AndroidHealthClinic

''Sixteen and ecto''

• Topic Starter Topic Starter
Harde borsttraining achter de rug, vooral de dropset dumbbell press 3x 5x 7x 9x en dan 10x flyes was erg zwaar.

Vetpercentage niet kunnen meten door afwezigheid instructeur.

Vandaag hele dag gewerkt - Net terug van de Shoulder Shred workout!

Vetpercentage kunnen laten meten: 8,33%
Erg blij dus, mijn doel was op 1 april 8% te hebben!

Foto's volgen nog wel.

Vrijdag een glas cola gehad en vandaag een flink stuk jodenkoek:o We hebben normaal nooit deze taart (lievelings) dusja.

Verder ga ik weer knallen!

Srhbkk

Laatst bewerkt:
:fuu:

Was al moeilijk zat op m'n telefoon
K*t telefoon dan? :p
Ga via je mobiel, naar deze pagina, log in, vervolgens reageren in uitgebreide editor, dan klikken op add image, vervolgens de image die je wilt adden. 1 foto per keer kan maar per bericht. En vergeet geen tekst erbij te zetten anders post ie niks.

Twee slechte pics van na de armentraining, maak dit weekend of maandag wel ff nieuwe shirtless als ik m'n vet meting heb gehad.

Laatst bewerkt:
Twee slechte pics van na de armentraining, maak dit weekend of maandag wel ff nieuwe shirtless als ik m'n vet meting heb gehad.
Hoeveel woog je voordat je in de cut ging? Wat weeg je nu? En upload die vorige abs foto's gewoon. Je hebt hiervoor neem ik aan een gehele tijd gebulked? Spiermassa opgedaan etc.?

Hoeveel woog je voordat je in de cut ging? Wat weeg je nu? En upload die vorige abs foto's gewoon. Je hebt hiervoor neem ik aan een gehele tijd gebulked? Spiermassa opgedaan etc.?

Als ik in de spiegel kijk merk ik sowieso wel dat ik er spiermassa aan heb overgehouden. Op 31 december woog ik 90kg ongeveer. Nu zo'n 80kg schat ik. (binnenkort ff wegen). Heb wel wat VVM verloren maar ook veel vocht denk ik.. Ben nog niet klaar met cutten eigenlijk. Ik wilde namelijk echt tot de abs goed zichtbaar waren, en dat zijn ze nog niet helaas.. Hoop dat ik er niet veel massa voor hoef in te leveren.

Deze foto's net voor het slapen gemaakt. Niks aangespannen.

IMG_20130405_224254.jpg

IMG_20130405_224655.jpg

Deze foto's net voor het slapen gemaakt. Niks aangespannen.
Ga ook even onder de zonnebank niet wachten tot de zomer in Nederland want dan kun je nog lang wachten. Bruiner is al meer zichtbaarheid. Foto is ook wat onscherp, verder is 10kilo huge. Maar heb je eerst gebulked voor spiermassa tot over de 90kg? Of begon je gewoon met fitness op 90kilo en eigenlijk meteen een soort van cut gedaan?

Ga ook even onder de zonnebank niet wachten tot de zomer in Nederland want dan kun je nog lang wachten. Bruiner is al meer zichtbaarheid. Foto is ook wat onscherp, verder is 10kilo huge. Maar heb je eerst gebulked voor spiermassa tot over de 90kg? Of begon je gewoon met fitness op 90kilo en eigenlijk meteen een soort van cut gedaan?

Ik begon vorig jaar maart uit mijn hoofd op 70-73kg. Tot nieuwjaar gebulked naar de 90kg. De eerste twee weken vlogen er gelijk zo'n 5kg af. Denk dat ik veel vocht vast houd. Qua kracht ben ik niet enorm veel verloren denk ik. Moet ik misschien testen want ik doe nu natuurlijk echt een totaal anders schema.

M'n moeder vind me erg smal worden, en daardoor begin ik eigenlijk ook een beetje te twijfelen of ik door moet bulken.. Ik wilde een wil erg graag die sixpack krijgen maar het is me na 97 dagen nog steeds niet gelukt. Wil niet opgeven omdat het anders zonde vd cut is. Misschien moet ik een transformatietopic aanmaken. Maandag ga ik m'n vetpercentage weer meteen indien mogelijk.

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 14:49 ----------

Ik schat mijn vetpercentage van vóór de cut trouwens zo'n 15/15,5%

Ik begon vorig jaar maart uit mijn hoofd op 70-73kg. Tot nieuwjaar gebulked naar de 90kg. De eerste twee weken vlogen er gelijk zo'n 5kg af. Denk dat ik veel vocht vast houd. Qua kracht ben ik niet enorm veel verloren denk ik. Moet ik misschien testen want ik doe nu natuurlijk echt een totaal anders schema.

M'n moeder vind me erg smal worden, en daardoor begin ik eigenlijk ook een beetje te twijfelen of ik door moet bulken.. Ik wilde een wil erg graag die sixpack krijgen maar het is me na 97 dagen nog steeds niet gelukt. Wil niet opgeven omdat het anders zonde vd cut is. Misschien moet ik een transformatietopic aanmaken. Maandag ga ik m'n vetpercentage weer meteen indien mogelijk.

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 14:49 ----------

Ik schat mijn vetpercentage van vóór de cut trouwens zo'n 15/15,5%
Je moeder vind je erg smal worden, daarom twijfel je of je door moet 'cutten' niet bulken. Probeer is zonnebank, je bent vrij wit, dan komt alles ook beter uit. Verder op 8% zou je toch echt wel een dikke sixpack moeten hebben.. Dus dat is raar, of je hebt super bad abs genetics, maar dat is een grap, dus geen zorgen. Doe je wel refeeds enzo? Je eet elke dag hetzelfde aantal kcals enzo? Geen drastische veranderingen ineens? Dat je op een dag alleen maar troep eet, en dan weer strict. Voor die metabolism boost.

Maar 8% met 3punts meting toch? Ik snap ook niet dat je al 10kg kwijt bent, dat is enorm veel voor een degelijke cut.

Volgende stap, bulken tot 100kg, daarna cutten dan zal je uitkomen rond de 93, dan heb je een monsterlijk fysiek, het is nu idd wat smal, maar geen zorgen, na de zomer zou ik het doen. Van 73kg komen is al een hele weg, knap man plus je bent pas 17? Of inmiddels 18?

Je moeder vind je erg smal worden, daarom twijfel je of je door moet 'cutten' niet bulken. Probeer is zonnebank, je bent vrij wit, dan komt alles ook beter uit. Verder op 8% zou je toch echt wel een dikke sixpack moeten hebben.. Dus dat is raar, of je hebt super bad abs genetics, maar dat is een grap, dus geen zorgen. Doe je wel refeeds enzo? Je eet elke dag hetzelfde aantal kcals enzo? Geen drastische veranderingen ineens? Dat je op een dag alleen maar troep eet, en dan weer strict. Voor die metabolism boost.

Maar 8% met 3punts meting toch? Ik snap ook niet dat je al 10kg kwijt bent, dat is enorm veel voor een degelijke cut.

Volgende stap, bulken tot 100kg, daarna cutten dan zal je uitkomen rond de 93, dan heb je een monsterlijk fysiek, het is nu idd wat smal, maar geen zorgen, na de zomer zou ik het doen. Van 73kg komen is al een hele weg, knap man plus je bent pas 17? Of inmiddels 18?

Ja ik snap er ook niks van.. In goede omstandigheden heb ik zelf aders op m'n onderbuik (vooral bij aanspannen). Ik heb altijd gedacht dat ik echt goede buikspieren had.. Op 15% zie je ze ook nog bij aanspannen.. Misschien klopt de meeting niet ofzo. Of misschien heb ik een heel vreemde verdeling van vet in m'n lichaam.

Ik ben inderdaad 17, al een maandje.

verder heb ik totaal geen drastische veranderingen in m'n voeding hoor? Ik eet iedere dag bijna hetzelfde.

Is het goed dan om 1 dag in de week te cheaten? Dus echt veel kcal boven je onderhoud, veel suiker?

Op de toegevoegde foto zie je m'n abs als ze goed aangespannen zijn.

IMG_20130407_193028.jpg

DSC_0062.jpg

Laatst bewerkt:
verder heb ik totaal geen drastische veranderingen in m'n voeding hoor? Ik eet iedere dag bijna hetzelfde.

Kijk probeer is wat anders, je lichaam zal er waarschijnlijk aan gewend geraakt zijn maar je zit idd op een laag vet percentage, alleen mis toch de massa. Je oogt idd wat smal, wel lastig nu richting de zomer, maar toch zou ik bulken, je hebt niet veel massa, al hoewel een goed vp. Lastig lastig, dit is echt een massa kwestie. Maar of ik je nu aanraad om te gaan bulken is weer een andere vraag, waar voel jij je goed bij? Anders kun je nog even bulken maandje dan cutten twee weken dan bulken en dan cutten. En na de zomer massief tegen aan bulken.

Kijk probeer is wat anders, je lichaam zal er waarschijnlijk aan gewend geraakt zijn maar je zit idd op een laag vet percentage, alleen mis toch de massa. Je oogt idd wat smal, wel lastig nu richting de zomer, maar toch zou ik bulken, je hebt niet veel massa, al hoewel een goed vp. Lastig lastig, dit is echt een massa kwestie. Maar of ik je nu aanraad om te gaan bulken is weer een andere vraag, waar voel jij je goed bij? Anders kun je nog even bulken maandje dan cutten twee weken dan bulken en dan cutten. En na de zomer massief tegen aan bulken.

Ja ik vind het ook een lastige keuze.. Zit nu meer te denken of verder cutten zin heeft - komen die abs ooit tevoorschijn? Als het echt aan m'n massa ligt..

Kijk als ik nu in twee weken toch niet verder ga komen, dan ga ik liever bulken. Maar sowieso moet ik ook anders leren te bulken denk ik, want meestal gain ik bijna alleen maar vet.. Wil sowieso straks cleanbulken en alleen droge spiermassa gainen.

Ik heb trouwens geen antwoord op die ''refeed'' vraag.

Terug
Naar boven