ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogelijk wel wat verschil inderdaad. Afhankelijk welke afkomst de Soto of Saoto heeftHeb even gekeken, maar is inderdaad hetzelfde! Tenminste, er zijn kleine verschillen.
Echt zo lekker❤
Ik reken het goed

Slechte timingZogezegd, zo gedaan...tot ik in een maximale wolkbreuk terrecht kwam en ik letterlijk tot mijn onderbroek doorweekt geregend ben!

Tja, die kut weer app gaf 10% regen aan..
Volgens mij hadden ze al aangegeven dat het vanaf zondagnacht tot donderdag weer drama is. Misschien een keer op verversen drukken in je app

Hè bah! Ze kunnen dat weer ook gewoon echt niet voorspellen!Volgens mij hadden ze al aangegeven dat het vanaf zondagnacht tot donderdag weer drama is. Misschien een keer op verversen drukken in je app![]()
)
)
), 8 (2f.
)
)
), 10 (iets kortere TUT), 10 (2f.
)
)
)
)

(Niets bijzonders..)
)
)
), 12 (2 flink forced
) --> VPR
)
)
), 15 (same), 17 (Paar flink forced!
)
)
)
)
)
), 5+1 negatief (op=op zeg maar..
)
)
), 9 (Beetje raggen
..)
)
)
(Eigenlijk gewoon wel erg lekker!)niet belangrijk, als je maar niet slingert

Dat komt ook weleens voor

)
)
)
)
)
)
)
), 9 (nipt
), 6 (te traag negatief..
, op = op)
)
), 15 (prima)
)
)
)

(Wel voldaan, maar sterk was het niet..)'Denk ik'Toch 4 kg eraf. En dan gauw foto's maken voordat het op vakantie helemaal mis gaat. Denk ik![]()

Voorstel voor mogelijke keuzes??'Denk ik'
Komt er weer een poule voor de bijgekomen kilo's en centimeters??😎
Nee hoor, dat is plus 4 en dan zijn we weer terug bij af en begint het hele circus weer van voor af aan'Denk ik'

hoeft niet echt (denk ik...)
Ehm, ben er wel bang voor ja. Zie er vaak op vakantie 1 of 2 dagen redelijk uit..Toch aardig wat kilo's en cm's kwijt!
Bijna tijd om ze er weer aan te vreten![]()
.
Jup..dat staat wel op de planning.Toch 4 kg eraf. En dan gauw foto's maken voordat het op vakantie helemaal mis gaat. Denk ik![]()
Dat is een gegeven, de vraag is inderdaad hoe fout gaat het?'Denk ik'

Correct, het (leven) moet ook wel leuk blijven..Nee hoor, dat is plus 4 en dan zijn we weer terug bij af en begint het hele circus weer van voor af aan![]()
Begin vanaf +3kg schat ik zo

)
)
)
)
)
)
VPR!)
op =op)
), 10 (2 flink forced
)
), 6+1 negatief