere dingen gehaald. Ga ervoor zou ik zeggen, en wat gebeurd er met die andere log nu? Ga je hier verder of daar? Ik zal je gains volgen!

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 23:32 ----------

Gewoon doen. kijk naar 'the rock' lekkere gewoon cheaten met 15 pancakes of 6 pizza's haha

Die laatste vraag telt toch al niet meer, ga nu echt cleanbulken gewoon:) Waarschijnlijk wel regelmatig op de zaterdag flink cheaten, maar zondags ga ik ook weer hardlopen, zet het een beetje recht misschien hehe.

En ik zal hier verder gaan, hoewel ik eigenlijk een nieuw topic moet maken omdat ik geen sixteen meer ben.

Maar voedingsschema is prima zo?

Die laatste vraag telt toch al niet meer, ga nu echt cleanbulken gewoon:) Waarschijnlijk wel regelmatig op de zaterdag flink cheaten, maar zondags ga ik ook weer hardlopen, zet het een beetje recht misschien hehe.

En ik zal hier verder gaan, hoewel ik eigenlijk een nieuw topic moet maken omdat ik geen sixteen meer ben.

Maar voedingsschema is prima zo?
Ja in de bulk wel prima, maar beetje hoog in eiwitten. Ik zou wat whey schrappen.

Training van vandaag:

Rug en triceps

Deadlift
12xstang
8x70kg
3x5x100kg

Pullups
10x
8x
8x

BOR
12xstang
3x12x50kg

Superset:
One arm face pulls naar borst
2x12x36kg
12x41kg

Straight-arm pulldowns
3x12x36kg

Dropset cable V-Bar rows
10x52kg
10x43kg
10x37kg
10x31kg

Dips
15x
15x
15x

Superset:

EZ-Bar skullcrushers
3x12x15kg

Close-grip BP met ez-bar
3x12x15kg

Overhead extensions 1 dumbbell
12x18kg
2x11x18kg

---

Tot nu toe aan mijn voedingsschema gehouden, staat hierboven:)

Training van vandaag:

Rug en triceps

Deadlift
12xstang
8x70kg
3x5x100kg

Pullups
10x
8x
8x

BOR
12xstang
3x12x50kg

Superset:
One arm face pulls naar borst
2x12x36kg
12x41kg

Straight-arm pulldowns
3x12x36kg

Dropset cable V-Bar rows
10x52kg
10x43kg
10x37kg
10x31kg

Dips
15x
15x
15x

Superset:

EZ-Bar skullcrushers
3x12x15kg

Close-grip BP met ez-bar
3x12x15kg

Overhead extensions 1 dumbbell
12x18kg
2x11x18kg

---

Tot nu toe aan mijn voedingsschema gehouden, staat hierboven:)
Yoo, waar ben jij nu aan het loggen, of even een break genomen?

Yoo, waar ben jij nu aan het loggen, of even een break genomen?

Dit is gewoon nog m'n log, post alleen niet altijd alle trainingen.

Vandaag rug triceps, ik post wel de belangrijkste:
Bor
3x10x60
5x70

Pullups
10
8
8

Bent over raises
dropsets
2x10x9kg 2x10x7kg

Shrugs
2x10x90kg

Nog veel meer maar post ik niet

Had vandaag buikspieren gericht aangepakt, had twee tussenuren van school dus verder toch niets te doen.

Leg raises
Weighted decline situps
Weighted crunches
machine crunches
andere machine
Ball plank knee raises
knee crunches

Vandaag schouders en benen gedaan.

Ben van plan bij military press iedere week 2,5kg toe te voegen.
5x5x32,5kg

Cable front raises
car drivers
one dumbbell front raises
upright rows
Lateral raises

Pistol squats
jump squats
seated calf raises
En nog veel meer, oa rekken

Net gewogen. 77,6. Beetje vreemd want vorige week woog ik nog 78,4. Taille 77,5 en biceps rechts 35 links 34,5. Deze week dan maar wat meer eten. Hoop dat Koninginnedag mijn gains niet in de weg staat :o

Wil gewoon ****ing lean muscle gainen!

Wss alleen vet erbij gekregen deze week..
vandaag gemeten:
BW 78,6kg
Taille 79/79,5
Biceps links 34,5/35 rechts 35/35,5

Heb wel veel gecheat geef ik toe, maar hoe moet ik normaal gesproken mijn gains bijhouden? Vind het zonde als ik al da. Eten koop en die moeite voor niks doe (of voor meer vet :o)

Geduld is een schone zaak in lean gains. Stoppen met cheaten, question answered :p

Morgen gala (zuipen) daarna laatste lesdag. Daarna tot zondag op vakantie.. De hele maand mei examens.........
Ik zal vanaf volgende week strikt volgens schema weer proberen te eten. Dan zien hoe het gaat.

Maandag 29 april 2013
77,6kg
Taille 77,7cm

Vrijdag 17 mei 2013
78,7kg
Taille 80cm
Biceps rechts 35,5 links 35

Ik kom veel te snel vet aan.. Straks dus weer bij begin af aan gvd..

Ik ga nu dus 0,0 meer cheaten want dat komt er dus meteen aan.

Verder gingen de trainingen wel goed, veel spierpijn gekregen, ik doe nu weer fullbody. Zit komende week boog in m'n examens, daarna klaar.

Terug
Naar boven